Ze hadden gisteren op kunnen zijn, maar toen pakte ik het verkeerde zakje. Die was al leegquote:
* knokkels gaat er goed voor zittenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben me aan het voorbereiden op vannacht nu.
vreetschuurquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ze hadden gisteren op kunnen zijn, maar toen pakte ik het verkeerde zakje. Die was al leeg![]()
Het 100m hardrennen en 50m hard zwemmen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels gaat er goed voor zitten
Ja ik wilde gisteren ook maar een helft van de makreel opeten die ik had gekocht.quote:
Oh, niet het 100 uur dj'en?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het 100m hardrennen en 50m hard zwemmen.
Ik heb Dorian van Rijsselberghe gemist. Was een episch feest toen hij werd gehuldigd op Texel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tijdens beachvolleybal kan ik wel dancehall draaien.
Dat is nu ineens de geweldige topsporter die nooit uit de band springt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb Dorian van Rijsselberghe gemist. Was een episch feest toen hij werd gehuldigd op Texel.
OS2014 dan
Ik vind het écht daadwerkelijk zo ongelooflijk zonde voor, en vooral van Yuri van Gelder. Had hem graag aan de ringen zien zwaaien. Turnen is mooi, en nog mooier is het als een Nederlander goud had gehaaldquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is nu ineens de geweldige topsporter die nooit uit de band springt.
Als je maar geen schlagers gaat draaienquote:
Snap 'm wel met zulke uitstapjes, deed ik ook altijd voor belangrijke keuring.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik vind het écht daadwerkelijk zo ongelooflijk zonde voor, en vooral van Yuri van Gelder. Had hem graag aan de ringen zien zwaaien. Turnen is mooi, en nog mooier is het als een Nederlander goud had gehaald
Het is op zo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als je maar geen schlagers gaat draaien
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als je maar geen schlagers gaat draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |