oww yeahquote:
Fillietjiesteek?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:53 schreef knokkels het volgende:
Nu heb ik zin in een Philly cheese steak
Een steak met kaas?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:53 schreef knokkels het volgende:
Nu heb ik zin in een Philly cheese steak
Ik heb dat nog nooit geprobeerd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar goed het principe van kapsalon snap ik ook niet.
Ja, vanwege Phillyquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar goed het principe van kapsalon snap ik ook niet.
Ik was benieuwdquote:Het gerecht is in 2003 ontstaan toen Nathaniël Gomes, de eigenaar van een Rotterdamse kapsalon aan de Schiedamse weg, bij de daarnaast gelegen shoarmazaak El Aviva een lunchschotel liet samenstellen met daarin al zijn favoriete ingrediënten.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn muts heeft me net uitlegt hoe schoonspringen werkt, die het minst spettert bij landing wint.
Mijn muts heeft me net uitlegt hoe schoonspringen werkt, die het minst spettert bij landing wint.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:18 schreef ToT het volgende:
Doet me aan Bert Visscher denken, die scène op het station dat hij ook aan de Olympische spelen mee deed als één of andere Russische turnster.
"OH MIJN GOD!!!! Een flikflak! Een halve schroef! En NOG een halve schroef!!!! Dat is dan toch een hele schroef? OH! EN NOG EEN DUBBELE FLIKFLAK ER ACHTER AAN EN.....ja, ze bewoog bij de landing, jammer!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |