Ene buurvrouw loopt met krukken en andere buren zijn plantenzoekersquote:
Ik zit goed aan 1 kant Afrikaan die ik niet vaak zie en nooit hoor, aan de andere kant studentes en daarnaast mijn Armeense autosleutel buurman met garage om de hoek en handige zoon.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:07 schreef just me het volgende:
[..]
Ene buurvrouw loopt met krukken en andere buren zijn plantenzoekers
dan heb je het beter dan ik wat dat betreftquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zit goed aan 1 kant Afrikaan die ik niet vaak zie en nooit hoor, aan de andere kant studentes en daarnaast mijn Armeense autosleutel buurman met garage om de hoek en handige zoon.
Wanneer ik op kilometer van buren kom te wonen na pensioen dan zal dat nog best wel wennen worden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:12 schreef just me het volgende:
[..]
dan heb je het beter dan ik wat dat betreft
quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ik op kilometer van buren kom te wonen na pensioen dan zal dat nog best wel wennen worden.
Ben Tilburgse volkswijk gewend, 2 onder 1 kap in dorp daarna, boerderij met buren er zowat naast en nu grote flat weer terug in de ghetto.quote:
1x dat nummer vind ik wel genoeg.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:25 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft nog een remixje van dit nummer ergens op z'n pc staan. Heel andere sound ineens.
Dan pak ik dat laatste biertjequote:Op zondag 14 augustus 2016 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Van mijn opa heb ik geleerd om de kansen te grijpen wanneer die er zijn.
Ik ook hoor, maar ik word soms op ideeën gebracht....quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
1x dat nummer vind ik wel genoeg.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:28 schreef Fogel het volgende:
Ik grijp de kans om een bed op te zoeken.
Bedankt voor de chille muziek Piet
Ik zou het eerst eens in de slaapkamer proberen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:28 schreef Fogel het volgende:
Ik grijp de kans om een bed op te zoeken.
Bedankt voor de chille muziek Piet
Moet je nu niet meer verder luisteren.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar ik word soms op ideeën gebracht....
ik welquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet je nu niet meer verder luisteren.
Tuurlijk welquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet je nu niet meer verder luisteren.
Doorgaan.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk welOok na de show van maandag moet er weer een show komen
Wat is dat nou?quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:44 schreef knokkels het volgende:
Ik ga er ook vandoor.. Dank voor de deuntjes, Piet![]()
![]()
Ik weet het ook niet, de laatste paar dagen ben ik na middernacht echt doodop, kan ik mijn ogen niet meer openhouden. Best lastig typenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |