Sylvana bedoel je?quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:17 schreef Wespensteek het volgende:
Lowlife op Lowlands, ach als je zo diep bent gezonken past dat natuurlijk wel.
Och of hij er nu geld voor kreeg of niet maakt mij niet uit hoor, het terugbetalen van alle van NOC*NSF ontvangen gelden vind ik wel een goed idee, dat zou wel respect verdienen ook omdat het blijk geeft van verantwoordelijkheid nemen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
echt een schande inderdaad dat iemand probeert bij te verdienen. Dat kan EVHT niet, schandalig. Wat een mongool. Hij moet gewoon op de bank liggen en schamen dat hij ons allemaal ten schande heeft gemaakt. Tevens kan hij meteen zijn eerdere verdiensten (want dit is niet de eerste keer) verzamelen en overmaken op de rekening van NOC NSF
Onzin, noc/nsf had van gelder nooit weg mogen sturen. We weten nu nooit hoe hij de finale uiteindelijk geturnd zou hebben. Ik heb de finale gezien en ik denk dat van Geldere een zeer goede kans op een medaille had gehad... Dat hij dan een keer een avondje doorzakt is totaal niet interessant!quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Och of hij er nu geld voor kreeg of niet maakt mij niet uit hoor, het terugbetalen van alle van NOC*NSF ontvangen gelden vind ik wel een goed idee, dat zou wel respect verdienen ook omdat het blijk geeft van verantwoordelijkheid nemen.
Hoe hij de finale geturnd zou hebben vind ik ook totaal onbelangrijk.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:35 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Onzin, noc/nsf had van gelder nooit weg mogen sturen. We weten nu nooit hoe hij de finale uiteindelijk geturnd zou hebben. Ik heb de finale gezien en ik denk dat van Geldere een zeer goede kans op een medaille had gehad... Dat hij dan een keer een avondje doorzakt is totaal niet interessant!
Juist wel, want het gaat om de medailles.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:36 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Hoe hij de finale geturnd zou hebben vind ik ook totaal onbelangrijk.
Hij heeft toch gewoon gepresteerd de afgelopen jaren zoals wij hebben geëist tot de finale?quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Och of hij er nu geld voor kreeg of niet maakt mij niet uit hoor, het terugbetalen van alle van NOC*NSF ontvangen gelden vind ik wel een goed idee, dat zou wel respect verdienen ook omdat het blijk geeft van verantwoordelijkheid nemen.
Als iemand zich niet weet te gedragen gaat het niet meer om de medailles dan moet je iedereen gelijk behandelen en zowel kanshebbers als kanslozen naar huis sturen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:38 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Juist wel, want het gaat om de medailles.
Totale onzin, jij snapt er niets van... Ook al zuipt hij elke avond een fles whiskey en gaat hij naar geen enkele training, als hij goud haalt maalt niemand daar om. Iedereen heeft bovendien zijn eigen ideale voorbereiding. De een moet zich ontspannen door zich een stuk in de kraag te zuipen,de ander leest een boek en weer een ander gaat gamen, of keihard scheuren in een auto.. Wij hebben ons daar niet mee te bemoeien. Dat is iets persoonlijks.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:40 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als iemand zich niet weet te gedragen gaat het niet meer om de medailles dan moet je iedereen gelijk behandelen en zowel kanshebbers als kanslozen naar huis sturen.
Nee want hij heeft afspraken met NOC*NSF.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:44 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Totale onzin, jij snapt er niets van... Ook al zuipt hij elke avond een fles whiskey en gaat hij naar geen enkele trainig, als hij goud haalt maalt niemand daar om. Iedereen heeft bovendien zijn eigen ideale voorbereiding. De een moet zoch ontspannen door zich een stuk in de kraag te zuipen,mde ander leest een boek en weer een ander gaat gamen, of keihard scheuren in een auto.. Wij hebben ons daar niet mee te bemoeien. Dat is iets persoonlijks.
Die afspraak is breed interpreteerbaar en bovendien is die afspraak altijd van ondergeschikt belang aan de prestaties.. En presteren deed yuri tijdens de olympische spelen prima..quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:46 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee want hij heeft afspraken met NOC*NSF.
Die afspraak staat duidelijk boven de prestatie als je de afspraak niet tekent ga je niet mee met NOC*NSF.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:59 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Die afspraak is breed interpreteerbaar en bovendien is die afspraak altijd van ondergeschikt belang aan de prestaties.. En presteren deed yuri tijdens de olympische spelen prima..
Inderdaad. En zo met muziek komt het nog beter uit en is het spectaculairder.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:18 schreef Beach het volgende:
Wat een prachtige oefening op Lowlands.
Zonde dat deze held weggestuurd is.
Dat is een boekhoudersredenatie. Volslagen onzinnig!quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:01 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Die afspraak staat duidelijk boven de prestatie als je de afspraak niet tekent ga je niet mee met NOC*NSF.
Het voorval waarbij YvG midden in de nacht het dorp beschonken op stelten zette en 's middags verdwaasd en haast onaanspreekbaar uit zijn nest kwam rollen. De naam van Zonderland is tijdens de zitting genoemd als informatiebron.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Welk voorval heb jij het over? Zonderland heeft het over het besluit om Yuri weg te sturen, daar hoorde hij pas van toen YVG op het vliegtuig zat, maar dat is ook niet aan de individuele atleten en wordt niet met hen overlegd.
Over die middag is het niet gegaan hoor. Hij heeft alleen niks gemerkt in die nacht, maar over de middag hebben ze het daar niet gehad.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:50 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Het voorval waarbij YvG midden in de nacht het dorp beschonken op stelten zette en 's middags verdwaasd en haast onaanspreekbaar uit zijn nest kwam rollen. De naam van Zonderland is tijdens de zitting genoemd als informatiebron.
Echt wel.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Over die middag is het niet gegaan hoor. Hij heeft alleen niks gemerkt in die nacht, maar over de middag hebben ze het daar niet gehad.
Bronquote:Enkele andere turners, waaronder Epke Zonderland, verklaarden dat Van Gelder na wakker worden warrig en onsamenhangend sprak. Die vertelden dat Van Gelder verklaarde aan de Desperado's (een biermerk) te hebben gezeten. Tot zover de sterke punten van het NOC.
Je weet dat dat een show-oefening was waarbij ie nog aan twee extra touwtjes vast zat?quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:18 schreef Beach het volgende:
Wat een prachtige oefening op Lowlands.
Zonde dat deze held weggestuurd is.
Die hebben ook wel meer dan 20x meer te bestedenquote:Op maandag 22 augustus 2016 11:50 schreef Idisrom het volgende:
Ik was in China tijdens de OS. En daar heeft Yuri met zijn biertjes wel het nieuws gehaald. Maar ik heb daar geen Chinese berichten over individuele Nederlandse prestaties gezien. Wel een groot artikel gelezen over de verbazing in China over het lage bedrag wat een Nederlandse gouden medaillewinnaar/ winnares krijgt. Dan kun je beter Chinees zijn, dan krijg je 20x meer.
#FREEPAstorius #PARAGOLD #SCHIJTaandeREGELSquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:38 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Juist wel, want het gaat om de medailles.
Lijkt mij ook raadzaam wanneer je (langer) in het circuscircuit wil gaan werken.quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:03 schreef valleilijn het volgende:
[..]
Je weet dat dat een show-oefening was waarbij ie nog aan twee extra touwtjes vast zat?
Nog zo'n Olympische nobody die het beter denkt te weten dan een drievoudig wereldkampioen en deelnemer aan de Olympische Spelen zelf. Je past mooi in de militaire snorren colonne van Hendriks. Het land zit er vol mee. Maar van Hendriks weten we in ieder geval nog dat hij een gefaalde hockeycoach is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:28 schreef Vallon het volgende:
[..]
Topsport, echter, is niet alleen iets kunnen maar dat ook - mogen - doen. Een topsporter moet overtuigd zijn van zichzelf en z'n prestaties. Helaas had hij daarbij "schijt" aan de regels.
Zoals in het leven van alle dag, je moet niet alleen doen wat van je wordt verlangd maar dat ook zelf kunnen/willen (blijven) opbrengen. Yuri is "te oud" geworden om zich nog te kunnen willen aanpassen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:45 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Ook in het dagelijks leven zet ik deze figuren met een gestrekt been in de zandbak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |