abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164487013
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 08:39 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dat heeft dan ook helemaal niemand (hier) gezegd ;).
Dat is wat mij verteld werd destijds. Hier. Door meerdere mensen. ;)
Kwak
pi_164487021
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 10:00 schreef Fieder het volgende:
Marjolijntje van harte *O* wat fijn dat hij lekker thuis is geboren. Grote zus al geweest?

Hier niks -O-
-O-
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 10:20:26 #28
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164487108
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 10:11 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Dat is wat mij verteld werd destijds. Hier. Door meerdere mensen. ;)
Ow, ik dacht dat je op de discussie van gisteren doelde. Daar werd juist een paar keer benadrukt dat het geen invloed heeft op bv.
KuikenGuppy
pi_164487168
Gefeliciteerd Marjolijntje!

:* voor Fieder...
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 10:32:33 #30
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_164487288
Marjolijntje, gefeliciteerd *O*
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_164487532
quote:
4s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 10:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb dat bij Saar ook telkens gezegd, dat ik de 40 weken niet zou halen, en dat klopte. En bij deze meneer heb ik hetzelfde idee... vermoed een oktoberkindje.

Fieder... -O- hang in there!

Hier 28 weken vandaag!
Je was toch ingeleid?
pi_164487553
Marjolijntje *O* daar isite!
Gefeliciteerd O+
♥ J & S
pi_164487566
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 10:52 schreef WupWup het volgende:

[..]

Je was toch ingeleid?
Klopt, ik heb ook niet gezegd dat het op een natuurlijke manier was :P enkel dat ik het eind niet zo halen.
S. 2014
J. 2016
pi_164487603
Mies_poes, ik kwam deze tegen, moest aan jou denken. :D

S. 2014
J. 2016
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 11:08:10 #35
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_164487705
Gefeliciteerd Marjolijntje! *O*
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_164487739
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 10:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mies_poes, ik kwam deze tegen, moest aan jou denken. :D

[ link | afbeelding ]
Whehe :D
Nog steeds pissig ook. Waarom liggen die dingen niet gewoon altijd in de supermarkt? :( ze zijn te lekker om alleen maar tijdelijk in de schappen te leggen. Waar kan ik mijn klachten indienen? -O-

Hier vandaag vrijgezellenfeest wat ik mede georganiseerd heb. Veel activiteiten ga ik schrappen, maar even zien waar ik bij aan ga sluiten. Heb er iig totaal geen zin in :')
pi_164488261
Gaat goed hier, F is hele trotse blije grote zus, ze wil hem verhaal komt nog, maar moet hier ook nog even landen. Zo eerst ff slapen ;)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_164488395
Marjolijntje gefeliciteerd met jullie zoon *O* *O*

Fieder :*
Nog even en je kan ook baby knuffelen
pi_164488522
Ooooh Ikke, nog van harte! Dat had ik nog helemaal niet gedaan. Gaat alles goed daar? O+
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 12:27:00 #40
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164488802
Ik begin een beetje voorspelbaar te worden, maar toch: heeeeeeerlijk gesport O+ Ging eigenlijk toch nog best soepeltjes. Zelfs een beetje gejogd! Wel gek om me te realiseren dat dit de laatste keer zou kunnen zijn geweest. Maar ik heb iedereen maar gewoon begroet met "tot volgende week"!

En ik sta op nummer 2 :P

quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 11:12 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Whehe :D
Nog steeds pissig ook. Waarom liggen die dingen niet gewoon altijd in de supermarkt? :( ze zijn te lekker om alleen maar tijdelijk in de schappen te leggen. Waar kan ik mijn klachten indienen? -O-

Hier vandaag vrijgezellenfeest wat ik mede georganiseerd heb. Veel activiteiten ga ik schrappen, maar even zien waar ik bij aan ga sluiten. Heb er iig totaal geen zin in :')
Ik heb de oplossing voor je :) Tevens bezigheidstherapie ;) Toch heel veel plezier met de vrijgezelligheid. Wie weet wordt het zomaar leuk.

Benieuwd naar je verhaal Marjolijntje!
pi_164489156
Ik ben al stiekem aan het meelurken in het babytopic en nou moeten mijn hormonen ook een nieuwe Tula :@ :')
komt misschien ook wel omdat onze wandelwagen niet meer helemaal 100 is maar we daar eigenlijk ook geen nieuwe voor willen aanschaffen want laatste kindje.

En we hebben eerlijk tegen elkaar gezegd dat we allebei niet blij zijn met 'de' naam die vooralsnog nu staat als we niet heel snel met een leukere/betere optie komen :{
pi_164489288
Wij zouden voor dit kindje niks nieuws kopen, zeker nadat we wisten dat het weer een jongen was. Tot mn hormonen begonnen op te spelen :D En dit wordt het laatste kindje dus mocht van mezelf nog best wat grote uitgaven doen. Moraal: kopen die tula

Ik ben al de hele dag wat misselijk en had net n flinke klodder slijm :Y) zegt allemaal niks maar er gebeurt iig iets
pi_164489298
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 12:57 schreef Fieder het volgende:
Wij zouden voor dit kindje niks nieuws kopen, zeker nadat we wisten dat het weer een jongen was. Tot mn hormonen begonnen op te spelen :D En dit wordt het laatste kindje dus mocht van mezelf nog best wat grote uitgaven doen. Moraal: kopen die tula

Ik ben al de hele dag wat misselijk en had net n flinke klodder slijm :Y) zegt allemaal niks maar er gebeurt iig iets
Sliertjes en bonkjes ♡♡
:)
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 13:00:12 #44
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164489321
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 12:49 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik ben al stiekem aan het meelurken in het babytopic en nou moeten mijn hormonen ook een nieuwe Tula :@ :')
komt misschien ook wel omdat onze wandelwagen niet meer helemaal 100 is maar we daar eigenlijk ook geen nieuwe voor willen aanschaffen want laatste kindje.

En we hebben eerlijk tegen elkaar gezegd dat we allebei niet blij zijn met 'de' naam die vooralsnog nu staat als we niet heel snel met een leukere/betere optie komen :{
Welke heb je op het oog? :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164489393
Mja het maakt me eigenlijk niet eens zo heel veel uit welke. Hoewel ik de printjes vaak heel grappig en lief vind, vind ik ze voor ons ook wat 'schreeuwerig' dus ik neig naar een wat neutralere kleur of print.

Fieder ik vind dat je helemaal gelijk hebt O-) . Ik heb echt haast geen uitgaven gedaan voor dit kindje buiten de noodzakelijke dingen en een eerste pakje want verder hebben we alles al. Tis een beetje nu of nooit omdat ik over een maand al uitgerekend ben :D .. maja we leven momenteel op 1 loon dus moeten wrl heel bewuste keuzes maken. Even mijn wederhelft lief aankijken vanavond O-)

En slijm en prut *O*
Misschien dan toch heel heel heel snel? Hoop het voor je :*
pi_164489570
Marjoleintje, gefeliciteerd *O*
Wat een leuke naam!
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 13:28:59 #47
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164489815
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 13:04 schreef Twinkle20 het volgende:
Mja het maakt me eigenlijk niet eens zo heel veel uit welke. Hoewel ik de printjes vaak heel grappig en lief vind, vind ik ze voor ons ook wat 'schreeuwerig' dus ik neig naar een wat neutralere kleur of print.

Fieder ik vind dat je helemaal gelijk hebt O-) . Ik heb echt haast geen uitgaven gedaan voor dit kindje buiten de noodzakelijke dingen en een eerste pakje want verder hebben we alles al. Tis een beetje nu of nooit omdat ik over een maand al uitgerekend ben :D .. maja we leven momenteel op 1 loon dus moeten wrl heel bewuste keuzes maken. Even mijn wederhelft lief aankijken vanavond O-)

En slijm en prut *O*
Misschien dan toch heel heel heel snel? Hoop het voor je :*
Of misschien tweedehands Twink? Welke ook een stuk goedkoper is én je hebt geen extra insert nodig, is de Hop Tye: http://www.babybij.nl/draagzak/vanaf-de-geboorte-2/hop-tye

Ik vind 'm minstens zo leuk! Maar misschien wil je persé een Tula, dan valt er niks tegen te beginnen
:+
pi_164489839
Dat klinkt goed Marjolijntje, ben heel benieuwd naar het volledige verhaal!

Quoi lekker gesport, elke keer weer leuk om te lezen hoeveel lol je erin hebt :)

Twinkle, ik zeg ook doen de Tula! Wij hebben een Bondolino en een Yaro doek gekocht. Ik kijk er zo naar uit om de baby te gaan dragen! Vriendin heeft hem 9 maanden in de buik, straks is 'ie uit de buik en mag ik hem eindelijk O+

Net op kraamvisite geweest/newbornfoto's gemaakt bij een goede vriendin die vorige week een zoon heeft gekregen. Zo'n schattig kindje!! Heel zoet en heel veel haartjes!
pi_164490539
Q ik heb een hop tye en een tula en idd, voor mini babies vind ik de hoptye prima, maar ik krijg hem in mijn eentje niet op mijn rug. Dan is de tula bij grotere babies weer fijner wat dat betreft! (Ook qua draagcomfort vond ik, maar dat is persoonlijk).

En: meld! Met baby uit de buik! O+ gisteren heeft na strippen in de ochtend en een dag lang harde buiken de bevalling eindelijk doorgezet, en ben ik zonder medisch circus en fluxus, zonder artsen en pijnstilling, bevallen van een prachtige zoon *O* vanmorgen om 6.16. Hij heet T.homas, woog 3630, en is perfect. We waren om 10.30 thuis :D ik ben moe, maar gelukkig. Fysiek ben ik ook echt in een ander universum dan vorige keer :') haleluja wat een verschil.

Nou goed, warrig ws, maar dat dus! :D

Oh en drie keer raden wie er om 2 uur snachts nog even langszwaaide op mijn kamer? :P
pi_164490607
Jaaaaaa Crump daar is 'ie! Gefeliciteerd met je zoon O+ :* ! Mooie naam, mooi ook bij W. Hoe was de ontmoeting tussen de broers?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')