Dat heeft dan ook helemaal niemand (hier) gezegdquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 08:27 schreef kwakz0r het volgende:
Het maakt geen verschil voor je BV, dat is simpelweg bangmakerij en ik krijg er een vieze smaak van in mijn mond.
Dat geldt dus ook voor jou, met je "negeer mijn post".quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 08:40 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Kwak. Iedereen mag zijn ei kwijt kunnen toch? Ook al is het onderwerp alweer veranderd.
Dat is wat mij verteld werd destijds. Hier. Door meerdere mensen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 08:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat heeft dan ook helemaal niemand (hier) gezegd.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:00 schreef Fieder het volgende:
Marjolijntje van hartewat fijn dat hij lekker thuis is geboren. Grote zus al geweest?
Hier niks
Ow, ik dacht dat je op de discussie van gisteren doelde. Daar werd juist een paar keer benadrukt dat het geen invloed heeft op bv.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:11 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Dat is wat mij verteld werd destijds. Hier. Door meerdere mensen.
Je was toch ingeleid?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb dat bij Saar ook telkens gezegd, dat ik de 40 weken niet zou halen, en dat klopte. En bij deze meneer heb ik hetzelfde idee... vermoed een oktoberkindje.
Fieder...hang in there!
Hier 28 weken vandaag!
Klopt, ik heb ook niet gezegd dat het op een natuurlijke manier wasquote:
Whehequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mies_poes, ik kwam deze tegen, moest aan jou denken.
[ link | afbeelding ]
Ik heb de oplossing voor jequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 11:12 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Whehe
Nog steeds pissig ook. Waarom liggen die dingen niet gewoon altijd in de supermarkt?ze zijn te lekker om alleen maar tijdelijk in de schappen te leggen. Waar kan ik mijn klachten indienen?
Hier vandaag vrijgezellenfeest wat ik mede georganiseerd heb. Veel activiteiten ga ik schrappen, maar even zien waar ik bij aan ga sluiten. Heb er iig totaal geen zin in
Sliertjes en bonkjes ♡♡quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:57 schreef Fieder het volgende:
Wij zouden voor dit kindje niks nieuws kopen, zeker nadat we wisten dat het weer een jongen was. Tot mn hormonen begonnen op te spelenEn dit wordt het laatste kindje dus mocht van mezelf nog best wat grote uitgaven doen. Moraal: kopen die tula
Ik ben al de hele dag wat misselijk en had net n flinke klodder slijmzegt allemaal niks maar er gebeurt iig iets
Welke heb je op het oog?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:49 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik ben al stiekem aan het meelurken in het babytopic en nou moeten mijn hormonen ook een nieuwe Tula![]()
![]()
komt misschien ook wel omdat onze wandelwagen niet meer helemaal 100 is maar we daar eigenlijk ook geen nieuwe voor willen aanschaffen want laatste kindje.
En we hebben eerlijk tegen elkaar gezegd dat we allebei niet blij zijn met 'de' naam die vooralsnog nu staat als we niet heel snel met een leukere/betere optie komen![]()
Of misschien tweedehands Twink? Welke ook een stuk goedkoper is én je hebt geen extra insert nodig, is de Hop Tye: http://www.babybij.nl/draagzak/vanaf-de-geboorte-2/hop-tyequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:04 schreef Twinkle20 het volgende:
Mja het maakt me eigenlijk niet eens zo heel veel uit welke. Hoewel ik de printjes vaak heel grappig en lief vind, vind ik ze voor ons ook wat 'schreeuwerig' dus ik neig naar een wat neutralere kleur of print.
Fieder ik vind dat je helemaal gelijk hebt. Ik heb echt haast geen uitgaven gedaan voor dit kindje buiten de noodzakelijke dingen en een eerste pakje want verder hebben we alles al. Tis een beetje nu of nooit omdat ik over een maand al uitgerekend ben
.. maja we leven momenteel op 1 loon dus moeten wrl heel bewuste keuzes maken. Even mijn wederhelft lief aankijken vanavond
En slijm en prut![]()
Misschien dan toch heel heel heel snel? Hoop het voor je![]()
Ja dat heb ik ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:14 schreef Mies_poes het volgende:
Thanks voor de tip Quoi, ga ze van de week zeker bakken![]()
Wat goed dat jij nog lekker hebt kunnen sporten!
Verder ben ik het eens met Fieder, Twinkle, kopen die handel
Mijn positiejurkjes beginnen allemaal te kort te worden. Een uur nadat ik net bij iemand was zei iemand dat ik m'n jurkje (met split bij den reet) naar beneden moest trekken, maar dat kan heul niet meer
En verder hoor ik steeds dat ik zo mooi zwanger ben
Gefelicitaartquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:05 schreef Crumpette het volgende:
Q ik heb een hop tye en een tula en idd, voor mini babies vind ik de hoptye prima, maar ik krijg hem in mijn eentje niet op mijn rug. Dan is de tula bij grotere babies weer fijner wat dat betreft! (Ook qua draagcomfort vond ik, maar dat is persoonlijk).
En: meld! Met baby uit de buik!gisteren heeft na strippen in de ochtend en een dag lang harde buiken de bevalling eindelijk doorgezet, en ben ik zonder medisch circus en fluxus, zonder artsen en pijnstilling, bevallen van een prachtige zoon
vanmorgen om 6.16. Hij heet T.homas, woog 3630, en is perfect. We waren om 10.30 thuis
ik ben moe, maar gelukkig. Fysiek ben ik ook echt in een ander universum dan vorige keer
haleluja wat een verschil.
Nou goed, warrig ws, maar dat dus!![]()
Oh en drie keer raden wie er om 2 uur snachts nog even langszwaaide op mijn kamer?
I deny everything!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:36 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Gefelicitaart![]()
![]()
Enne.. doel je op Mignonne of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |