Ja 'mooi' is dat daar. Koos woonde er tot we gingen samenwonen in 2002, zijn oude studentenwoning, vreselijk man, echt vreselijk...quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:42 schreef FANN het volgende: [..] Bijlmer heb ik ook gewoont, todat twee junks erlkaar te lijf gingen met een kapmes, toen vond ik het wel tijd om te verhuizen
![]()
In het begin was het wel mooi, ik woonde in zo'n toren, niet in een galerij flat,quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:45 schreef Molo het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ja 'mooi' is dat daar. Koos woonde er tot we gingen samenwonen in 2002, zijn oude studentenwoning, vreselijk man, echt vreselijk...
Teveel dingen gezien daar, wat een puinzooi alles
Maak het maar erg ... Maar klopte wel volgens mijquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:47 schreef FANN het volgende:
[..]
In het begin was het wel mooi, ik woonde in zo'n toren, niet in een galerij flat,
as harstikke mooie flat en alles netjs, maar ja![]()
auto 8 keer opengebroken, poging tot inbraak, geweerschoten in de nacht, vligtuig dat neestortt
en dan de junks, tja dat heb j het wel gezien
Ja dat soort dingen klinkt mij ook iets te bekend. Ik woon liever waar ik nu woon, burgerlijk wijkje, lekker rustigquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:47 schreef FANN het volgende:
[..]
In het begin was het wel mooi, ik woonde in zo'n toren, niet in een galerij flat,
as harstikke mooie flat en alles netjs, maar ja![]()
auto 8 keer opengebroken, poging tot inbraak, geweerschoten in de nacht, vligtuig dat neestortt
en dan de junks, tja dat heb j het wel gezien
geen woord aan gelogen....quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak het maar erg ... Maar klopte wel volgens mij
beter ....quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen klinkt mij ook iets te bekend. Ik woon liever waar ik nu woon, burgerlijk wijkje, lekker rustig
Bankstellen van 9 hoog van galerij flikkeren, luiers die in bomen hangen, mannen die op straat poepen, op straat terwijl je naast je vriend loopt gevraagd worden of je mee gaat naar hun huis voor sex, in een loopje naar de metro drie keer drugs aangeboden krijgen, junks die in je kelderbox wonen, junks die je lift vol schijten en op de galerij slapen, kakkerlakken overal, alleen maar buren die geen Nederlands spreken. Etcquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak het maar erg ... Maar klopte wel volgens mij
Dag na El AL ramp was ik daar bij de ABN AMro.. je kon de dampen nog ruiken ...quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:50 schreef FANN het volgende:
[..]
geen woord aan gelogen....
zweer het hand op mijn hart spuugt op grond![]()
Was prima leesbaar eigenlijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:52 schreef FANN het volgende:
de RRRRRRRRRRR weigert wel vaak dus di moet je er maar even bijdenken
mja... was een ervaring zeg maarquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Dag na El AL ramp was ik daar bij de ABN AMro.. je kon de dampen nog ruiken ...
Had je een wit pak aan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Dag na El AL ramp was ik daar bij de ABN AMro.. je kon de dampen nog ruiken ...
ow... nah ik woonde er een paa meter vanaf ofzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zondag reed ik met de trein onder het toestel door
Gelukkig ben je er nog..quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... nah ik woonde er een paa meter vanaf ofzo![]()
maar het kwam niet echt binnen..
later pas...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |