Ik had begrepen dat Hillegas in principe heel wat voicemails zou hebben kunnen gewist. Het telefoonverkeer ging wrs door tot na 3pm. Wat ik begreep, maar dat is niet uitgezocht of dat was niet mogelijk, dat Halbach gewoon weggereden is bij Avery en toen moeite had om de weg te vinden naar George Zipperers boerderij.quote:Op donderdag 20 juli 2017 13:41 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Niet de voicemail, maar de telefoongegevens op internet. Mike Halbach had haar voicemail afgeluisterd.
Klopt, er zijn verschillende aanwijzingen dat Hillegas haar stalkte en controleerde, dus het is heel erg mogelijk dat hij haar berichten heeft gewist.quote:Op donderdag 20 juli 2017 13:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat Hillegas in principe heel wat voicemails zou hebben kunnen gewist. Het telefoonverkeer ging wrs door tot na 3pm. Wat ik begreep, maar dat is niet uitgezocht of dat was niet mogelijk, dat Halbach gewoon weggereden is bij Avery en toen moeite had om de weg te vinden naar George Zipperers boerderij.
Je doet een beetje alsof de guilters als ik maar één these naar voren mogen schuiven en als we die niet glashard kunnen maken met direct bewijs dat Avery dan niet schuldig is. Zo werkt het niet.quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, de these is nu gewoon Avery neemt Hallbach mee naar de garage en doodt haar out of the blue met een .22, toch? Dus van een potentiële seksuele delinquent, is het een soort beginnende seriemoordenaar geworden? Enerzijds heel bedreven in het wegwerken van sporen, maar anderzijds juist niet.
Erg circumstantial, zeker als hij nu als het ware een beginnende seriemoordenaar was.
Het probleem met Dassey's verklaring is dat een groot deel onder druk is gezet. Ik stel daarom dat het alleen verstandig is hem te geloven op onderdelen waar ander bewijs zijn verklaring staaft, zoals de handboeien.quote:Ja, maar hij wilde dus desalniettemin niet verkrachten, want de getuigenis van Dassey gaat de prullenbak in?
Steven Avery verbrandde regelmatig zaken en maakte gebruik van een soort ton waardoor het vuur beperkt wordt en intenser is.quote:Ja, dus dat is niet gebeurd, in stukken gesneden, zijn ook geen snij-gereedschappen im frage. Dus hij gooit een lichaam buiten voor zijn trailer met kleren en al op een laten we zeggen vrij traditionele bonfire op Halloween? Gelukkig had hij het weerbericht even gecheckt dat er geen regenbuitje zou komen, want aleer je op zo'n bonfire een heel lichaam tot as weet te verbranden? Hoe lang zou dat duren?
Het is niet tegensprekend op het punt waar het om gaat: een vuur in de tuin van Steven Avery, dat hij overigens zelf eerst nog ontkend heeft.quote:Verschillende elkaar tegensprekende getuigenissen van een groot vuur tot een klein vuur idd.
Hier kunnen allerlei normale verklaringen voor zijn, bijvoorbeeld dat hij nog steeds het plan was de auto op een gegeven moment ergens te dumpen, waardoor hij de sleutel nodig zou hebben gehad.quote:Sleutel niet? Waarom denkt iemand dat een telefoon wel verbrand en sleutels niet smelten en onherkenbaar worden?
Ja, achteraf gezien, hè. Hij zat daar met een lijk aan z'n handen zonder dat hij wist dat hij dan nog een aantal dagen de tijd zou hebben.quote:Hij had theoretisch gezien tijd genoeg. Zeker minimaal 3 dagen, want Hallbach werd, heel gek pas, 3 dagen later officieel als vermist opgegeven.
Volgens mij heeft de verdediging geen expert ingeschakeld die heeft verklaard dat het aannemelijk is dat de botten verplaatst zijn, maar ik kan me op dit punt vergissen.quote:Die experts worden door verschillende partijen ingehuurd en spreken elkaar tegen.
Dat bleken botresten van dieren te zijn. Mensen in de omgeving jaagden regelmatig.quote:Er was een burnpit in de quarry, daar zijn ook botresten gevonden. 1,5 mile verderop.
Nogmaals, er zijn meerdere verschillende verhaallijnen mogelijk waarin Avery haar vermoord heeft die ik redelijkerwijze kan onderbouwen. Dit in tegenstelling tot wilde fantasieën over een conspiracy. Zie ook mijn andere antwoorden.quote:Mwoah, ik denk dat je alles bij elkaar in jouw theorie moet aannemen dat Avery zomaar dat meisje heeft vermoord (zonder verkrachting etc. dus die boeien zijn ook niet interessant meer), vervolgens haar lichaam (het was nog licht) naar een burnpit voor zijn trailer heeft versleept en dat dan totdat ze opgebrand was (hoelang zou dat duren? Tot de volgende morgen?) heeft moeten bewaken en wel haar telefoon er ook ingegooid, maar die sleutels niet. Ik weet niet hoor.
(Btw Avery is volgens mij 1.63 oid; Hallbach was langer (ca. 1.68) dan Avery hè)
O, ja en Dassey doet ineens niet meer mee??? Really?
Hier staat ook dat het de 3e search zou zijn. Dit klopt niet, het is of de 2e search (een continuering van de 1e) of de 6e search, afhankelijk van hoe je het bekijkt.quote:
Zelfs de advocaten van Steven hadden al te weinig. Bovendien hadden de Halbachs ook nog een civiele rechtszaak aangespannen (nog voordat de strafzaak begonnen wasquote:Op donderdag 20 juli 2017 15:31 schreef RapaNui het volgende:
Verder heb ik mij altijd afgevraagd waarom Steven zijn neefje niet financieel heeft geholpen om een goede advocaat te betalen. Als Steven onschuldig zou zijn, dan zou Brendan dat ook moeten zijn (de aanklacht was dat ze samen hadden gewerkt). Steven had veel geld opgestreken nadat hij vrijkwam uit de gevangenis ivm de "mishandeling" van Penny.
twitter:CNN twitterde op donderdag 20-07-2017 om 10:41:01A video purports to show Baltimore police officer planting evidence at scene of a drug arrest, public defender says… https://t.co/WV0LEnRkoE reageer retweet
Dat is nog maar de vraag, en als het zo was, so what?quote:Op donderdag 20 juli 2017 08:26 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Klopt, niet eens haar echte sleutel, maar haar reservesleutel.
Sorry, ik wens beleefd te blijven, maar kom op....quote:Op donderdag 20 juli 2017 15:47 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag, en als het zo was, so what?
De tijdslijn van de doorzoekingen in Steven Avery's camper is als volgt:quote:Op donderdag 20 juli 2017 08:41 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Volgens mij minimaal na de zesde keer..
Tis een troll.quote:Op donderdag 20 juli 2017 15:50 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Sorry, ik wens beleefd te blijven, maar kom op....![]()
Waarom ben je eigenlijk zo geobsedeerd door deze zaak (of blijf je deze zaak volgen) ook al is het voor jou een uitgemaakte zaak?
Je hebt nu al twee keer een foto van Brendan Dassey's broek geplaatst:quote:Op donderdag 20 juli 2017 08:25 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Kijk eens goed, ik begrijp dat je mij uit de tent wilt lokken, ik denk dat het geen zin heeft deze conversatie door te zetten. Ik erken helemaal niets, behalve dat jij recht hebt op je mening en ik op de mijne.
Heb je ook een verklaring voor het feit dat die "valet key" bij Scott Bloedorn op de gootsteen lag, toe hij geïnterviewd werd? Vast wel.quote:Op donderdag 20 juli 2017 15:53 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
De tijdslijn van de doorzoekingen in Steven Avery's camper is als volgt:
1e entry: 10-minuut durende sweep om te zoeken naar tekenen van leven van Teresa;
2e entry: 2,5-uren durende doorzoeking waarbij 50 stukken bewijs in beslag worden genomen;
3e entry: 20-minuten durende entry waarbij politie specifieke onderwerpen vooraf bepaald in een lijst komen ophalen (onder andere wapens);
4e entry: een team komt zoeken naar DNA-bewijs en vindt enkele bloedssporen van Steven Avery;
5e entry: politie komt binnen voor 7 minuten om een serienummer van Steven Avery's computer op te nemen zonder de slaapkamer binnen te komen;
6e entry: tijdens een grondige doorzoeking van 3 uur en 43 minuten vindt politie de sleutel, deze entry is officieel een continuering van de 2e entry.
Dus het is niet zo dat ze al 5 keer daarvoor grondig de camper hebben doorzocht voordat ze de sleutel vonden, iets wat de truthers graag insinueren.
Heb je dr nou vlekken bij zitten stoppenquote:Op donderdag 20 juli 2017 15:58 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Je hebt nu al twee keer een foto van Brendan Dassey's broek geplaatst:
[ afbeelding ]
Met de sarcastische vraag of ik het wel zie.
Wat ik zie is vrij grote sporen van bleek op de broek. Erken je dus dat Brendan Dassey met bleek op de broek thuis kwam, hoogstwaarschijnlijk nadat hij in de garage van Steven Avery met dat spul gewerkt heeft?
Belachelijke en ongefundeerde opmerking.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:12 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Reken er maar op dat ze gewoon wraak wilden nemen. Dat gebeurd zo vaak in de Amerikaanse rechtbanken.
Deze theorie wordt ontkracht door:quote:Op donderdag 20 juli 2017 12:16 schreef Ryan3 het volgende:
Voor het eerst dat ik dit hoor, maar kennelijk is Hallbach na haar afspraak bij Avery gewoon nog gezien bij haar volgende klant George Zipperer, rond 3pm:
Twee theorieën:
1) Zipperer heeft haar neergeknald als trespasser.
2) Zipperers hond heeft haar aangevallen en Zipperer heeft haar daarna doodgeschoten. (Hond was geleerd om trespassers aan te vallen).
Iemand enig idee of dit nog is meegenomen? Dit filmpje is van feb. 2016.
Zellner gaat er in haar petition in ieder geval vanuit dat Halbach (het is idd Halbach niet Hallbach) na Avery naar Zipperer is geweest en daarna naar huis is gereden.
Nee, en die buschauffeur was er duidelijk over dat ze niet zeker wist welke datum het precies was wanneer ze haar gezien heeft. Je hebt recht op je mening, maar als je dat bij elkaar gaat liegen..quote:Op donderdag 20 juli 2017 16:19 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Deze theorie wordt ontkracht door:
- De buschauffeur die zag dat Teresa na 15:30 uur foto's bij Avery aan het maken was;
- Mensen die werkten bij de propane sites plaatsen haar na 15:30 bij Avery;
- Mevrouw Zipperer heeft in het begin aangegeven Teresa rond 14:00 - 14:30 uur ontvangen te hebben, en daar later 15:00 - 15:30 uur van gemaakt, en vervolgens in de rechtbank verklaard dat haar oorspronkelijke verklaring toch wel klopte.
Een buschauffeur rijdt ook nog eens op hele strakke tijden, dus een dergelijke verklaring zegt veel.
Is dit een grap? Dit is de exact zelfde foto (en URL) als die jij nu al 2 keer gepost hebt. Misschien even kijken naar de resolutie van je beeldscherm.quote:Op donderdag 20 juli 2017 15:59 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Heb je dr nou vlekken bij zitten stoppen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
welk soort bleek zat er op de broek ?quote:Op donderdag 20 juli 2017 16:27 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Is dit een grap? Dit is de exact zelfde foto (en URL) als die jij nu al 2 keer gepost hebt. Misschien even kijken naar de resolutie van je beeldscherm.
Erken je nu dus eindelijk dat Brendan Dassey met bleek op de broek thuis kwam, hoogstwaarschijnlijk nadat hij met dat spul bij Steven Avery gewerkt heeft?
Ach man, schei toch uit, deze heeft ineens allerlei puntjes en vlekken erbij, gaat toch heen. Ik ga nu echt niet meer reageren op je getrol. Dat arme joch heeft helemaal niets gedaan en Steven Avery ook niet.quote:Op donderdag 20 juli 2017 16:27 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Is dit een grap? Dit is de exact zelfde foto (en URL) als die jij nu al 2 keer gepost hebt. Misschien even kijken naar de resolutie van je beeldscherm.
Erken je nu dus eindelijk dat Brendan Dassey met bleek op de broek thuis kwam, hoogstwaarschijnlijk nadat hij met dat spul bij Steven Avery gewerkt heeft?
Hoe weten ze dat het door bleek komt?quote:Op donderdag 20 juli 2017 15:58 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Je hebt nu al twee keer een foto van Brendan Dassey's broek geplaatst:
[ afbeelding ]
Met de sarcastische vraag of ik het wel zie.
Wat ik zie is vrij grote sporen van bleek op de broek. Erken je dus dat Brendan Dassey met bleek op de broek thuis kwam, hoogstwaarschijnlijk nadat hij in de garage van Steven Avery met dat spul gewerkt heeft?
Doorweekt met bleek, vooral zijn gephotoshopte!quote:Op donderdag 20 juli 2017 16:30 schreef Physsic het volgende:
[..]
Hoe weten ze dat het door bleek komt?
Het ziet er m.i. meer uit als witte vlekken (vuiligheid) dan als bleekvlekken. Zwarte stoffen worden doorgaans ook lichtroze of lichtoranje wanneer ze in aanraking komen met bleekmiddel. Ik vind het zo op die foto in ieder geval niet lijken op hoe ik bleekvlekken ken, maar dat wil uiteraard niet zeggen dat het geen bleekvlekken zijn.
ja zal een TR plaatsenquote:Op donderdag 20 juli 2017 16:32 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Doorweekt met bleek, vooral zijn gephotoshopte!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |