mja ging wel iets te makkelijk. Deze wedstrijd maakt ook weinig emoties los. Publiek lijkt een beetje in slaap gesukkeld....quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:37 schreef VacaLoca het volgende:
Wel ff lekker om ontspannen naar een walkover te kijken.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:37 schreef VacaLoca het volgende:
Wel ff lekker om ontspannen naar een walkover te kijken.
Zo beter?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:39 schreef Wup2 het volgende:
[..]
mja ging wel iets te makkelijk. Deze wedstrijd maakt ook weinig emoties los. Publiek lijkt een beetje in slaap gesukkeld....
Dan zouden ze heel erg moeten stunten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:08 schreef VacaLoca het volgende:
Ik vind het een leuk team, onze dames, is goud mogelijk?
Erg goed en leuke uitstraling ja.quote:
Ze moeten tegen Servie overmorgen, bij winst zouden ze nog plek 2 kunnen pakkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:11 schreef Marcoss het volgende:
Als ze vanavond winnen, zijn ze normaal gesproken ook zeker van plek 2 of 3 in de poule, tenzij er hele rare dingen gebeuren. Maar ga er vanuit dat de VS sowieso plek 1 willen houden.
Ja, maar dat maakt voor de volgende ronde niet zoveel uit (wel voor het vertrouwen uiteraard)quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze moeten tegen Servie overmorgen, bij winst zouden ze nog plek 2 kunnen pakken
1A-4Bquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt voor de volgende ronde niet zoveel uit (wel voor het vertrouwen uiteraard)
ja en welke tegenstander je krijgt toch?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:15 schreef Marcoss het volgende:
Ja, maar dat maakt voor de volgende ronde niet zoveel uit (wel voor het vertrouwen uiteraard)
Nee, enkel 1-4 en 4-1 is zeker, andere kwartfinales worden geloot, dus je kunt als nummer 2 ook de nummer 2 uit andere poule treffen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
1A-4B
2A-3B enz toch?
Je zal toch wel Brazilie en Rusland willen ontlopen lijkt me?
Wat zijn dat nou weer voor rare regelsquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, enkel 1-4 en 4-1 is zeker, andere kwartfinales worden geloot, dus je kunt als nummer 2 ook de nummer 2 uit andere poule treffen.
aha, weer wat geleerd..quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:17 schreef Marcoss het volgende:
Nee, enkel 1-4 en 4-1 is zeker, andere kwartfinales worden geloot, dus je kunt als nummer 2 ook de nummer 2 uit andere poule treffen.
Zodat je je resultaat niet aan de tegenstander gaat aanpassen en om de geluksfactor te verhogenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou weer voor rare regels
Vind het ook vaag ja, maar las in vorige topic dat het waarschijnlijk gedaan is om te voorkomen dat landen in de laatste wedstrijd bewust kunnen verliezen om een land te ontlopen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou weer voor rare regels
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zodat je je resultaat niet aan de tegenstander gaat aanpassen en om de geluksfactor te verhogen
Valt wel wat voor te zeggen, is nu ook niet te doen om 6 wedstrijden tegelijk te laten spelenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vind het ook vaag ja, maar las in vorige topic dat het waarschijnlijk gedaan is om te voorkomen dat landen in de laatste wedstrijd bewust kunnen verliezen om een land te ontlopen.
Blijft zuur hoe ze daar van verloren nogquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:11 schreef Marcoss het volgende:
Als ze vanavond winnen, zijn ze normaal gesproken ook zeker van plek 2 of 3 in de poule, tenzij er hele rare dingen gebeuren. Maar ga er vanuit dat de VS sowieso plek 1 willen houden.
De NOS zet bij een race van Fanny Blankers-Koen er nog live bij.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:26 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Met NOS weet je het nooit. Staat soms 'live' in beeld terwijl het semi-live is.
Die is echt belachelijk goedquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Sloetjes wint in haar eentje bijna een set aan punten
Ik kijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:30 schreef Joezi het volgende:
Rustig topic, en maar zeiken op ons NOS, niemand die kijkt
VS en Brazilië zijn topfavoriet, VS al gehad, Brazilie ontlopen ze nuquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:32 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik kijk![]()
Hebben ze een beetje medaillekansen eigenlijk? Weinig gevolgd laatste tijd.
In principe zijn er wel ploegen die sterk zijn, maar het ligt er eerst even aan wie de tegenstander in de kwartfinale is. De kansen zijn er wel, maar ze zijn niet favoriet voor een medaille.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:32 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik kijk![]()
Hebben ze een beetje medaillekansen eigenlijk? Weinig gevolgd laatste tijd.
Komen ze die allebei eventueel pas in de finale weer tegen, of wellicht al in de halve finale?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:32 schreef the_ring het volgende:
[..]
VS en Brazilië zijn topfavoriet, VS al gehad, Brazilie ontlopen ze nu
Wordt Rusland of Zuid-Korea toch? Wie is gunstiger?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
In principe zijn er wel ploegen die sterk zijn, maar het ligt er eerst even aan wie de tegenstander in de kwartfinale is. De kansen zijn er wel, maar ze zijn niet favoriet voor een medaille.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:32 schreef the_ring het volgende:
[..]
Dankquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
In principe zijn er wel ploegen die sterk zijn, maar het ligt er eerst even aan wie de tegenstander in de kwartfinale is. De kansen zijn er wel, maar ze zijn niet favoriet voor een medaille.
Brazilië ontlopen? Dat is nog totaal niet te zeggen. Ze kunnen nog vierde worden, al verwacht ik ze minimaal derde. Maar vooral Brazilië is nog helemaal niet zeker van de eerste plaats, want die moeten nog tegen Rusland.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:32 schreef the_ring het volgende:
[..]
Wordt Rusland of Zuid-Korea als alles normaal verloopt. Zuid-Korea verloren ze nog ruim van op het OKT, terwijl ze van de Russinnen ook vaak verloren, maar laatst wel van ze wonnen op de WGP.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:32 schreef the_ring het volgende:
[..]
Dat is nog niet zeker. Als China van USA wint gaat het Nederland voorbij als die verliezen van Servië.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:32 schreef the_ring het volgende:
[..]
Praat ook die commentator maar naquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Brazilië ontlopen? Dat is nog totaal niet te zeggen. Ze kunnen nog vierde worden, al verwacht ik ze minimaal derde. Maar vooral Brazilië is nog helemaal niet zeker van de eerste plaats, want die moeten nog tegen Rusland.
Van Zuid-Korea hebben ze laatste paar keer wel verloren, maar dat waren wedstrijden waar Nederland beter was. Van Rusland is toevallig laatst wel een keer gewonnen, maar daarvoor steeds relatief kansloos. Als je kunt kiezen, dan wil je Zuid-Korea hebben.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:35 schreef the_ring het volgende:
[..]
Wordt Rusland of Zuid-Korea toch? Wie is gunstiger?
Dat had ik enkel zien gebeuren als USA al zeker was van plek 1 eigenlijk. Maar als ze verliezen van China, worden ze waarschijnlijk 2 in de poule, denk dat ze dat sowieso willen voorkomen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:36 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dat is nog niet zeker. Als China van USA wint gaat het Nederland voorbij als die verliezen van Servië.
Levensgevaarlijk om dat bij een NOS medewerker te doenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:36 schreef the_ring het volgende:
[..]
Praat ook die commentator maar na
Nou die man zal dr toch wel verstand van hebbenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk om dat bij een NOS medewerker te doen
Dat zou het allermooiste zijn. Want dan tref je waarschijnlijk Japan en ontloop je sowieso Brazilië en Rusland.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:37 schreef VacaLoca het volgende:
Servië - Nederland 1-3 en USA - China 1-3 zou ook leuk zijn, dan is Nederland eerste.
Dat heeft die ook wel. Maar ze lezen zich vaak slecht in m.b.t. de tussenstanden. Waarbij wij sowieso het voordeel hebben dat we op het gemakje even de standen kunnen bekijken en rekenen. De commentator zegt dat vaak terwijl die de wedstrijd nog aan het bekijken is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:38 schreef the_ring het volgende:
[..]
Nou die man zal dr toch wel verstand van hebben
Misschien heeft het iets te maken met dat je dan niet van dat berekenende gedrag krijgt. Dus dat je bewust wil gaan verliezen want dan ontloop je weer bepaalde ploegenquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:26 schreef Marcoss het volgende:
Volgens Flier kunnen ze dus ook nog Servië loten in de kwartfinale? Wat is dit voor een vaag systeem?
Dat werkt alleen bij beachvolleybal, en daar zitten alle topploegen in dezelfde helft van het schemaquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien heeft het iets te maken met dat je dan niet van dat berekenende gedrag krijgt. Dus dat je bewust wil gaan verliezen want dan ontloop je weer bepaalde ploegen
Ja, maar normaal gesproken lijkt het me toch niet logisch dat je dan ook iemand uit je eigen poule kan loten..quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien heeft het iets te maken met dat je dan niet van dat berekenende gedrag krijgt. Dus dat je bewust wil gaan verliezen want dan ontloop je weer bepaalde ploegen
Hier weet je toch ook niet zeker wat je tegen gaat komen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat werkt alleen bij beachvolleybal, en daar zitten alle topploegen in dezelfde helft van het schema
Dat had wel als reden dat 2 van de hooggeplaatsten hun poule niet wonnen en daarom in die helft terechtkwamen, maar tochquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat werkt alleen bij beachvolleybal, en daar zitten alle topploegen in dezelfde helft van het schema
dan moeten ze maar betere speelschema's maken toch?quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:28 schreef Tagliano het volgende:
Dat vind ik dan ook wel weer vreemd inderdaad, ik probeerde de gedachte erachter een beetje te zoekenquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar normaal gesproken lijkt het me toch niet logisch dat je dan ook iemand uit je eigen poule kan loten..
Neuh, zoiets kun je altijd wel houdenquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:29 schreef Wup2 het volgende:
[..]
dan moeten ze maar betere spelschema's maken toch?
ow, oke.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:30 schreef Tagliano het volgende:
Neuh, zoiets kun je altijd wel houden
Niet helemal. Twee hooggeplaatsten zaten sowieso al bij elkaar als poulewinnaar, een nummer twee uit een poule des doods kwam daar vervolgens nog bij. En dan heb je op eens 4 van de 6 beste teams.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat had wel als reden dat 2 van de hooggeplaatsten hun poule niet wonnen en daarom in die helft terechtkwamen, maar toch
Wat kan Rivkah wel behalve scharen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:36 schreef Tagliano het volgende:
Oh, dus die Rivkah heeft dat lotingsysteem even verkeerd uitgelegd
Vind ik ook.quote:
Hoe weet jij dat ze kan scharen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat kan Rivkah wel behalve scharen?
En live tv, ipv semilive stream.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:37 schreef Wup2 het volgende:
er is een stream met en een stream zonder commentaar dus da's wel prima geregeld.
Goed puntquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze heeft een vriendinLijkt me dat ze gauw weg is als ze dat niet kan
Hahahahahahahahaha.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gunnen jullie Celeste ook een PLAK?
Ik gun haar een MEDALJEquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gunnen jullie Celeste ook een PLAK?
Allemaal kinderen van oorlogsmisdadigers. Kan niet anders.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:38 schreef Szura het volgende:
Serviërs hebben allemaal engboze hoofden
Ik vind dat wel zo'n lelijk woord hequote:
Ik geef ook de voorkeur aan medaillequote:Op zondag 14 augustus 2016 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat wel zo'n lelijk woord he
Spannend maken tochquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:41 schreef marcodej het volgende:
Waarom kunnen Nederlanders nooit een voorsprong van 3-4 punten vasthouden.
(Behalve Brouwer/Meeuwsen dan)
Niet zo zuur weer, zijn maar paar postsquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:42 schreef Nattekat het volgende:
Kan het hier svp over volleybal gaan? We hebben even verderop een lekkere wijven-topic.
Omdat je dat alleen kan als je echt beter bent dan een tegenstander en dat is tegen Servië gewoon niet het geval.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:41 schreef marcodej het volgende:
Waarom kunnen Nederlanders nooit een voorsprong van 3-4 punten vasthouden.
(Behalve Brouwer/Meeuwsen dan)
Gastquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:42 schreef Nattekat het volgende:
Kan het hier svp over volleybal gaan? We hebben even verderop een lekkere wijven-topic.
Waar zie jij posts over lekkere wijven staan?quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:42 schreef Nattekat het volgende:
Daar ging het 5 minuten geleden over ofzo, we zijn nu allang weer bij het volleybal.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:42 schreef Nattekat het volgende:
Ze zijn sowieso al door ouwe reusquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:43 schreef Mani89 het volgende:
Krijgen ze nog een herkansing als ze deze wedstrijd verliezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Ze zijn sowieso al door naar de kwartfinalequote:Op zondag 14 augustus 2016 14:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben traag van begrip, moet je inmiddels wel weten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar ging het 5 minuten geleden over ofzo, we zijn nu allang weer bij het volleybal.
Het is groepsfase en ze zijn al doorquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:43 schreef Mani89 het volgende:
Heel goed van ze.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze zijn sowieso al door ouwe reus
Belgiequote:Op zondag 14 augustus 2016 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie willen we loten in de kwartfinale?
Belgiëquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil helemaal niksquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Boeit niet. Als je zilver wil, moet je van iedereen kunnen winnen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe maar die van Puerto Rico, die veegden we laatst nog op met 3-0.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Liefst Zuid-Korea, al mag Servië dan ook wel weer.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Saudi Arabie maar die doen niet mee. Wat maakt het uit joh. Ik hoorde trouwens weer het woord PLAK boh bohquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dafne Schippers.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die zijn niet doorquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe maar die van Puerto Rico, die veegden we laatst nog op met 3-0.
nee want je moet dan ook 1 keer verliezenquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Boeit niet. Als je zilver wil, moet je van iedereen kunnen winnen.
Ok nee dan bedoelde ik iemand anders.quote:
Hmm je gaat nu al twee posts serieus in op satirische posts Mani. Slechts een constatering ditquote:
neequote:Op zondag 14 augustus 2016 14:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het is niet automatisch 1-4, 2-3, 3-4, 4-1 in de kwartfinales?
Dat zei Flier, maar is het niet dat je alleen de nr 2 of nr 3 van de andere poule kan loten? Dat begreep ik uit de regels.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Liefst Zuid-Korea, al mag Servië dan ook wel weer.
Wel 1-4 en 4-1 voor zover ik begrijp. Rest wordt gelootquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nee alleen 1-4 4-1quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nummers 2-3 worden geloot heb ik me laten vertellen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ja bedankt Aad.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Commentator zei net dat alle nr 2 en 3 gewoon geloot worden geloof ikquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:47 schreef BobW het volgende:
[..]
Dat zei Flier, maar is het niet dat je alleen de nr 2 of nr 3 van de andere poule kan loten? Dat begreep ik uit de regels.
Hij had het volgens mij alleen over nr 2 en 3 van andere poule. Dus niet dat je tegen eentje uit je eigen poule kan spelen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Commentator zei net dat alle nr 2 en 3 gewoon geloot worden geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Ah, excuusquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:48 schreef BobW het volgende:
[..]
Hij had het volgens mij alleen over nr 2 en 3 van andere poule. Dus niet dat je tegen eentje uit je eigen poule kan spelen.
Nou nee, deze mogen ze verliezenquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:48 schreef Mani89 het volgende:
Volgens mij moet je vanaf nu gewoon elke wedstrijd winnen en maakt het helemaal niks uit wie je loot.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:48 schreef Tagliano het volgende:
De gebroeders Anker juichen nuHeet er 1 vd 2 Kees ofzo? Dan staat er K. Anker op zijn brievenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:48 schreef Tagliano het volgende:
De gebroeders Anker juichen nuDit is zo gênant he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Willem Anker danquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heet er 1 vd 2 Kees ofzo? Dan staat er K. Anker op zijn brieven![]()
![]()
Nee hoor want dat is slecht voor de moraal.quote:
Dat is nogal onduidelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:47 schreef BobW het volgende:
[..]
Dat zei Flier, maar is het niet dat je alleen de nr 2 of nr 3 van de andere poule kan loten? Dat begreep ik uit de regels.
Ach ja, je hebt gelijk. Het zal de grinta ook geen goed doenquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee hoor want dat is slecht voor de moraal.
We moeten vanaf op alles zetten om iedere wedstrijd te moeten winnenquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:48 schreef Mani89 het volgende:
Volgens mij moet je vanaf nu gewoon elke wedstrijd winnen en maakt het helemaal niks uit wie je loot.
De ander heet overigens J. Anker.quote:
Ze smasht je ballen zo naar je huichquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:50 schreef Fylax het volgende:
Ik heb mij laten vertellen dat dat donkere.meisje van Nederland niet goed kan volleyballen
De eindsprint?quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
We wachten op onze GEHEIME WAPEN
Heb mij laten vertellen dat ze jou op moeten nemen in een kliniekquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:50 schreef Fylax het volgende:
Ik heb mij laten vertellen dat dat donkere.meisje van Nederland niet goed kan volleyballen
Ik zit nog thuis hoorquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
We wachten op onze GEHEIME WAPEN
Ik dacht Tim, want hij is net zo dik als Maniquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De ander heet overigens J. Anker.
Vandaag kan ze het ineens weer een beetje.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:50 schreef Fylax het volgende:
Ligtlee is de Tankerquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik dacht Tim, want hij is net zo dik als Mani
Waar is dit nou weer voor nodig?quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik dacht Tim, want hij is net zo dik als Mani
Er komen nauwelijks dikke mensen uit Sassem dus hij kan dit nooit serieus menenquote:
Mani vergeeft je.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Sorry, dat weet ik ook niet![]()
Floepte er zomaar uit
quote:
Klapstoeltje is al gereserveerd?quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:55 schreef Mani89 het volgende:
Steeds dichter bij die rondvaart door de grachten.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:55 schreef Mani89 het volgende:
De Serviërs staan op het punt om een genocide te plegen.
Zet het even in de topic pointer.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:57 schreef Nattekat het volgende:
The first ranked teams of both pools will play against the fourth ranked teams of the other pool. The second ranked teams will face the second or third ranked teams of the other pool, determined by drawing of lots. The drawing of lots will be held after the last match in the preliminary round.
Voor wie nog twijfelde
uberhaupt lopenquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:56 schreef Poepz0r het volgende:
Marathon. Mensen die lopen en dan 40+ km lang![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |