Die hadden ze nog niet ja.quote:
Lijkt meer een soort gibbon.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:47 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is geen vrouw hoor
Voor het gevoel denk ik, je wil toch die ippon hebben.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is GS. Waarom niet na 10 seonden stoppen?
Bij een 2e waza ari stop je ook na 15 secondenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:10 schreef Aguero het volgende:
[..]
Voor het gevoel denk ik, je wil toch die ippon hebben.
Meer "2 dikken die rondjes lopen en de scheids kiest een winnaar"quote:
Als je consequent van dit soort tientonners kan winnen ben je echt wel een grootheid, Meyer kreeg er bijvoorbeeld geen beweging in en er zitten ook nog wel een hoop mannen bij die nog wel echt judoën.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:18 schreef The_Undertone het volgende:
Dit plaatst de "topprestaties" van Teddy Riner ook wel een beetje in perspectief.
Deze twee niet in ieder geval, wat een aidsquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:23 schreef Aguero het volgende:
[..]
Als je consequent van dit soort tientonners kan winnen ben je echt wel een grootheid, Meyer kreeg er bijvoorbeeld geen beweging in en er zitten ook nog wel een hoop mannen bij die nog wel echt judoën.
Goed gedacht aan de mensen op de tribune, waar voor je geldquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:32 schreef Max23 het volgende:
[..]
Halve finale pas in de laatste seconde,
Dat zijn niet alleen looks.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben voor die negert gewoon omdat ie er badass uitziet
Was zelfs maar Waza-Ari om precies te zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:32 schreef Max23 het volgende:
[..]
Halve finale pas in de laatste seconde,
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die gozer die die reus had neergepleurd?
Omdat Brazilië dan domineert.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:35 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom is Brazillian Jiu Jiutsu geen olympische sport?
Nee. Vooral omdat hij er zelf ook minimaal één verdiende.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:37 schreef hhh38 het volgende:
Ik mag toch hopen dat ie dit niet op straffen wint
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |