SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gedetailleerde tijdschema is hier te zien, reken er vijf uur bij voor de Nederlandse tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook![]()
Gelukkig telt dit nog niet mee voor de Nostradamus.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
2 meter op een zevenkamp. Ik ga springen.
Typisch zevenkamp.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:24 schreef Mykonos het volgende:
Mooi hoor! Ook leuk om te zien hoe ze het elkaar gunnen
quote:
Echt he. Misschien is de baan toch bijzonderquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:28 schreef wdn het volgende:
Atletiek dag 1 is best bizar begonnen zeg
Het is zondermeer ook het weer denk ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:29 schreef kilon het volgende:
[..]
Echt he. Misschien is de baan toch bijzonder
Ja. Krijgt de volle aandacht.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:43 schreef Pino112 het volgende:
Het eerstvolgende is nu toch snelwandelgenot?
Goed, ze staat momenteel voor op de forecast.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:47 schreef Ferbo het volgende:
zijn de resultaten van Vetter oke, goed of matig?
Goed.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:47 schreef Ferbo het volgende:
zijn de resultaten van Vetter oke, goed of matig?
twitter:DavidWalshST twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 18:04:40Almaz Ayana's 29mins17secs for 10,000m. We can't accuse because there's no evidence and we can't believe because there's no trust. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 18:32:56@DavidWalshST You write a piece that we should believe Bolt and books full with believe about Froome & Radcliffe. Hello double standards! reageer retweet
en van een zevenkamp forecast hebben ze nooit gehoord.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:50 schreef wimderon het volgende:
De NOS heeft toch maar mooi 20 seconden besteed aan de historische 10 kilometer
Thijssiequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:55 schreef Pino112 het volgende:
twitter:DavidWalshST twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 18:04:40Almaz Ayana's 29mins17secs for 10,000m. We can't accuse because there's no evidence and we can't believe because there's no trust. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 18:32:56@DavidWalshST You write a piece that we should believe Bolt and books full with believe about Froome & Radcliffe. Hello double standards! reageer retweet
dat het erg hard isquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:05 schreef komrad het volgende:
Was vanmiddag ff met andere zaken bezig maar wat is het oordeel van de kenners hier over het WR?
zo ver was ik ook. Is het al met al vooral een extreem sterke prestatie of zijn er toch wel erg veel vraagtekens bij te stellen?quote:
kom er maar in heywoodu.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen trouwens het favoriete onderdeel van iedere liefhebber. 20 km snelwandelen
De 50km is veel epischer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen trouwens het favoriete onderdeel van iedere liefhebber. 20 km snelwandelen
Walsh is al langer niet meer serieus te nemen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:55 schreef Pino112 het volgende:
Favoriet 1: Miguel Angel Lopez uit Spanje, liep vorige maand een geniale tijd op de 10km als opwarming en is wat mij betreft favoriet om na zijn wereldtitel van vorig jaar nu olympisch goud te pakken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:12 schreef komrad het volgende:
[..]
kom er maar in heywoodu.
Graag een voorbeschouwing
Ik juich vooral voor Dunfee, maar voor goud is Lopez wel een meer realistische om voor te juichen ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:24 schreef Koffieplanter het volgende:
We zijn allemaal voor Miguel Angel Lopez.
Go Boliviaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Genot.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Favoriet 1: Miguel Angel Lopez uit Spanje, liep vorige maand een geniale tijd op de 10km als opwarming en is wat mij betreft favoriet om na zijn wereldtitel van vorig jaar nu olympisch goud te pakken.
Favoriet 2: Zhen Wang uit China, brons in Londen en vorig jaar achter Lopez zilver op het WK. Ook al WK-zilver in 2011, altijd sterk.
De andere Chinezen: Ding Cheng, olympisch kampioen en in 2013 tweede op het WK. Lijkt tegenwoordig toch duidelijk de mindere van zijn landgenoot. Dan is er ook nog Zelin Cai, de derde Chinees, altijd net wat minder dan de andere twee.
De rest: Caio Bonfim wil voor eigen publiek vlammen, de Guatemalteek Erick Barrondo zal ondanks het juichen van Mexicanobakker alles uit de kast moeten halen om zilver van 2012 te verdedigen, maar zal wel DSQ krijgen. Dan zijn er nog de Canadezen, met Ben Thorne die vorig jaar brons won, Iñaki Gomez en Pan-Amerikaans kampioen Evan Dunfee, die erg belangrijk was in het afbranden van de Russen. Ik juich dan ook voor Dunfee.
De Japanners: Bloed- en bloedsnel dit jaar, zoals altijd vroeg in het seizoen, veruit de snelsten ter wereld. Maar dat doen ze altijd in de eigen wedstrijdjes en als het echt moet falen ze grandioos, dus ik zie ze ook nu weer loeihard falen, lekker voor plek 25 lopen ofzo.
Zeker met die ijzersterke Boliviaan die iedereen eruit looptquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Stiekem toch wel een erg leuk onderdeel dat snelwandelen.
De 20km gaat wel ja, duurt ook niet zo idioot lang. 50km vind ik echt een te lange zit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Stiekem toch wel een erg leuk onderdeel dat snelwandelen.
Ongelooflijk hard.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:05 schreef komrad het volgende:
Was vanmiddag ff met andere zaken bezig maar wat is het oordeel van de kenners hier over het WR?
Simon Wachira niet noemenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Favoriet 1: Miguel Angel Lopez uit Spanje, liep vorige maand een geniale tijd op de 10km als opwarming en is wat mij betreft favoriet om na zijn wereldtitel van vorig jaar nu olympisch goud te pakken.
Favoriet 2: Zhen Wang uit China, brons in Londen en vorig jaar achter Lopez zilver op het WK. Ook al WK-zilver in 2011, altijd sterk.
De andere Chinezen: Ding Cheng, olympisch kampioen en in 2013 tweede op het WK. Lijkt tegenwoordig toch duidelijk de mindere van zijn landgenoot. Dan is er ook nog Zelin Cai, de derde Chinees, altijd net wat minder dan de andere twee.
De rest: Caio Bonfim wil voor eigen publiek vlammen, de Guatemalteek Erick Barrondo zal ondanks het juichen van Mexicanobakker alles uit de kast moeten halen om zilver van 2012 te verdedigen, maar zal wel DSQ krijgen. Dan zijn er nog de Canadezen, met Ben Thorne die vorig jaar brons won, Iñaki Gomez en Pan-Amerikaans kampioen Evan Dunfee, die erg belangrijk was in het afbranden van de Russen. Ik juich dan ook voor Dunfee.
De Japanners: Bloed- en bloedsnel dit jaar, zoals altijd vroeg in het seizoen, veruit de snelsten ter wereld. Maar dat doen ze altijd in de eigen wedstrijdjes en als het echt moet falen ze grandioos, dus ik zie ze ook nu weer loeihard falen, lekker voor plek 25 lopen ofzo.
De serieuze Keniaan noem ik welquote:
Ah, ligt niet aan mijquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:34 schreef heywoodu het volgende:
Mijn god die bibs zijn echt niet te lezen
Die probeert diskwalificatie te voorkomen.quote:
Kazak zekerquote:
Ik zag het jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:38 schreef heywoodu het volgende:
Volgens mij gingen er twee bijna op de vuist.
Nummers.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
de namen op de buik hadden wel iets groter gemogen. Jezus zeg
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:41 schreef DeLuna het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe iemand bij zo'n onderdeel als dit komt
quote:Om te beginnen bij het begin: hoe kom je op het idee om te gaan snelwandelen en je op zo'n manier voort te bewegen? Het is lastig voor te stellen dat de lokale jeugd elkaar uitdaagt om alsmaar sneller te lopen zonder te rennen..
Matej: Ik begon op mijn dertiende in mijn thuisstad Nitra, waar ik op school met atletiek te maken kreeg. We probeerden alles uit en ik was goed op de 1000 meter, de 60 meter horden en ook bij het snelwandelen. Nadat ik aan wat kleine wedstrijden mee had gedaan ging ik mij er meer serieus mee bezighouden en toen ik 2,5 jaar later achtste werd op het WK voor de jeugd wist ik dat ik het professioneel wilde gaan doen.
Evan: Ik begon al op mijn tiende met snelwandelen, met dank aan mijn oudere broer. We zaten op een atletiekclub en zijn blindedarm moest eruit gehaald worden. De coach dacht dat tijdens het genezen van de wonden snelwandelen een betere optie zou zijn dan hardlopen, maar zo kon mijn broer wel fit blijven. Het ging zelfs best goed en, zoals het een jongere broer betaamt, daardoor dacht ik "als hij het kan, kan ik het beter." Op onze oprit liet mijn broer me de techniek zien voor mijn eerste race, die over 800 meter ging. Bij de start vroeg iemand wat voor tijd ik wilde lopen en vijf minuten leek me wel een mooi rond getal. "Dat lukt je nooit in de eerste keer!", kreeg ik te horen. Ik versloeg hem in 4:57 of 4:58 minuten en sindsdien heb ik niet meer omgekeken. Tot in mijn eerste jaar op de universiteit combineerde ik hardlopen met snelwandelen en veldlopen. Daarna ben ik me volledig op snelwandelen gaan richten. Dat het een 'onnatuurlijke' manier is om je voort te bewegen is iets wat je niks kan schelen als je zo jong bent, voor mij is het altijd gewoon een atletiekonderdeel geweest.
onofficiele waarschuwing?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo'n geel rondje is trouwens geen officiele waarschuwing, dat jullie het weten.
Ja. Een soort attentie. Als dezefde scheids daarna nog een overtreding ziet kan hij pas een waarschuwing geven als het goed is.quote:
Dat is dan ook niet tegen de regels inquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:45 schreef DeLuna het volgende:
Die slomo's, ze vliegen allemaal gewoon![]()
Je moet toch contact met de grond houden?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet tegen de regels in
Vertelquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De regels zijn nogal arbitrair.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vliegen? Dat mag heul nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het moet met het blote oog door juryleden zichtbaar zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je moet toch contact met de grond houden?
Je moet "voor het menselijk oog" met twee voeten contact houden met de grond.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De regels zijn nogal arbitrair.
Geel briefje.
Dus nogal arbitrair.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je moet "voor het menselijk oog" met twee voeten contact houden met de grond.
Omdat het zwaarder is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:48 schreef kilon het volgende:
Waarom krijgen ze eigenlijk bij het snelwandelen zoveel verkoeling en water in vergelijking met bijvoorbeeld een marathon?
Minder efficiënt en dus veel zwaarder voor het lichaam?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:48 schreef kilon het volgende:
Waarom krijgen ze eigenlijk bij het snelwandelen zoveel verkoeling en water in vergelijking met bijvoorbeeld een marathon?
Nogal ja.quote:
Voor mijn blote oog vliegen ze ook allemaal, maar ze gaan te snel om het zeker te weten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het moet met het blote oog door juryleden zichtbaar zijn.
[ afbeelding ]
Of je hebt de jury niet genoeg geld gegevenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu al rood, dan kun je er echt niks van.
Is allemaal voor de show dit onderdeel. De freakshow.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:48 schreef kilon het volgende:
Alleen als een jurylid dat met het blote oog waarneemt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nogal ja.
Aangezien de beelden uitwijzen dat ze allemaal geen contact meer hebben, kan een jurylid in feite iedereen straffen.
Precies. Daarom postte ik eerder ook dat het maar goed is dat ik geen jurylid ben. Dan zouden ze er nu allemaal al uit liggen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Voor mijn blote oog vliegen ze ook allemaal, maar ze gaan te snel om het zeker te weten.
Niemand die kan controleren of je het wel echt zag als jurylid.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alleen als een jurylid dat met het blote oog waarneemt.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon lekker midden in zo'n groep zitten, dan ziet de jury jou toch nooit
Meestal wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Doen ze alleen maar rondjes of?
Nee, rechte stukken en bochten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Anders is het ook niet echt te doen voor de jury.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die snelwandelaars hoor je inderdaad nooit klagen over rondjes rond de kerk.quote:
Ze krijgen er het heen en weer van.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die snelwandelaars hoor je inderdaad nooit klagen over rondjes rond de kerk.
Nee, die gaat volle bak voor de 50.quote:
De schijterij ook. Oh nee dat lijkt alleen maar zo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze krijgen er het heen en weer van.
Doet ie hier wel mee?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, die gaat volle bak voor de 50.
Die zal wel weer gaan choken.quote:
Neequote:
quote:
Goed puntquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Anders is het ook niet echt te doen voor de jury.
Dan vliegt iedereen eruitquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:57 schreef PippenScottie het volgende:
Is er wel eens gedacht om iets te doen met een druksensor in de schoen oid?
Dat jureren is mij iets te.. arbitrair (no pun intended).
Nee hoor, dan passen ze hun techniek aan zodat het ook dan binnen de regels valt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan vliegt iedereen eruit
Om dan nog trager te zijn. Dat is pas een hel om naar te kijkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee hoor, dan passen ze hun techniek aan zodat het ook dan binnen de regels valt.
Exact.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee hoor, dan passen ze hun techniek aan zodat het ook dan binnen de regels valt.
Die Pool is eruit gestuurd omdat hij zijn benen niet gestrekt hadquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
No way dat niemand maximaal 2x met beide voeten los is
Chocho x2, Bird-Smith en Gathimba, valt mee toch?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:57 schreef wimderon het volgende:
Gaat hard met de waarschuwingen hoor.
Nee daar hebben ze schijt aan (pun intended).quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:57 schreef PippenScottie het volgende:
Is er wel eens gedacht om iets te doen met een druksensor in de schoen oid?
Dat jureren is mij iets te.. arbitrair (no pun intended).
Hij had er 1 en kreeg net een bordje, dus dat leek me twee, maar misschien ook nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kijk je daarvoor op Rio site?
Ik zie er altijd nog maar één staan op Rio site.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij had er 1 en kreeg net een bordje, dus dat leek me twee, maar misschien ook niet
Debiel FOK! jargon gespot.quote:
10! uitsluitingen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sjef door, nu weer focus op het snelwandelen
Full retard op de Bromer.quote:
chokersquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:21 schreef Redefine het volgende:
Op teletekst vind ik het ook wel een mooie: Zevenkampsters in de middenmoot. Dat klopt wel, maar de niet kenner denkt dan dat ze het slecht doen.
Visser wel tegenvallend op hoog hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:21 schreef Redefine het volgende:
Op teletekst vind ik het ook wel een mooie: Zevenkampsters in de middenmoot. Dat klopt wel, maar de niet kenner denkt dan dat ze het slecht doen.
Ja dat wel. Maar Vetter ligt zelfs nog voor op schema.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Visser wel tegenvallend op hoog hoor
bibs?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:20 schreef aswesleep het volgende:
Ik hoop wel dat de printer voor de bibs morgen gemaakt is, is niet te doen zo.
Is altijd een beetje scorebordjournalistiek bij de NOS bij de meerkamp. In het artikel vergelijken ze wel mooi met het PR op het hoogspringen. Dat geeft toch meer informatie.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:21 schreef Redefine het volgende:
Ja daar zijn ze altijd goed in.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is altijd een beetje scorebordjournalistiek bij de NOS bij de meerkamp. In het artikel vergelijken ze wel mooi met het PR op het hoogspringen. Dat geeft toch meer informatie.
Chokers die Spanjaarden. Chokers zeg ik je.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
dat goud voor Lopez komt er niet ben ik bang
Bib is gewoon Engels voor slabbetjequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
ok
en de letters/afkorting bibs staat voor?
Nee, das Martin. Lopez is 144quote:
Geld aan het verliezen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:49 schreef heywoodu het volgende:
Snelste man van het jaar wereldwijd, uiteraard een Japanner, ligt 32e. Verrassing.
Half kilometertje ofzo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:50 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik zit boogschieten te kijken. Hoe ver nog?
Waarom zou ik geld inzetten op een Japanner waarvan je op voorhand al in kunt tekenen dat ze zoals letterlijk altijd weer gaan falen?quote:
Paar meter.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:50 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik zit boogschieten te kijken. Hoe ver nog?
Oh, ik dacht dat ze juist gingen winnenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarom zou ik geld inzetten op een Japanner waarvan je op voorhand al in kunt tekenen dat ze zoals letterlijk altijd weer gaan falen?
Eerst Sjef in de halve finale!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Precies op tijd voor het baanwielrennen.
Nee joh, werkelijk altijd hetzelfde verhaal: bloedsnel in de wedstrijdjes in Japan, en dan helemaal nergens meer op de WK's en Spelenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze juist gingen winnen
Chineze 1-2
Dat ga ik van begin tot eind kijken, uiteraard.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Was leuk om te zien maar 50km ga ik niet helemaal kijken uiteraard
Afhaker.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Was leuk om te zien maar 50km ga ik niet helemaal kijken uiteraard
En dan opnemen en terugkijken voor de analyse.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat ga ik van begin tot eind kijken, uiteraard.
Nee, direct na het boogschieten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat laatste toch pas om 11 uur?
Ik heb verkeerd gekeken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, direct na het boogschieten.
Wel weer typisch dat de Nederlanders daar geen gebruik van makenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:39 schreef kilon het volgende:
Nog even voor de volledigheid:
[ afbeelding ]
Knap dat bijna iedereen zo kan pieken op dit moment. Of is die baan misschien toch geen 400m?
Dat laatste lijkt opeens redelijk aannemelijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:39 schreef kilon het volgende:
[ afbeelding ]
Knap dat bijna iedereen zo kan pieken op dit moment. Of is die baan misschien toch geen 400m?
Dat is wel opmerkelijk ja, al scheelde het bij Kuijken heel weinig.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wel weer typisch dat de Nederlanders daar geen gebruik van maken
Je zou het haast gaan denken ja. Dat er één a twee bij lopen die een enorm goede dag hebben, dat zie je weleens. Maar dat er zoveel harder gaan. En dat bij een toernooi.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:39 schreef kilon het volgende:
[ afbeelding ]
Het is niet vreemd: Als er 1 snel vertrekt en de rest probeert in de buurt te blijven, dan gaat iedereen dus snel van start en krijg je PR's. Het is geen onafhankelijk resultaat; integendeel zelfs.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je zou het haast gaan denken ja. Dat er één a twee bij lopen die een enorm goede dag hebben, dat zie je weleens. Maar dat er zoveel harder gaan. En dat bij een toernooi.
Ja dat snap ik. Maar je ziet juist vaak dat veel atletes dan ook veel te snel vertrekken om met de anderen mee te gaan, en vervolgens instorten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:06 schreef Montov het volgende:
[..]
Het is niet vreemd: Als er 1 snel vertrekt en de rest probeert in de buurt te blijven, dan gaat iedereen dus snel van start en krijg je PR's. Het is geen onafhankelijk resultaat; integendeel zelfs.
Jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:49 schreef marcodej het volgende:
Zijn de tijden van de finales in het atletiek vergelijkbaar met het zwemmen? Kan vannacht niet kijken.
Deels. Het atletiek begint meestal een stuk eerder 1.30/2.00 en is als geheel meestal iets eerder klaar dan het zwemmen nu. Vandaag en morgen loopt het wel nog een uurtje door elkaar daardoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:49 schreef marcodej het volgende:
Zijn de tijden van de finales in het atletiek vergelijkbaar met het zwemmen? Kan vannacht niet kijken.
Dat is het mooie van zijn site, doet ook wat met suggesties en/of denkt ook na over realistische zaken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:52 schreef Marcoss het volgende:
Gast van de site van de forecast heeft toch maar een betere referentie toegevoegd voor KJT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |