SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gedetailleerde tijdschema is hier te zien, reken er vijf uur bij voor de Nederlandse tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook![]()
Gelukkig telt dit nog niet mee voor de Nostradamus.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
2 meter op een zevenkamp. Ik ga springen.
Typisch zevenkamp.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:24 schreef Mykonos het volgende:
Mooi hoor! Ook leuk om te zien hoe ze het elkaar gunnen
quote:
Echt he. Misschien is de baan toch bijzonderquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:28 schreef wdn het volgende:
Atletiek dag 1 is best bizar begonnen zeg
Het is zondermeer ook het weer denk ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:29 schreef kilon het volgende:
[..]
Echt he. Misschien is de baan toch bijzonder
Ja. Krijgt de volle aandacht.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:43 schreef Pino112 het volgende:
Het eerstvolgende is nu toch snelwandelgenot?
Goed, ze staat momenteel voor op de forecast.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:47 schreef Ferbo het volgende:
zijn de resultaten van Vetter oke, goed of matig?
Goed.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:47 schreef Ferbo het volgende:
zijn de resultaten van Vetter oke, goed of matig?
twitter:DavidWalshST twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 18:04:40Almaz Ayana's 29mins17secs for 10,000m. We can't accuse because there's no evidence and we can't believe because there's no trust. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 18:32:56@DavidWalshST You write a piece that we should believe Bolt and books full with believe about Froome & Radcliffe. Hello double standards! reageer retweet
en van een zevenkamp forecast hebben ze nooit gehoord.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:50 schreef wimderon het volgende:
De NOS heeft toch maar mooi 20 seconden besteed aan de historische 10 kilometer
Thijssiequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:55 schreef Pino112 het volgende:
twitter:DavidWalshST twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 18:04:40Almaz Ayana's 29mins17secs for 10,000m. We can't accuse because there's no evidence and we can't believe because there's no trust. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 18:32:56@DavidWalshST You write a piece that we should believe Bolt and books full with believe about Froome & Radcliffe. Hello double standards! reageer retweet
dat het erg hard isquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:05 schreef komrad het volgende:
Was vanmiddag ff met andere zaken bezig maar wat is het oordeel van de kenners hier over het WR?
zo ver was ik ook. Is het al met al vooral een extreem sterke prestatie of zijn er toch wel erg veel vraagtekens bij te stellen?quote:
kom er maar in heywoodu.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen trouwens het favoriete onderdeel van iedere liefhebber. 20 km snelwandelen
De 50km is veel epischer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen trouwens het favoriete onderdeel van iedere liefhebber. 20 km snelwandelen
Walsh is al langer niet meer serieus te nemen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:55 schreef Pino112 het volgende:
Favoriet 1: Miguel Angel Lopez uit Spanje, liep vorige maand een geniale tijd op de 10km als opwarming en is wat mij betreft favoriet om na zijn wereldtitel van vorig jaar nu olympisch goud te pakken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:12 schreef komrad het volgende:
[..]
kom er maar in heywoodu.
Graag een voorbeschouwing
Ik juich vooral voor Dunfee, maar voor goud is Lopez wel een meer realistische om voor te juichen ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:24 schreef Koffieplanter het volgende:
We zijn allemaal voor Miguel Angel Lopez.
Go Boliviaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Genot.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Favoriet 1: Miguel Angel Lopez uit Spanje, liep vorige maand een geniale tijd op de 10km als opwarming en is wat mij betreft favoriet om na zijn wereldtitel van vorig jaar nu olympisch goud te pakken.
Favoriet 2: Zhen Wang uit China, brons in Londen en vorig jaar achter Lopez zilver op het WK. Ook al WK-zilver in 2011, altijd sterk.
De andere Chinezen: Ding Cheng, olympisch kampioen en in 2013 tweede op het WK. Lijkt tegenwoordig toch duidelijk de mindere van zijn landgenoot. Dan is er ook nog Zelin Cai, de derde Chinees, altijd net wat minder dan de andere twee.
De rest: Caio Bonfim wil voor eigen publiek vlammen, de Guatemalteek Erick Barrondo zal ondanks het juichen van Mexicanobakker alles uit de kast moeten halen om zilver van 2012 te verdedigen, maar zal wel DSQ krijgen. Dan zijn er nog de Canadezen, met Ben Thorne die vorig jaar brons won, Iñaki Gomez en Pan-Amerikaans kampioen Evan Dunfee, die erg belangrijk was in het afbranden van de Russen. Ik juich dan ook voor Dunfee.
De Japanners: Bloed- en bloedsnel dit jaar, zoals altijd vroeg in het seizoen, veruit de snelsten ter wereld. Maar dat doen ze altijd in de eigen wedstrijdjes en als het echt moet falen ze grandioos, dus ik zie ze ook nu weer loeihard falen, lekker voor plek 25 lopen ofzo.
Zeker met die ijzersterke Boliviaan die iedereen eruit looptquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Stiekem toch wel een erg leuk onderdeel dat snelwandelen.
De 20km gaat wel ja, duurt ook niet zo idioot lang. 50km vind ik echt een te lange zit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Stiekem toch wel een erg leuk onderdeel dat snelwandelen.
Ongelooflijk hard.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:05 schreef komrad het volgende:
Was vanmiddag ff met andere zaken bezig maar wat is het oordeel van de kenners hier over het WR?
Simon Wachira niet noemenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Favoriet 1: Miguel Angel Lopez uit Spanje, liep vorige maand een geniale tijd op de 10km als opwarming en is wat mij betreft favoriet om na zijn wereldtitel van vorig jaar nu olympisch goud te pakken.
Favoriet 2: Zhen Wang uit China, brons in Londen en vorig jaar achter Lopez zilver op het WK. Ook al WK-zilver in 2011, altijd sterk.
De andere Chinezen: Ding Cheng, olympisch kampioen en in 2013 tweede op het WK. Lijkt tegenwoordig toch duidelijk de mindere van zijn landgenoot. Dan is er ook nog Zelin Cai, de derde Chinees, altijd net wat minder dan de andere twee.
De rest: Caio Bonfim wil voor eigen publiek vlammen, de Guatemalteek Erick Barrondo zal ondanks het juichen van Mexicanobakker alles uit de kast moeten halen om zilver van 2012 te verdedigen, maar zal wel DSQ krijgen. Dan zijn er nog de Canadezen, met Ben Thorne die vorig jaar brons won, Iñaki Gomez en Pan-Amerikaans kampioen Evan Dunfee, die erg belangrijk was in het afbranden van de Russen. Ik juich dan ook voor Dunfee.
De Japanners: Bloed- en bloedsnel dit jaar, zoals altijd vroeg in het seizoen, veruit de snelsten ter wereld. Maar dat doen ze altijd in de eigen wedstrijdjes en als het echt moet falen ze grandioos, dus ik zie ze ook nu weer loeihard falen, lekker voor plek 25 lopen ofzo.
De serieuze Keniaan noem ik welquote:
Ah, ligt niet aan mijquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:34 schreef heywoodu het volgende:
Mijn god die bibs zijn echt niet te lezen
Die probeert diskwalificatie te voorkomen.quote:
Kazak zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |