yupquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:22 schreef kilon het volgende:
Dus nog 1 paard die beslist of we brons hebben of 4e worden?
Nee. Laatste EK deed ze mee aan het Reiningquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is Anky eigenlijk officieel gestopt?
Wanneer ruiter niet wil is paard vlak voor de reis ineens kreupel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:27 schreef Snowbomb het volgende:
Anky boos omdat reserves niet naar Rio wilden. Daar heeft ze wel een punt.
Denk ik ook, kende hem niet, behalve van naam, maar zag er heel goed uit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:10 schreef Samzz het volgende:
Van de drie NL'ers vond ik Diederik absoluut de beste. Mooi ontspannen, die gaat over een poosje nog een heel eind hoger scoren.
Ja dat dacht ik idd ook nog, hoe zit het daar mee? Maar die zijn gewoon niet gegaan dusquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:27 schreef Snowbomb het volgende:
Anky boos omdat reserves niet naar Rio wilden. Daar heeft ze wel een punt.
Of heeft het paard de avond voor de wedstrijd de hele tijd in het HHH rondgehangenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ruiter niet wil is paard vlak voor de reis ineens kreupel.
Aan de jeneverbessen gezeten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:38 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Of heeft het paard de avond voor de wedstrijd de hele tijd in het HHH rondgehangen
Nee ze heeft geen goed paard momenteelquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is Anky eigenlijk officieel gestopt?
Die ligt op koers voor top 10 individueel, bij de 1e vijf is prima prestatie.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:35 schreef alors het volgende:
[..]
Denk ik ook, kende hem niet, behalve van naam, maar zag er heel goed uit.
Mooizo en hij is nog jong ook (had hem wel ouder geschatquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die ligt op koers voor top 10 individueel, bij de 1e vijf is prima prestatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |