Blijft altijd afwachten, wanneer hoog bod komt zijn ze meestal verkocht.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:17 schreef TheVulture het volgende:
Gaat helaas wel een 4e plek worden, toch een kleine tegenvaller...
Zijn dit wel allemaal paarden minus Parzival waarmee we nog even vooruit kunnen voor Tokyo
Moeder.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:27 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Is Anky eigenlijk definitief gestopt? Zie dat ze maar 2 jaar ouder is dan Gal.
Heeft (ook) met haar huidige paard te maken las ik.quote:
quote:Veel zal afhangen van de vorderingen van haar huidige paard, Bon Bravour. Een tienjarige hengst met veel mogelijkheden, maar nog niet zo ver om al in de voetsporen van illustere voorgangers als Bonfire en Salinero te treden. Van Grunsven: "Het is een fantastisch paard, waar ik heel blij mee ben. Maar we zijn er nog niet klaar voor." Dus Rio 2016? Nee. Tokio 2020? Wellicht.
Ja moeder was ze in 2004, 2008 en 2012 ook al.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heeft (ook) met haar huidige paard te maken las ik.
[..]
Ze is tegenwoordig ook druk hiermee: http://www.dressuur.nl/be(...)n-van-anky-sjef/281/quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:35 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Ja moeder was ze in 2004, 2008 en 2012 ook al.
Maar ze sluit Tokyo dus niet uit. Interessant.
Je hoeft niet te chauvinistisch te zijn maar dit is wel erg laagquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:21 schreef xcachet het volgende:
Nederlandse jurylid zat bij Edward op 70%.
De toekomst...ook prima!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze is tegenwoordig ook druk hiermee: http://www.dressuur.nl/be(...)n-van-anky-sjef/281/
Is deze man er op een vervelende manier uitgewerkt bij de KNHS ofzo?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je hoeft niet te chauvinistisch te zijn maar dit is wel erg laag
Nog 3 zelfs.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:19 schreef Felagund het volgende:
Nederland staat nog wel in derde in de tussenstand (er vanuit gaande dat Duitsland en GB er nog overheen gaan), of moet er nog iemand voor de VS in actie komen?
Het was even zoeken, maar ik zag het, dan wordt het idd heel lastig.quote:
Voor de VS moeten nog 3 combinaties in actie komen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:19 schreef Felagund het volgende:
Nederland staat nog wel in derde in de tussenstand (er vanuit gaande dat Duitsland en GB er nog overheen gaan), of moet er nog iemand voor de VS in actie komen?
Echt?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog geen gejuich hier? We hebben zeker een medaille.
De Amerikanen zijn nog niet klaarquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:41 schreef Da_Sandman het volgende:
. Amerikanen komen 0.126 te kort op NL.
Ze mogen nog een resultaat wegstrepen he...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:41 schreef Da_Sandman het volgende:
. Amerikanen komen 0.126 te kort op NL.
Ik werd door een tweet op het verkeerde been gezetquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:41 schreef zorro28 het volgende:
[..]
De Amerikanen zijn nog niet klaar
Die andere 3 ook zo'n score en NL heeft brons.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik werd door een tweet op het verkeerde been gezet.
Ja die tweep had ff niet door dat er nog van alles moest komen en ik nam dat weer klakkeloos overquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die andere 3 ook zo'n score en NL heeft brons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |