Dat is ook weer zo..quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als ze dat daar ter plekke hadden gedaan en hij zou positief zijn bevonden, had hij nu in een Braziliaanse cel gezeten, dus wat dat betreft hebben ze hem misschien wel in bescherming genomen.
Vind ik niet hoor. Cocainegebruik an sich word door enorm veel mensen gepraktiseerd. Zakenmannen, CEO's, politici, acteurs etc etc.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Cocainegebruik is natuurlijk wel iets meer dan een smetje, daar kan bv een Maradona over meepraten.
Me dunkt dat de teamarts wel een simpel drugstestje heeft / kan scoren, en ze hem die af hadden kunnen laten nemen zonder meteen naar de politie of het IOC te stappen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als ze dat daar ter plekke hadden gedaan en hij zou positief zijn bevonden, had hij nu in een Braziliaanse cel gezeten, dus wat dat betreft hebben ze hem misschien wel in bescherming genomen.
en een blaastestquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:11 schreef probeer het volgende:
[..]
Me dunkt dat de teamarts wel een simpel drugstestje heeft / kan scoren, en ze hem die af hadden kunnen laten nemen zonder meteen naar de politie of het IOC te stappen?
Nu sleep je het "veiligheidsargument" er weer bij? Dan kunnen ze nog wel 80% van de aanwezige sporters naar huis gaan sturen.....quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als hij 20 was geweest had ik het gesnapt. Met name het veiligheidsargument om zo min mogelijk en zo kort mogelijk buiten het Olympische Dorp te komen vond ik een valide argument. Hij is relatief oud en had beter moeten weten. Dat dit de druppel was en niet de primaire aanleiding maakt het nog triester.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee of dat meteen openbaar moet worden gemaakt, maar gezien de Braziliaanse wetgeving rondom cocainegebruik wilden ze wellicht geen risico's nemen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:11 schreef probeer het volgende:
[..]
Me dunkt dat de teamarts wel een simpel drugstestje heeft / kan scoren, en ze hem die af hadden kunnen laten nemen zonder meteen naar de politie of het IOC te stappen?
Weer? Wanneer heb ik dat argument eerder gebruikt dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:13 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nu sleep je het "veiligheidsargument" er weer bij? Dan kunnen ze nog wel 80% van de aanwezige sporters naar huis gaan sturen.....
Zijn verweer is dus 0.a. dat die regels helemaal niet zo bepaald zijn. En ook niet duidelijk is welke straf er op welke overtreding staat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:40 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je moed je gewoon aan bepaalde regels houden. Hij verliest deze zaak geheel.
Ok je bent gewoon aan het trollen dus. Laat maar dan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Weer? Wanneer heb ik dat argument eerder gebruikt dan?
Geen flauw idee. Al had ik daar als politiechef mijn vingers niet aan gebrand hoor, tijdens de OS een buitenlandse sporter arresteren voor een misdaad die normaal gesproken zo enorm vaak voorkomt daar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee of dat meteen openbaar moet worden gemaakt, maar gezien de Braziliaanse wetgeving rondom cocainegebruik wilden ze wellicht geen risico's nemen?
Originele manier om een argument terzijde te schuiven. Of een sneue manier.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:14 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ok je bent gewoon aan het trollen dus. Laat maar dan.
Hij was uitgeschakeld, maar dat is geen excuus inderdaad als je het hebt over dat we zijn een team en willen dit dat uitstralen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:20 schreef Injetta het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat er geen verklaring is gevraagd aan die Jeffrey Wammes. Volgens het verhaal van Yuri heeft hij hem opgehaald uit de club, moest hij op hem wachten omdat er problemen waren bij het afrekenen en is hij samem met Jeffrey teruggekeerd naar het Olympisch dorp.
Die Jeffrey weer dus of het verhaal van Yuri klopt. Die weet hoe dronken hij wel/niet was en of ze lawaaiig waren.
BTW, die Jeffrey mocht wel tot in de ochtend zich te buiten gaan in een club?
Dat is toch geen beeldquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:34 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
http://nos.nl/rio2016/liv(...)zaak-van-gelder.html
Terugkeren zal inderdaad zeer lastig worden. NOC*NSF heeft hem niet ingeschreven voor de finale. Ik denk dat hij zich erbij heeft neergelegd dat het voorbij is maar gewoon een schadevergoeding eist. Kan 'ie lekker aan de snuif.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:32 schreef Wyand het volgende:
Hij mag sowieso niet meer terug toch? Alleen schadevergoeding?
Jij bent al begonnen zie ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Terugkeren zal inderdaad zeer lastig worden. NOC*NSF heeft hem niet ingeschreven voor de finale. Ik denk dat hij zich erbij heeft neergelegd dat het voorbij is maar gewoon een schadevergoeding eist. Kan 'ie lekker aan de snuif.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |