SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Kut TTFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ben je nog zo aan het lapo hunten mag je geen TT makenquote:
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ik heb even jullie advies nodig voor mijn Scorito team voor aankomende zaterdag: Speelt Sinkgraven morgen?? Of gaat Younes basis spelen?Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
quote:Robert Muric lijkt dit seizoen niet bij Ajax af te maken. De aanvaller wordt volgens Sky Sport in Italië verhuurd aan Serie A-club Pescara. Zaterdag moeten de handtekeningen in Italië gezet worden. Pescara huurt Muric met een optie tot koop.
Het (tijdelijke) vertrek van Muric bij Ajax kondigde zich al even aan. De buitenspeler was niet blij met het feit dat coach Peter Bosz hem tot twee keer toe niet opnam in de Champions League-selectie, ondanks een goede voorbereiding. "In de voorbereiding bleef ik maar spelen, ik maakte een doelpunt, gaf twee assists. En toen kwam de eerste wedstrijd en was ik er niet bij. Natuurlijk was dat jammer", zei de twintigjarige Muric eind juli, na het eerste PAOK-duel.
Muric moet één van de twee nieuwelingen zijn die snel worden gepresenteerd bij de club. Naast Muric is Pescara namelijk ook heel dichtbij de komst van Asanna Gnoukouri. De negentienjarige aanvaller komt over van Internazionale, waar hij de afgelopen twee seizoenen deel uitmaakte van de hoofdmacht. Afgelopen seizoen zat hij 36 keer bij de seelctie, maar kreeg hij slechts 57 speelminuten.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Younes valt 20 minuutjes in.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:47 schreef satecl het volgende:
Ik heb even jullie advies nodig voor mijn Scorito team voor aankomende zaterdag: Speelt Sinkgraven morgen?? Of gaat Younes basis spelen?'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Sink start, Younes speelt, Bosz heeft gezegd dat je alleen kan oordelen of een speler weer fit is, is om hem te laten spelen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:47 schreef satecl het volgende:
Ik heb even jullie advies nodig voor mijn Scorito team voor aankomende zaterdag: Speelt Sinkgraven morgen?? Of gaat Younes basis spelen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Oke bedankt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:47 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Sink start, Younes speelt, Bosz heeft gezegd dat je alleen kan oordelen of een speler weer fit is, is om hem te laten spelen.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Ziyech boven klaassen verkiezen
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:54 schreef inslagenreuring het volgende:
Ziyech boven klaassen verkiezen![]()
Dit!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:54 schreef inslagenreuring het volgende:
Ziyech boven klaassen verkiezenVincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
en Johan zag de bal.![]()
Ik schrik hiervan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:59 schreef Heeinz het volgende:
Ik zou Klaassen zonder twijfel inruilen voor ZiyechDit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
niet mee eensquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:59 schreef Heeinz het volgende:
Ik zou Klaassen zonder twijfel inruilen voor ZiyechFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mind is blown hier.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:59 schreef Heeinz het volgende:
Ik zou Klaassen zonder twijfel inruilen voor Ziyech'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
ik hoop het niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:01 schreef satecl het volgende:
Gudelj gaat toch ook wel spelen zaterdag?
Tenzij dat betekent dat hij dan niet mee zal doen tegen RostovFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:01 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik hoop het niet.
Tenzij dat betekend dat hij dan niet mee zal doen tegen Rostov
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
excuus.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Oke ts.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Muric dus zo goed als weg. Jammer wel.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ze kunnen hem ook nog kopen aan het einde van het seizoen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:23 schreef mokkiemok het volgende:
Muric dus zo goed als weg. Jammer wel.
Uitvinder van de biersmiley.![]()
Denk niet dat hij veel gespeeld zou hebben anders.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:23 schreef mokkiemok het volgende:
Muric dus zo goed als weg. Jammer wel.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
ajax is een optie voor ziyech
gelukkig andersom nietBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Muric verhuren met optie tot koop. Wat een idioot gedrag. Muric kan echt nog wel een volwaardige basispeler bij Ajax worden....Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Met optie tot koop zou wel dom zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:38 schreef StevenHyde het volgende:
Muric verhuren met optie tot koop. Wat een idioot gedrag. Muric kan echt nog wel een volwaardige basispeler bij Ajax worden....![]()
Muric is de nieuwe Meleg.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Dit slaat nergens op. Als hij goed genoeg is ben je hem kwijt en als hij te slecht is krijg je hem terug maar is hij ook te slecht voor Ajax. Handig man!http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
En weer een aangekocht "toptalent" ,waarbij het een hele soap was om hem naar Ajax te halen, die via de achterdeur vertrekt.
Benieuwd met welke buitenspeler Overmars komt want nu is het echt te weinig.Snelle Egel![]()
Zou wel jammer zijn als Muric weggaat jaWat mij betreft mocht hij best af en toe rouleren met een El Ghazi
Oh.![]()
In dat opzicht is Cerny wel verder in ontwikkeling, heb ik liever dat die af en toe invalt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zou wel jammer zijn als Muric weggaat jaWat mij betreft mocht hij best af en toe rouleren met een El Ghazi
Muric was volgens mij wel derde keus op het moment.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Of hij is misschien niet goed genoeg volgens Ajax, al vond ik hem bij Jong Ajax een van de betere.
Ik moest opeens denken aan de nieuwe Xavi die ze ook lieten gaan paar jaar geleden. Lobotka ofzo, begreep ook niemand.Snelle Egel![]()
Rip de nieuwe Messiquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:23 schreef mokkiemok het volgende:
Muric dus zo goed als weg. Jammer wel.![]()
Volgens mij ontlopen Cerny en Muric elkaar niet veel, zijn andere type spelers.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
In dat opzicht is Cerny wel verder in ontwikkeling, heb ik liever dat die af en toe invalt.
Muric was volgens mij wel derde keus op het moment.Oh.![]()
Enige positieve van Ajax is dat ze ook weer redelijk makkelijk omgaan met hun net-niet talenten. Bij PSV laten ze die toch 1-2 jaar verpieteren op de bank, daar waar je bij Ajax relatief makkelijk weg kan.![]()
Gaat toch wel krap worden op de vleugels zo.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:50 schreef marp0 het volgende:
![]()
denk niet dat we het merken als Muric weg valt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:50 schreef marp0 het volgende:
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Muric was inderdaad wel Ajax 1 materiaal.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:50 schreef marp0 het volgende:
Groot fan van User Wotte![]()
Fixedquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Muric was inderdaad wel toekomstig Ajax 1 materiaal.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee klopt, maar wat als El Ghazi en Younes opeens geblesseerd uitvallen? Met Cerny alleen ga je het niet redden. En Sinkgraven is geen echte vleugelspeler.
Krijg je teveel gepuzzel en geschuif anders.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
We moeten daar toch nog iemand halenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:50 schreef marp0 het volgende:
Oh.![]()
Duurt alleen wel een beetje lang.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We moeten daar toch nog iemand halenAs long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
daarom komt/moet er nog een vleugelspeler bijquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:58 schreef marp0 het volgende:
Nee klopt, maar wat als El Ghazi en Younes opeens geblesseerd uitvallen? Met Cerny alleen ga je het niet redden. En Sinkgraven is geen echte vleugelspeler.
Krijg je teveel gepuzzel en geschuif anders.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wie zou je graag willen zien komen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:08 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
daarom komt/moet er nog een vleugelspeler bijAs long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Baileyquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:14 schreef marp0 het volgende:
[..]
Wie zou je graag willen zien komen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
20 wedstrijden 3 goals
lijkt me niet een enorme versterking die er direct staatBehulpzaam als een waterkraan.
Ken balle hoor die gozert.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:21 schreef fathank het volgende:
20 wedstrijden 3 goals
lijkt me niet een enorme versterking die er direct staatFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
En het rendement? Daar heb ik nogal m'n twijfels bij als ik z'n cijfers zie.Behulpzaam als een waterkraan.
hoe denk je over Edison Flores dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:23 schreef fathank het volgende:
En het rendement? Daar heb ik nogal m'n twijfels bij als ik z'n cijfers zie.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
waar moet ik die van kennenBehulpzaam als een waterkraan.
zal vast goed zijn in Football ManagerBehulpzaam als een waterkraan.
Die is zelfs niet goed genoeg bevonden door Feyenoord.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hoe denk je over Edison Flores dan?
En tevens al naar Denemarken vertrokken![]()
Bosz is trouwens wel een verademing in zijn spreekvaardigheid en de rust en volledigheid waarmee die antwoordt.
Als ik dan terugdenk aan Frons
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
eens, maar zag hem hier wel eens voorbij komen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Die is zelfs niet goed genoeg bevonden door Feyenoord.
En tevens al naar Denemarken vertrokkenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dit inderdaad, gelijk vanaf het moment dat hij bij Ajax kwamquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:29 schreef inslagenreuring het volgende:
Bosz is trouwens wel een verademing in zijn spreekvaardigheid en de rust en volledigheid waarmee die antwoordt.
Als ik dan terugdenk aan Frons. Komt intelligenter over ook.
hoe vaak we dat hier net hebben geroepen toen hij nog bij Vitesse zat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:36 schreef marp0 het volgende:
[..]
Dit inderdaad, gelijk vanaf het moment dat hij bij Ajax kwam. Komt intelligenter over ook.
Ben er erg blij mee.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nederlandse wikipedia bekijken voor statistiekenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:21 schreef fathank het volgende:
20 wedstrijden 3 goals
lijkt me niet een enorme versterking die er direct staat
edit: Hij staat op 48 wedstrijden, 8 goals en 13 assists. Niet heel bijzonder maar ook zeker niet slecht. Maar hij kan wel leuk voetballen
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Valt me wel enorm tegen dat hij lijkt vast te houden aan het Klaassen, Gudelj, Bazoer middenveld. Hopelijk heeft hij de ballen om dat te veranderen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:36 schreef marp0 het volgende:
[..]
Dit inderdaad, gelijk vanaf het moment dat hij bij Ajax kwam. Komt intelligenter over ook.
Snelle Egel![]()
gaat komen, denk ik. Als dadelijk het spel er beter in zit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:43 schreef S0nic het volgende:
[..]
Valt me wel enorm tegen dat hij lijkt vast te houden aan het Klaassen, Gudelj, Bazoer middenveld. Hopelijk heeft hij de ballen om dat te veranderen.
Is nu meer zekerheid.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Is in potentie toch een uitstekend middenveld om de boel af te jagen? Zit niet gek veel voetbal in, maar als je hard presst maakt de tegenstander vanzelf fouten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:43 schreef S0nic het volgende:
[..]
Valt me wel enorm tegen dat hij lijkt vast te houden aan het Klaassen, Gudelj, Bazoer middenveld. Hopelijk heeft hij de ballen om dat te veranderen.
Daarnaast kunnen ze alle 3 ook van afstand scoren. Bazoer met een harde bal met lichte krul, Gudelj met een vlakke pegel en Klaassen met een droge schuiver.Charlie: How's it going in there?
Waar baseer je op dat het uitgesloten is dat Bosz Sanchez in de verdediging plaatst en Riedewald doorschuift naar het middenveld, ten koste van Gudelj?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:43 schreef S0nic het volgende:
[..]
Valt me wel enorm tegen dat hij lijkt vast te houden aan het Klaassen, Gudelj, Bazoer middenveld. Hopelijk heeft hij de ballen om dat te veranderen.![]()
Waar baseer jij op dat dat wel gaat gebeuren? Ajax tv vroeg hem voor de wedstrijd tegen Sparta waarom Riedewald niet op het middenveld speelde: "omdat Bazoer weer fit is"quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waar baseer je op dat het uitgesloten is dat Bosz Sanchez in de verdediging plaatst en Riedewald doorschuift naar het middenveld, ten koste van Gudelj?Charlie: How's it going in there?
Heb ze geen van allen ooit zien spelen. Dus ik kan hier niet over oordelen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of Bruma (Galatasaray) en Lozano
Het zou trouwens ook zomaar kunnen dat er nog een Zuid-Amerikaan Ajax komt versterken. Maar dan voor op de vleugels, ik laat me graag verassen.
Omdat hij eerder liet doorschemeren dat hij Riedewald sowieso wel op het middenveld wilde proberen. En jouw quote kan hij ook gezegd hebben omdat Ajax met Bazoer en zonder Viergever > Ajax zonder Bazoer en met Viergever (oftewel vergelijking Viergever <-> Bazoer i.p.v. Gudelj <-> Riedewald).quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waar baseer jij op dat dat wel gaat gebeuren? Ajax tv vroeg hem voor de wedstrijd tegen Sparta waarom Riedewald niet op het middenveld speelde: "omdat Bazoer weer fit is"
Ik baseer het vooral op wat ik logisch vind en vertrouwen dat ik heb in Bosz. Maar e.e.a. is wel afhankelijk van de kwaliteiten van Sanchez.![]()
Kan ook een overweging zijn ja, maar dan is Riedewald geen onomstreden middenvelder.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Omdat hij eerder liet doorschemeren dat hij Riedewald sowieso wel op het middenveld wilde proberen. En jouw quote kan hij ook gezegd hebben omdat Ajax met Bazoer en zonder Viergever > Ajax zonder Bazoer en met Viergever (oftewel vergelijking Viergever <-> Bazoer i.p.v. Gudelj <-> Riedewald).
Ik baseer het vooral op wat ik logisch vind en vertrouwen dat ik heb in Bosz. Maar e.e.a. is wel afhankelijk van de kwaliteiten van Sanchez.
Tevens zou Gudelj eruit halen een enorm domme zet zijn. Servisch international en zet 2 van de 3 goals op zondag. Typerend dat men hen hier
Wil slachtofferen voor een knul die net balhaar heeft.Charlie: How's it going in there?
Waarom zou je van Gala naar Ajax gaan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of Bruma (Galatasaray) en Lozano
Turkse zon dit dat en een dikker salarisBehulpzaam als een waterkraan.
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 15:06:13#Ajax en Traore hebben zojuist contract getekend. reageer retweet
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Gala heeft ook een salarisplafond van rond de 1.5 mio. Moeten zwaar bezuinigen. Tevens is het politiek shabby in Turkije en een tastbare terreurdreiging.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom zou je van Gala naar Ajax gaan?
Turkse zon dit dat en een dikker salarisCharlie: How's it going in there?
Hoger dan bij Ajax en maar 15% belasting. Hou je een pak meer over iedere maand dan hier. En die terreurdreiging. Alsof ie de krant leestquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gala heeft ook een salarisplafond van rond de 1.5 mio. Moeten zwaar bezuinigen. Tevens is het politiek shabby in Turkije en een tastbare terreurdreiging.
Behulpzaam als een waterkraan.
Graag gedaan, ouwe dibbes. Voor miljoenen de deur uit doen en hem later gratis ophalen, wat een leven.quote:![]()
Wel duur, 2 miljoen voor iemand een jaar huren. En dan komen daar nog salariskosten bij neem ik aan?![]()
quote:Directeur spelersbeleid Marc Overmars: ,,Met Traoré ben ik al ruim een jaar bezig. We zochten nu een spits die direct inzetbaar is en van wie wij denken dat hij ook direct een versterking is voor Ajax. Met het huren van Traoré is dat gelukt. Een spits kopen en een langdurig contract aanbieden zou de doorstroom en de ontwikkeling van andere spitsen in de weg staan. Kasper Dolberg en Mateo Cassierra zijn beiden nog geen twintig jaar, wij hebben voor de lange termijn hoge verwachtingen van hen. Maar je kunt nog niet verwachten dat ze er nu al een heel seizoen staan. Eigenlijk is dit precies wat we wilden, het is nu aan Traoré om te laten zien dat het voor Ajax, voor Chelsea en voor hem de juiste keuze is. Hij heeft veel kwaliteiten. Hij is snel, doelgericht en het is een voordeel dat hij de Nederlandse competitie kent. De aanwezigheid van Peter Bosz was voor hem ook belangrijk, zij hebben bij Vitesse goed samengewerkt. Het is ons de afgelopen dagen ook gelukt om alle papieren op tijd in orde te hebben, waardoor hij aanstaande dinsdag al speelgerechtigd is, als wij de belangrijke thuiswedstrijd spelen tegen Rostov. En hij heeft in de voorbereiding veel minuten gemaakt bij Chelsea, dus hij is wedstrijdfit. Ook daar zijn we uiteraard blij mee.”![]()
![]()
'ruim een jaar'. Geloof er niks van.
Maar goed, deal is dus beklonken.
Toch jammer dat die zo afgegleden is. Kon echt wel ballen. Nog het Nederlands elftal gehaald zelfs.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Graag gedaan, ouwe dibbes. Voor miljoenen de deur uit doen en hem later gratis ophalen, wat een leven.![]()
Lijkt me nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:23 schreef TheJanitor het volgende:
Wel duur, 2 miljoen voor iemand een jaar huren. En dan komen daar nog salariskosten bij neem ik aan?![]()
Daar was Marc vast ook al een jaar mee bezig.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:36 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
Traoré heeft ook een nieuw contract getekend bij Chelsea (tot 2019).![]()
Normaal gesproken wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:23 schreef TheJanitor het volgende:
Wel duur, 2 miljoen voor iemand een jaar huren. En dan komen daar nog salariskosten bij neem ik aan?
Alleen komt er dan zo'n 2,5 miljoen bij, wat het totaalplaatje op 4,5 brengt voor 1 seizoen. Dat lijkt me iets teveel van het goede.
Waarschijnlijk is er geen huursom en betaald Ajax gewoon grotendeels zijn salaris (2 miljoen), maar brengen ze het zo niet naar buiten om de salarisverhoudingen niet al te veel te verstoren.Van alles is weer waardeloos.![]()
Haha, inderdaad! Als dat waar is lijkt het haast wel dat ze Bosz hebben gehaald om Traoré te overtuigen.quote:
gr gr![]()
Wat je duur noemtquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:23 schreef TheJanitor het volgende:
Wel duur, 2 miljoen voor iemand een jaar huren. En dan komen daar nog salariskosten bij neem ik aan?Oh.![]()
Dit zal wel voor Marc het sein zijn om hiermee verder te gaan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:55 schreef Brammess het volgende:
Ziyech vrije rol van rechts en mijn toestemming hebben ze om hem te halen?
Overigens zie ik het niet gebeuren dat Ajax voor Ziyech gaat.Oh.![]()
Ik ook niet. Maar laten we dan wel hopen dat Marc niet neergesabeld wordt want het artikel van vandaag was slechts sensatie.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit zal wel voor Marc het sein zijn om hiermee verder te gaan.
Overigens zie ik het niet gebeuren dat Ajax voor Ziyech gaat.![]()
Ik vind het wel prijzig voor het beter maken van een speler van iemand anders. Benieuwd of hij wat toe gaat voegen. Milik vonden veel mensen niet goed, maar scoorde 21 keer en gaf 8 assists in 31 duels. Dan moet deze man nog aan de bak.quote:![]()
We zullen de komende dagen wel weten waar hij heen gaat, als je Mike moet geloven. Kunnen we dat ook weer afsluiten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar laten we dan wel hopen dat Marc niet neergesabeld wordt want het artikel van vandaag was slechts sensatie.Oh.![]()
https://twitter.com/JakeFCohen
Even een rant van iemand die het anders ziet dan de gemiddelde Chelsea-fan die boos is omdat hij verhuurd wordt.![]()
Dan moet wel El Ghazi naar Lazio voor 18 miljoentjes.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:55 schreef Brammess het volgende:
Ziyech vrije rol van rechts en mijn toestemming hebben ze om hem te halen![]()
Ik vond Milik wel goed, maar denk wel dat Traoré beter is jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:00 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik vind het wel prijzig voor het beter maken van een speler van iemand anders. Benieuwd of hij wat toe gaat voegen. Milik vonden veel mensen niet goed, maar scoorde 21 keer en gaf 8 assists in 31 duels. Dan moet deze man nog aan de bak..
Oh.![]()
Lol alsof je Ajax en Vitesse kan vergelijken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Even een rant van iemand die het anders ziet dan de gemiddelde Chelsea-fan die boos is omdat hij verhuurd wordt.Oh.![]()
Een spits hebben die meer dan 21 keer gaat scoren is wel chill dan, ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond Milik wel goed, maar denk wel dat Traoré beter is ja.
![]()
Wel interessant om te lezen. Toch een veel beter gevoel bij dan Sanogoquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Even een rant van iemand die het anders ziet dan de gemiddelde Chelsea-fan die boos is omdat hij verhuurd wordt.![]()
![]()
hij kan in ieder geval beter voetballenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond Milik wel goed, maar denk wel dat Traoré beter is ja.
Behulpzaam als een waterkraan.
Traoré moet er hier wel rond de 25 goals kunnen maken ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:03 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Een spits hebben die meer dan 21 keer gaat scoren is wel chill dan, ja.Oh.![]()
En past beter in het systeem. En dan hebben we nog 30 miljoen winst gemaakt ook, topdeal.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:05 schreef fathank het volgende:
[..]
hij kan in ieder geval beter voetballenOh.![]()
Nu heb ik nog meer zin in het nieuwe seizoen. Traore en geen Balotelli.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Traoré moet er hier wel rond de 25 goals kunnen maken ja.![]()
Goede buitenspeler en linksback erbij en het broekje kan uit het hele seizoen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:07 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nu heb ik nog meer zin in het nieuwe seizoen. Traore en geen Balotelli.Oh.![]()
Mee eens. En hopelijk nog 1 weg van Gudelj/Klaassen/Bazoer, want anders bestaat er de kans dat we met die 3 weer week in, week uit spelen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goede buitenspeler en linksback erbij en het broekje kan uit het hele seizoen.![]()
Interessant om te lezen ja. Hij schaalt traore wel heel erg hoog in. Misschien ligt het aan mij hoor maar eerst maar eens kijken wat de jongen brengt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Even een rant van iemand die het anders ziet dan de gemiddelde Chelsea-fan die boos is omdat hij verhuurd wordt.
Verwachtingen zijn anders dan bij een Vitesse of chelsea sub in een drama seizoen. Ben benieuwd of die jongen met zoveel druk kan omgaan, is immers nog maar 20.Charlie: How's it going in there?
Het liefst Gudelj natuurlijk, maar zal wel Klaassen of Bazoer worden dan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:09 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Mee eens. En hopelijk nog 1 weg van Gudelj/Klaassen/Bazoer, want anders bestaat er de kans dat we met die 3 weer week in, week uit spelen.Oh.![]()
Wel jammer dat we Traoré niet kunnen kopen... Nu nog een goede buitenspeler erbij, Gudelj verkopen en een linksback erbij en we zijn aardig rond.![]()
Traoré gaat gewoon basisspits worden bij Chelsea de komende jaren lijkt me.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:12 schreef Syntix het volgende:
Wel jammer dat we Traoré niet kunnen kopen... Nu nog een goede buitenspeler erbij, Gudelj verkopen en een linksback erbij en we zijn aardig rond.
En Gudelj wordt echt niet verkocht na één seizoen. Ze kunnen beter proberen Schöne kwijt te raken want wat is het plan met hem?Oh.![]()
De arrogantie weer in sommige van die tweetsquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Even een rant van iemand die het anders ziet dan de gemiddelde Chelsea-fan die boos is omdat hij verhuurd wordt.Qua techniek/overzicht/tactiek is Ajax echt niet slechter dan een Premier League of Chelseatwitter:JakeFCohen twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 13:56:21Thing is, Traore could be starting for 95%+ of European clubs. He's a PL-calibre player right now. Going back to Eredivisie is crazy. (7/x) reageer retweet
![]()
![]()
Tsja, zo staat Ajax er nu eenmaal op in het buitenland. Of je het leuk vind of niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:19 schreef Syntix het volgende:
[..]
De arrogantie weer in sommige van die tweetsQua techniek/overzicht/tactiek is Ajax echt niet slechter dan een Premier League of Chelseatwitter:JakeFCohen twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 13:56:21Thing is, Traore could be starting for 95%+ of European clubs. He's a PL-calibre player right now. Going back to Eredivisie is crazy. (7/x) reageer retweet
Natuurlijk altijd de beschaafde praatjes van Europese tegenstanders vooraf, Ajax is een grote club met geschiedenis blabla.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Dinsdag dus al Traoré in de basis, genot.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Zou leuk zijn als we eventueel Chelsea treffen in de CL. Oh wacht...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:19 schreef Syntix het volgende:
[..]
De arrogantie weer in sommige van die tweetsQua techniek/overzicht/tactiek is Ajax echt niet slechter dan een Premier League of Chelseatwitter:JakeFCohen twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 13:56:21Thing is, Traore could be starting for 95%+ of European clubs. He's a PL-calibre player right now. Going back to Eredivisie is crazy. (7/x) reageer retweet
Haha dat zou idd een goed antwoord zijn op die tweetsquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als we eventueel Chelsea treffen in de CL. Oh wacht...
Moeten we uiteraard zelf wel de CL halen.![]()
In de afgelopen jaren heeft geen Nederlandse club zo'n grote kans om de CL te halen via de voorrondes gehad, ik neem aan dat we deze pakkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Haha dat zou idd een goed antwoord zijn op die tweets
Moeten we uiteraard zelf wel de CL halen.![]()
In je eerste deel over arrogantie bij andere clubs praten en dan Ajax vergelijken met Chelsea in het tweede deel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:19 schreef Syntix het volgende:
[..]
Geniaal gewoon.![]()
Ah jij weer met je uurlijkse "knuppel in het hoenderhok" post. Word je nu nooit moe van jezelf?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
In je eerste deel over arrogantie bij andere clubs praten en dan Ajax vergelijken met Chelsea in het tweede deel.
Geniaal gewoon.Charlie: How's it going in there?
Gewoon niet op ingaan joh, dan blijft hij aan de gang.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ah jij weer met je uurlijkse "knuppel in het hoenderhok" post. Word je nu nooit moe van jezelf?Oh.![]()
Hoop dat PSV binnenkort een paar puntjes achter staat op de ranglijst. Een paar weekjes geen Badder.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon niet op ingaan joh, dan blijft hij aan de gang.Charlie: How's it going in there?
Jellyquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
In je eerste deel over arrogantie bij andere clubs praten en dan Ajax vergelijken met Chelsea in het tweede deel.
Geniaal gewoon.![]()
Mad.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Geniaal gewoon.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Het zit diepquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Geniaal gewoon.![]()
Alleen daarom is het seizoen al geslaagd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En past beter in het systeem. En dan hebben we nog 30 miljoen winst gemaakt ook, topdeal.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 18:32:07Of Peter #Bosz Traore opneemt in selectie wordt zo bekend. Maar nieuwe spits #Ajax mag morgen tegen Roda JC spelen reageer retweet
Oh.![]()
Cassiera - Traore - Ghazi
Das wel lekker
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Even een rant van iemand die het anders ziet dan de gemiddelde Chelsea-fan die boos is omdat hij verhuurd wordt.twitter:JakeFCohen twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 13:56:21Thing is, Traore could be starting for 95%+ of European clubs. He's a PL-calibre player right now. Going back to Eredivisie is crazy. (7/x) reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
kwartier invallen zou leuk zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 18:32:07Of Peter #Bosz Traore opneemt in selectie wordt zo bekend. Maar nieuwe spits #Ajax mag morgen tegen Roda JC spelen reageer retweet
![]()
Gaat lastig zat worden. Is hun sterspeler al pleite ?quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
mad.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Geniaal gewoon.![]()
wanneer leren ze nou eens vragen stellen bij Ajax TVquote:![]()
Wat had jij willen weten dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
wanneer leren ze nou eens vragen stellen bij Ajax TV
Oh.![]()
HHad ie nou in z'n broek gescheten?quote:![]()
Het begint al bij de toon van die interviewer; ''You dream ehh about a place on the wall?'' vragen aan een huurling van Chelsea die volgend seizoen weer in Londen speeltquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat had jij willen weten dan?![]()
Jong Ajax om 20:00 uit bij Almere City. Flitsen bij FOX Sports
Onana; Zeefuik, De Ligt, Eiting, Sanniez; De Jong, Clement, Nouri; Dekker, Zivkovic, Cerny![]()
Dekker op rechtsbuiten zou pure verkrachting zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Jong Ajax om 20:00 uit bij Almere City. Flitsen bij FOX Sports
Onana; Zeefuik, De Ligt, Eiting, Sanniez; De Jong, Clement, Nouri; Dekker, Zivkovic, CernyMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
waarom denk je dat? Lijkt me dat Cerny gewoon op rechts staat hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dekker op rechtsbuiten zou pure verkrachting zijn![]()
Omdat het toch over het algemeen van rechts naar links staatquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
waarom denk je dat? Lijkt me dat Cerny gewoon op rechts staat hoor
Maar goed, het lijkt mij ook de meest logische optie inderdaad, gewoon maar even kijken zoMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tja ach die presentaties moet je ook niet serieus nemen. Die spelers braken vaak ook een standaard riedeltje uit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Het begint al bij de toon van die interviewer; ''You dream ehh about a place on the wall?'' vragen aan een huurling van Chelsea die volgend seizoen weer in Londen speeltOh.![]()
Fuck het wennen aan het systeemquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Traore direct bij selectie, wat een genot. Lekker laatste kwartier laten spelen of zo
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ook dit is wel geinig:quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:31 schreef Buitendam het volgende:
Rostov kan in ieder geval goed counteren.quote:Het is niet uitgesloten dat FK Rostov woensdag tegen Ajax toch gebruik kan maken van de diensten van Kurban Berdyev. De succestrainer van de Russische club heeft nog steeds geen handtekening gezet onder een contract bij Spartak Moskou, met wie hij al een tijd in onderhandeling is.![]()
Hebben jullie het wel gezien met El Ghazi? Ik geloof namelijk wel dat hij er bovenop kan komenHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Gewoon vertrouwen blijven geven, hij heeft zeker wel kwaliteiten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:48 schreef Catch22- het volgende:
Hebben jullie het wel gezien met El Ghazi? Ik geloof namelijk wel dat hij er bovenop kan komenOh.![]()
De assist bij Klaassen vond ik mooi, hoop dat hij dat vaker kan laten zien. Gewoon simpel een actie doen, man voorbij en dan afspelenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:48 schreef Catch22- het volgende:
Hebben jullie het wel gezien met El Ghazi? Ik geloof namelijk wel dat hij er bovenop kan komen![]()
Normaal gesproken is de nummer 2 van Rusland ook wel beter dan de Nederlandse nummer 2. Druk ligt bij hun wat dat betreft.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zal nog gewoon heel lastig worden, ik reken nergens op.![]()
Maarja als hun sterspeler en coach weggingen vlak voor deze wedstrijden had Ajax ze wel moeten pakkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Normaal gesproken is de nummer 2 van Rusland ook wel beter dan de Nederlandse nummer 2. Druk ligt bij hun wat dat betreft.
Oh.![]()
Maar dat zijn ze niet ?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maarja als hun sterspeler en coach weggingen vlak voor deze wedstrijden had Ajax ze wel moeten pakken![]()
En Lucescu keek alsof hij ze allemaal ging vermoorden als ze niet wonnenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Door rode kaart van Rostov mede. Disciplinair zijn ze niet helemaal in orde.
maar goed, zegt weinig zo'n uitslag![]()
Gaat ook gebeuren ergens in de komende 2 jaar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ze maar snel al die stoeltjes vervangen voor rode stoeltjes![]()
Sowieso op de F-side vrij binnenkort al volgens mij.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:20 schreef Brammess het volgende:
[..]
Gaat ook gebeuren ergens in de komende 2 jaar.
De rest zal nog wel wat langer duren.Oh.![]()
Het laatste wat ik erover las is dat ze 50.000 stoeltjes, jawel, gelijk de volle 50.000 hadden gekocht maar dat de kwaliteit niet hoog genoeg was.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso op de F-side vrij binnenkort al volgens mij.
De rest zal nog wel wat langer duren.
Alleen bij Ajax.![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:21 schreef Brammess het volgende:
[..]
Het laatste wat ik erover las is dat ze 50.000 stoeltjes, jawel, gelijk de volle 50.000 hadden gekocht maar dat de kwaliteit niet hoog genoeg was.
Alleen bij Ajax.
De Arena zal wel flink verbeteren als dat rare regenboogpatroon weg is.Oh.![]()
Het beste aan mijn rondje langs de Belgische velden vorig seizoen waren wel de staantribunes.quote:
Of tegen de boarding leunen en de rechtsbuiten van Cercle Brugge coachen met een puntzak in je handen.![]()
Voor een counterploeg zeker.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Toch zie je gewoon kwaliteit in Zivko.
Daarom verkopen, past niet bij Ajax. Talent heeft hij, maar niet geschikt voor ons.Oh.![]()
FC Utrecht lijkt me ideaal voor hem.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor een counterploeg zeker.
Daarom verkopen, past niet bij Ajax. Talent heeft hij, maar niet geschikt voor ons.![]()
Terug naar Groningen zal ook niet erg zijn voor hem.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Utrecht lijkt me ideaal voor hem.Oh.![]()
Hij heeft meer behoefte aan structuur en een rustige organisatie. Van Weert is bij Groningen al eerste spits en het loopt daar nog niet lekker. Ten Hag is al in zijn tweede seizoen, er is rust en stabiliteit en FC Utrecht heeft alleen Haller en Rubin als spitsen. Haller kan nog steeds vertrekken bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Terug naar Groningen zal ook niet erg zijn voor hem.![]()
"alleen"quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft meer behoefte aan structuur en een rustige organisatie. Van Weert is bij Groningen al eerste spits en het loopt daar nog niet lekker. Ten Hag is al in zijn tweede seizoen, er is rust en stabiliteit en FC Utrecht heeft alleen Haller en Rubin als spitsen.
Haller zal hij er niet zo snel uitspelen hoor, gezien zijn status daar.Oh.![]()
Typisch een speler die je wegdoet en over 2 a 3 jaar de hele eredivisie kapot schiet namens PSV of Feyenoord.Charlie: How's it going in there?
Utrecht heeft een tweespitsensysteem, hé..quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"alleen"
Haller zal hij er niet zo snel uitspelen hoor, gezien zijn status daar.![]()
Dat risico moet je dan maar nemen, bij ons gaan Cassierra en Dolberg hopelijk de Eredivisie overhoop schieten na dit seizoenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:09 schreef inslagenreuring het volgende:
Typisch een speler die je wegdoet en over 2 a 3 jaar de hele eredivisie kapot schiet namens PSV of Feyenoord.Oh.![]()
Ohjaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Utrecht heeft een tweespitsensysteem, hé..
Benieuwd hoeveel Ajax ervoor wil hebbenOh.![]()
Wat heeft Dolberg behoudens 2 a 3 goede momenten laten zien dan? Hoeveel goals heeft die op niveau gemaakt? Waarom is Dolberg nu ineens die volgende topper in de dop?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat risico moet je dan maar nemen, bij ons gaan Cassierra en Dolberg hopelijk de Eredivisie overhoop schieten na dit seizoenCharlie: How's it going in there?
Waarom gaat Zivkovic namens PSV of Feyenoord de Eredivisie overhoop schoppen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat heeft Dolberg behoudens 2 a 3 goede momenten laten zien dan? Hoeveel goals heeft die op niveau gemaakt? Waarom is Dolberg nu ineens die volgende topper in de dop?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hij laat wel zien meer geschikt te zijn als aanspeelpunt en sterker te zijn in de kleine ruimte. Daarbij kan hij ook scoren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat heeft Dolberg behoudens 2 a 3 goede momenten laten zien dan? Hoeveel goals heeft die op niveau gemaakt? Waarom is Dolberg nu ineens die volgende topper in de dop?
Hoe ze zich ontwikkelen is altijd de vraag, maar dat is bij Zivkovic net zo.Oh.![]()
Omdat die jongen zogenaamd geen spits voor Ajax is. Maar eigenlijk altijd wel zijn goal meepikt. Is al afgeschreven maar bewijst wel zijn waarde. Meer dan zon Dolberg bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom gaat Zivkovic namens PSV of Feyenoord de Eredivisie overhoop schoppen?Charlie: How's it going in there?
Ah Dolberg zijn goal tegen PAOK had geen enkele waarde inderdaad.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omdat die jongen zogenaamd geen spits voor Ajax is. Maar eigenlijk altijd wel zijn goal meepikt. Is al afgeschreven maar bewijst wel zijn waarde. Meer dan zon Dolberg bijvoorbeeldOh.![]()
Waar heeft Zivkovic bij Ajax dan precies zijn waarde bewezen? Ik schrijf hem overigens niet volledig af maar ik snap niet waarom jij aan de ene kant zegt dat Zivkovic het wel eventjes gaat maken bij een andere topclub in Nederland maar dat we bij Dolberg het ons allemaal maar even af moeten vragen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omdat die jongen zogenaamd geen spits voor Ajax is. Maar eigenlijk altijd wel zijn goal meepikt. Is al afgeschreven maar bewijst wel zijn waarde. Meer dan zon Dolberg bijvoorbeeldMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tjah zivkovic heeft zo'n goal nooit kunnen maken. Nooit opgesteld enzo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah Dolberg zijn goal tegen PAOK had geen enkele waarde inderdaad.
Natuurlijk heeft dat een reden. Maarja Feyenoord zag het ook niet zitten in Janssen.Charlie: How's it going in there?
Zivkovic schoot op zijn 17e al behoorlijk wat ballen tegen het net in de eredivisie en heeft op alle fronten meer laten zien dan Dolberg natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waar heeft Zivkovic bij Ajax dan precies zijn waarde bewezen? Ik schrijf hem overigens niet volledig af maar ik snap niet waarom jij aan de ene kant zegt dat Zivkovic het wel eventjes gaat maken bij een andere topclub in Nederland maar dat we bij Dolberg het ons allemaal maar even af moeten vragen.Charlie: How's it going in there?
Sommige types passen nou eenmaal beter in een bepaald systeem.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah zivkovic heeft zo'n goal nooit kunnen maken. Nooit opgesteld enzo.
Natuurlijk heeft dat een reden. Maarja Feyenoord zag het ook niet zitten in Janssen.Oh.![]()
Bij Groningen, ja. We hebben ondertussen genoeg voorbeelden, niet alleen bij Ajax, gezien dat presteren bij clubs als Groningen niet vergelijkbaar is met presteren bij Ajax, PSV en Feyenoord. Dus nogmaals, mijns inziens gaat je vergelijking weer eens compleet mankquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zivkovic schoot op zijn 17e al behoorlijk wat ballen tegen het net in de eredivisie en heeft op alle fronten meer laten zien dan Dolberg natuurlijk.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ach systeem. Als ik 100 spitsen had voor 4-3-3 zou ik milik ook nooit kiezen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sommige types passen nou eenmaal beter in een bepaald systeem.Charlie: How's it going in there?
Ligt eraan wie de andere 99 spitsen zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ach systeem. Als ik 100 spitsen had voor 4-3-3 zou ik milik ook nooit kiezen.
Oh.![]()
Het is ook gewoon een kwestie van de kans krijgen. De jongen is nooit beschouwd als materiaal voor het eerste en is een beetje weggevallen als kandidaat, zonder echt sterke argumenten waarom. Hij "past niet in het systeem" tjah...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij Groningen, ja. We hebben ondertussen genoeg voorbeelden, niet alleen bij Ajax, gezien dat presteren bij clubs als Groningen niet vergelijkbaar is met presteren bij Ajax, PSV en Feyenoord. Dus nogmaals, mijns inziens gaat je vergelijking weer eens compleet mankCharlie: How's it going in there?
Wat vind jij van Traoré?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Toch zie je gewoon kwaliteit in Zivko.![]()
Ja, en om op basis daarvan te concluderen dat hij het wel even gaat maken bij PSV of Feyenoord vind ik dan nogal bijzonder, vooral als je dan bij Dolberg wel enorme vraagtekens zet. Maar goed.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een kwestie van de kans krijgen. De jongen is nooit beschouwd als materiaal voor het eerste en is een beetje weggevallen als kandidaat, zonder echt sterke argumenten waarom. Hij "past niet in het systeem" tjah...Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik zie die potentie wel in hem ja. Ik schrijf Dolberg helemaal niet af. Maar waarom die als kandidaat voor eerste spits wordt gezien en zivkovic niet is nergens op gebaseerd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, en om op basis daarvan te concluderen dat hij het wel even gaat maken bij PSV of Feyenoord vind ik dan nogal bijzonder, vooral als je dan bij Dolberg wel enorme vraagtekens zet. Maar goed.Charlie: How's it going in there?
Ik zie ook heus wel potentie in hem, maar het is nou niet bepaald het type spits wat bij het spel wat Bosz wil spelen past. Gebaseerd op het feit dat Dolberg technisch een stuk verder is en dat fysiek ook wel lijkt, overtuigender is in duels, veel meer een meevoetballende dan een counterspits is en een prima goal maakt snap ik wel dat mensen een voorkeur voor Dolberg hebben, jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik zie die potentie wel in hem ja. Ik schrijf Dolberg helemaal niet af. Maar waarom die als kandidaat voor eerste spits wordt gezien en zivkovic niet is nergens op gebaseerd.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Uitstekend wel apart dat een 22 jarige een paar tieners moet laten zien hoe het moet maar denk wel een garantie voor 15 goalsquote:![]()
Roma denk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:12 schreef Ooku het volgende:
Ziyech al bezig met afscheidsronde bij Twente. Ajax of As Romatwitter:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Moet wel. Overmars zou een koning zijn mocht het lukken. Jaartje Ziyech op de flank en dan klaassen of bazoer opvolgenquote:![]()
Dit accounttwitter:AFCAHeadlines twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 22:38:03BREAKING: #Ziyech hakt knoop door en kiest voor #Ajax. Morgen meer details bekend rondom de transfer, die vandaag in stroomversnelling kwam. reageer retweet
![]()
![]()
AFCAHeadlines
Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Dat is inderdaad een waardeloos account, maar ze hadden Traore goed gisteren voor Verweijquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:15 schreef Heeinz het volgende:
Dit accounttwitter:AFCAHeadlines twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 22:38:03BREAKING: #Ziyech hakt knoop door en kiest voor #Ajax. Morgen meer details bekend rondom de transfer, die vandaag in stroomversnelling kwam. reageer retweet
![]()
Ziyech schijnt dus afscheid genomen te hebben van de materiaalman, maar Nederland niet te hebben verlaten![]()
Vrije rol op rechts idd.quote:Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Je zou de reacties in het Peter Bosz-topic voor en na PAOK-Ajax moeten lezen. Echt extreem genot.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:21 schreef Heeinz het volgende:
Ik zit nu volgens mij voor het eerst rond te kijken op Ajax Netwerk
Wát een volk komt daar![]()
Lezen dat Bosz per direct Nouri in de basis moet zetten omdat hij Ajax wel even naar zeer grote hoogte zal stuwen is anders ook best leukquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je zou de reacties in het Peter Bosz-topic voor en na PAOK-Ajax moeten lezen. Echt extreem genot.![]()
Ze leven ook nog in de wereld van ''Wij zijn Ajax en horen ons niet aan te passen aan de tegenstander''. Elke keer als het elftal best leuk draait, hebben ze voor bepaalde spelers weer nieuwe inzichten van ''Hey zou het niet wat zijn om [insertspeler] eens als spits uit te testen?''.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lezen dat Bosz per direct Nouri in de basis moet zetten omdat hij Ajax wel even naar zeer grote hoogte zal stuwen is anders ook best leuk![]()
Die is al bonje aan het maken bij Heerenveen. Sassuolo heeft aangeklopt met een bod en dat weigerde SCH. Larsson was boos en speelde derhalve niet, vandaag.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik denk dat overmars Larsson nog uit de hoge hoed gaat toveren![]()
Dit is de mening van Bosz ook hoor. Daarnaast vond ik het ook behoorlijk treurig dat wij ons vorig jaar aanpastten aan Dordrecht of een andere degradatiekandidaat omdat die met twee spitsen speeldenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze leven ook nog in de wereld van ''Wij zijn Ajax en horen ons niet aan te passen aan de tegenstander''.![]()
Platje,Lurling en de Vd beukerings van deze wereldquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan wie de andere 99 spitsen zijnNarf!![]()
Ze schoven een extra speler door naar het middenveld, prima toch?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dit is de mening van Bosz ook voor. Daarnaast vond ik het ook behoorlijk treurig dat wij ons vorig jaar aanpastten aan Dordrecht of een andere degradatiekandidaat omdat die met twee spitsen speelden![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:26 schreef Brammess het volgende:
Gaat die Smoofie misschien nog zijn zin krijgen
Maar , ik wil t wel, je weet wel dat ik erg overdrijf en licht troll telkens?
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Tuurlijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar , ik wil t wel, je weet wel dat ik erg overdrijf en licht troll telkens?Ik wil het ook wel hoor, alleen dan wel graag als hangende rechtsbuiten.
![]()
Dit dusquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:38 schreef Brammess het volgende:
Oh god, het voelt net als deadline dag![]()
![]()
De spits positie afgelopen winterquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Djuricic was er eentje uit de categorie #deadlinedayleed
VBL / AFC AJAX #2634 We gaan het met deze groep doen (of met Falcao)![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:38 schreef Brammess het volgende:
Oh god, het voelt net als deadline dagTopaccount.twitter:AFCAHeadlines twitterde op dinsdag 05-07-2016 om 18:28:01#Huntelaar heeft geen problemen met langer verblijf #Schalke04. Logisch. Pas als #Milik vertrekt, versterkt hij #Ajax. Altijd zo geweest. reageer retweet
![]()
Ziyech halen zonder dat er iemand vertrekt zou een tikkeltje bizar zijn. Ik geloof nooit dat hij naar Ajax komt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Topaccount.twitter:AFCAHeadlines twitterde op dinsdag 05-07-2016 om 18:28:01#Huntelaar heeft geen problemen met langer verblijf #Schalke04. Logisch. Pas als #Milik vertrekt, versterkt hij #Ajax. Altijd zo geweest. reageer retweet
twitter:AFCAHeadlines twitterde op donderdag 11-08-2016 om 03:04:18Bertrand #Traore op huurbasis naar #Ajax. #Overmars druk bezig met buitenspeler. #Bailey is de naam. #KRCGenk vraagt momenteel 13,5 miljoen. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Muric is wegquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:45 schreef Mani89 het volgende:
Ziyech halen zonder dat er iemand vertrekt zou een tikkeltje bizar zijn. Ik geloof nooit dat hij naar Ajax komt.![]()
Ziyech lijkt me ook niet iemand die in de Eredivise wil blijven als hij naar het buitenland kan.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:46 schreef Brammess het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:AFCAHeadlines twitterde op donderdag 11-08-2016 om 03:04:18Bertrand #Traore op huurbasis naar #Ajax. #Overmars druk bezig met buitenspeler. #Bailey is de naam. #KRCGenk vraagt momenteel 13,5 miljoen. reageer retweet
Mike heeft dat van Bailey al netjes ontkracht. Overmars gaat daar niet zoveel voor neerpennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naja ontkracht, ze willen hem wel maar is gewoon te duur. Als Genk hem uit wanhoop gaat proberen te verkopen voor minder zal Marcgod er wel gewoon voor gaan als er nog niemand is aangetrokkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mike heeft dat van Bailey al netjes ontkracht. Overmars gaat daar niet zoveel voor neerpennen.![]()
Volgend seizoen verkoop je zeker een middenvelder en knaken heb je meer dan genoeg. Lopen we eens niet achter de feiten aanquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:45 schreef Mani89 het volgende:
Ziyech halen zonder dat er iemand vertrekt zou een tikkeltje bizar zijn. Ik geloof nooit dat hij naar Ajax komt.![]()
Waar ik me aan vasthoud is dat Muric die de beoogde back up rechtsvoor nu weg is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:45 schreef Mani89 het volgende:
Ongeslagen landskampioen 2016/19quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:55 schreef Ooku het volgende:
De Cil
Tete - Veltman - Sanchez - Dijks
Klaassen - Riedewald - Gudelj/Bazoer
Ziyech - Traore - Younes![]()
Klaassen en Dijks zsm vervangen door beter en Gudelj helemaal niet meer noemen en dan is dat echt genieten ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:55 schreef Ooku het volgende:
De Cil
Tete - Veltman - Sanchez - Dijks
Klaassen - Riedewald - Gudelj/Bazoer
Ziyech - Traore - Younes![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:02 schreef skysherrif het volgende:
12 uur geweest en nog steeds geen ziyech
Flopshow
AFCA
Laat ik het anders formuleren: het is erg jammer dat Nouri geen no-brainer is op het middenveld in de basis van Ajax 1. Zo'n voetballer heb ik 10x liever dan wat er staat, alleen haal je op jaarbasis wellicht wat minder punten met Nouri.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lezen dat Bosz per direct Nouri in de basis moet zetten omdat hij Ajax wel even naar zeer grote hoogte zal stuwen is anders ook best leuk![]()
Nouri stelt toch vaak wat teleur in de 2e helft, zeker ook met meeverdedigen. Te weinig conditie/fyisek nuquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren: het is erg jammer dat Nouri geen no-brainer is op het middenveld in de basis van Ajax 1. Zo'n voetballer heb ik 10x liever dan wat er staat, alleen haal je op jaarbasis wellicht wat minder punten met Nouri.![]()
![]()
Precies, begrijpelijk maar jammer dat dat soort zaken de doorslag geven in het voetbal.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouri stelt toch vaak wat teleur in de 2e helft, zeker ook met meeverdedigen. Te weinig conditie/fyisek nu
Ook wel wat te wisselvallig trouwens.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie tekst op foto
Jongens ik vind dit spannend zeg![]()
Hopelijk morgen weer Twitter helemaal volgebombardeerd met "ZIYECH GEZIEN IN AMSTERDAM ARENA"
Eto'o flashbacks![]()
Waar rook is, is vuur en morgen de zaterdag editie dus ik vermoed dat er zo nog een tweet ergens wordt uitgestuurd :-)![]()
Niet zo stoer doen JR ik weet dat jij al twee keer je onderbroek verwisseld hebtquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lol iedereen zenuwachtig in dit topic![]()
Ik blijf stiekem wakker, al lijkt het mij persoonlijk van wat ik gehoord en gelezen heb aan quotes van Ziyech sterk dat hij een binnenlandse transfer maakt. Daarnaast als hij naar Ajax zou willen waarom dan niet direct aan het begin van de voorbereiding?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lol iedereen zenuwachtig in dit topic![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:19 schreef Heeinz het volgende:
Zo op die foto zit een man in het publiek met een Ajax shirt. #illuminatieconfirmedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie tekst op foto
Jongens ik vind dit spannend zegCharlie: How's it going in there?
Tja ik zie hem nog steeds niet komen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Niet zo stoer doen JR ik weet dat jij al twee keer je onderbroek verwisseld hebtOh.![]()
Daarom, zo zal wel het tweetje eruit gaan dat hij rond is met Roma. Prima.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik blijf stiekem wakker, al lijkt het mij persoonlijk van wat ik gehoord en gelezen heb aan quotes van Ziyech sterk dat hij een binnenlandse transfer maakt. Daarnaast als hij naar Ajax zou willen waarom dan niet direct aan het begin van de voorbereiding?Oh.![]()
Aan de andere kant... Het verhaal van Ajax spreekt Ziyech aan. Eerst te duur, nu begint Twente wat te zweten, ze dalen in prijs in combinatie met goede huurdeals :-)quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom, zo zal wel het tweetje eruit gaan dat hij rond is met Roma. Prima.![]()
Voetbalprimeurquote:
Als er al breaking news komt gewoon Mike Verweij zijn twitter in de gaten houdenOh.![]()
NOU KOM OP MAAK HET EENS BEKEND.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dan missen we ziyech en Traore dus met de Afrika cup.........Charlie: How's it going in there?
Wacht even, zitten we hier nu allemaal mad te F5'en naar aanleiding van een of ander kutaccountje op Twitter?
Ik hoop dat de meesten weten dat t zeer wss bs isquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:54 schreef Tagliano het volgende:
Wacht even, zitten we hier nu allemaal mad te F5'en naar aanleiding van een of ander kutaccountje op Twitter?
AFCA
Nee, omdat hij afscheid heeft genomen bij Twente omdat er witte rook is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:54 schreef Tagliano het volgende:
Wacht even, zitten we hier nu allemaal mad te F5'en naar aanleiding van een of ander kutaccountje op Twitter?![]()
Daarmee overschat je een aardig deel van dit topicquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop dat de meesten weten dat t zeer wss bs isMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zij hadden gisteren de primeur !1quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voetbalprimeur
Als er al breaking news komt gewoon Mike Verweij zijn twitter in de gaten houden![]()
![]()
![]()
Ik denk dat er echt wel iets gelekt was mocht het over Ajax gaan. Interesse was er vooral uit de Bundesliga ook geloof ik, maar ik ben wat druk geweest de laatste dagenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:55 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nee, omdat hij afscheid heeft genomen bij Twente omdat er witte rook is.
Wat geloven we precies?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Huh, geloven mensen dit echt, of is dit een soort van groepstroll![]()
Ik vrees dat er in dit topic een aantal figuren zit dat het echt gelooftquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Huh, geloven mensen dit echt, of is dit een soort van groepstrollMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Mensen geloven het echt en beginnen te hallucineren. Het artikeltje van Mike gisteren was weinig concreet. Slechts vaag gelul in de rondte en nu worden mensen hyped omdat AFCAHeadlines (Met hun Huntelaargezwets) iets tweet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Huh, geloven mensen dit echt, of is dit een soort van groepstroll![]()
Smoofie, Vjenne..quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vrees dat er in dit topic een aantal figuren zit dat het echt gelooft![]()
Transferperiodegenotquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen geloven het echt en beginnen te hallucineren. Het artikeltje van Mike gisteren was weinig concreet. Slechts vaag gelul in de rondte en nu worden mensen hyped omdat AFCAHeadlines (Met hun Huntelaargezwets) iets tweet.![]()
![]()
Blijft toch wel één van de leukere zaken in de voetballerij.Oh.![]()
''Ajax houdt situatie Ziyech in de gaten evenals Inter en Roma oid''quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Transferperiodegenot![]()
![]()
Blijft toch wel één van de leukere zaken in de voetballerij.
Precies 0,0 concreet.![]()
Ja dat stukje ging helemaal nergens over.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Ajax houdt situatie Ziyech in de gaten evenals Inter en Roma oid''
Precies 0,0 concreet.
Maar mensen raken nu nerveus omdat Ziyech naar het schijnt afscheid heeft genomen bij Twente, dus de duidelijkheid zal er wel snel komen. Ik gok op Everton.Oh.![]()
Vandaag:quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat stukje ging helemaal nergens over.
Maar mensen raken nu nerveus omdat Ziyech naar het schijnt afscheid heeft genomen bij Twente, dus de duidelijkheid zal er wel snel komen. Ik gok op Everton.
Na een lange radiostilte heeft Hakim Ziyech zich uitgelaten over zijn toekomst. De felbegeerde spelmaker van FC Twente bevestigt dat zijn langverwachte transfer eraan zit te komen.
In gesprek met RTL7 laat Ziyech weten dat hij geen behoefte heeft om uitgebreid over zijn toekomst te praten. "Ik heb niet zoveel te zeggen, zolang het nog niet rond is. Ik heb genoeg contact met mijn zaakwaarnemer, wij weten wat we willen. De buitenwereld krijgt het te horen als het zover is. Maar ik snap dat andere mensen zo snel mogelijk willen weten wat ik ga doen."
"Het komt steeds dichterbij", vervolgt Ziyech, die vrijdagochtend nog in verband werd gebracht met Ajax. "Ik krijg dat soort dingen wel mee van mijn familie, maar wat doe je eraan? Ik kan er niet zoveel mee, want op dit moment kan ik nog niks zeggen. Of een Nederlandse transfer uitgesloten is? Ik sta voor alles open, alles kan. Of ik dit weekend nog met FC Twente speel? Daar ga ik wel vanuit, ja."
Read more at http://www.voetbalprimeur(...)#B6UifZ5i5zA2h3Ml.99
Forum Opties Forumhop: Hop naar: