SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Waarom is dat niet slim? Als je ze kan hebben is het primaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:55 schreef Myraela het volgende:
Voor het eerst een gym verslagen terwijl ik op de bus stond te wachten.Was niet zo heel slim om met waterpokemon tegen waterpokemon te gaan, maar ach.
[ afbeelding ]
Het ging wel een stuk sneller met m'n Magneton.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waarom is dat niet slim? Als je ze kan hebben is het prima.
Ja, als je een sterke Magneton hebt gaat het sneller haha.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het ging wel een stuk sneller met m'n Magneton.
Vanochtend is er trouwens een 1000+cp Tentacruel ontsnapt.beetje jammer.
Authorization code was emptyquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:14 schreef GwaiLow het volgende:
Maar kunnen jullie nou wel inloggen bij PoGoBag? Dan ligt t aan mij
Ja, heb ik ook. Dan zal hij wel weer geblokkeerd zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:17 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Authorization code was empty
Shadow laatst ook een wilde Dragonite gevangen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:20 schreef Onufriev het volgende:
Ik dacht dus, tot vanochtend, dat alle Dragonite's 10km ei Pokemon waren. Maar dat zijn dus allemaal gasten die een stuk of 30 Dratini's hebben gevangen?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:20 schreef Onufriev het volgende:
Ik dacht dus, tot vanochtend, dat alle Dragonite's 10km ei Pokemon waren. Maar dat zijn dus allemaal gasten die een stuk of 30 Dratini's hebben gevangen?
Klopt, ze spawnen (zeer uniek) en je moet ze evolven vanaf een dratini/dragonair (125/100 candies). Ze komen niet uit eggs. Ik heb nu twee dragonites. 1800+- CP door evolves en een 2600+-CP na spawnen en uppen. Deventer heeft zoveel Dratinis aan de ijsselquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Veel wel, al had Shadow laatst ook een wilde Dragonite gevangen.
Uh ja. Lang verhaal. Heeft met een user te maken die veel in fifa topic posten. Waar ozz ik en trapz ook veel zaten.quote:
Klopt. Tenzij je future gen gaat meerekenen (Magby -> magmar) (Elekid -> elektabuz)quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:25 schreef Norrage het volgende:
Uit eieren komen toch nooit geevolueerde pokemon?
Dan mag iemand een nieuwe titel bedenken wat mij betreftquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Uh ja. Lang verhaal. Heeft met een user te maken die veel in fifa topic posten. Waar ozz ik en trapz ook veel zaten.
"Ozz is een sukkeltje" mag wel van mijquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:32 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dan mag iemand een nieuwe titel bedenken wat mij betreft.
Ik kon vanochtend vroeg nog wel inloggen maar nu niet meer, krijg ook de melding Authorization code was empty.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:14 schreef GwaiLow het volgende:
Maar kunnen jullie nou wel inloggen bij PoGoBag? Dan ligt t aan mij
Dratini's wel, heb al 2x één uit mn 10k ei gehad. Stuk of 3 gevangen in het wild + 1 Dragonair.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:25 schreef Norrage het volgende:
Uit eieren komen toch nooit geevolueerde pokemon?
When you shower I like to Pik a chu.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:32 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dan mag iemand een nieuwe titel bedenken wat mij betreft.
Jammer, was weer een top site dit. Niantic zal 'm weer hebben geblokkeerd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:35 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Ik kon vanochtend vroeg nog wel inloggen maar nu niet meer, krijg ook de melding Authorization code was empty.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |