SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Waarom is dat niet slim? Als je ze kan hebben is het primaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:55 schreef Myraela het volgende:
Voor het eerst een gym verslagen terwijl ik op de bus stond te wachten.Was niet zo heel slim om met waterpokemon tegen waterpokemon te gaan, maar ach.
[ afbeelding ]
Het ging wel een stuk sneller met m'n Magneton.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waarom is dat niet slim? Als je ze kan hebben is het prima.
Ja, als je een sterke Magneton hebt gaat het sneller haha.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het ging wel een stuk sneller met m'n Magneton.
Vanochtend is er trouwens een 1000+cp Tentacruel ontsnapt.beetje jammer.
Authorization code was emptyquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:14 schreef GwaiLow het volgende:
Maar kunnen jullie nou wel inloggen bij PoGoBag? Dan ligt t aan mij
Ja, heb ik ook. Dan zal hij wel weer geblokkeerd zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:17 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Authorization code was empty
Shadow laatst ook een wilde Dragonite gevangen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:20 schreef Onufriev het volgende:
Ik dacht dus, tot vanochtend, dat alle Dragonite's 10km ei Pokemon waren. Maar dat zijn dus allemaal gasten die een stuk of 30 Dratini's hebben gevangen?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:20 schreef Onufriev het volgende:
Ik dacht dus, tot vanochtend, dat alle Dragonite's 10km ei Pokemon waren. Maar dat zijn dus allemaal gasten die een stuk of 30 Dratini's hebben gevangen?
Klopt, ze spawnen (zeer uniek) en je moet ze evolven vanaf een dratini/dragonair (125/100 candies). Ze komen niet uit eggs. Ik heb nu twee dragonites. 1800+- CP door evolves en een 2600+-CP na spawnen en uppen. Deventer heeft zoveel Dratinis aan de ijsselquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Veel wel, al had Shadow laatst ook een wilde Dragonite gevangen.
Uh ja. Lang verhaal. Heeft met een user te maken die veel in fifa topic posten. Waar ozz ik en trapz ook veel zaten.quote:
Klopt. Tenzij je future gen gaat meerekenen (Magby -> magmar) (Elekid -> elektabuz)quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:25 schreef Norrage het volgende:
Uit eieren komen toch nooit geevolueerde pokemon?
Dan mag iemand een nieuwe titel bedenken wat mij betreftquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Uh ja. Lang verhaal. Heeft met een user te maken die veel in fifa topic posten. Waar ozz ik en trapz ook veel zaten.
"Ozz is een sukkeltje" mag wel van mijquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:32 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dan mag iemand een nieuwe titel bedenken wat mij betreft.
Ik kon vanochtend vroeg nog wel inloggen maar nu niet meer, krijg ook de melding Authorization code was empty.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:14 schreef GwaiLow het volgende:
Maar kunnen jullie nou wel inloggen bij PoGoBag? Dan ligt t aan mij
Dratini's wel, heb al 2x één uit mn 10k ei gehad. Stuk of 3 gevangen in het wild + 1 Dragonair.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:25 schreef Norrage het volgende:
Uit eieren komen toch nooit geevolueerde pokemon?
When you shower I like to Pik a chu.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:32 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dan mag iemand een nieuwe titel bedenken wat mij betreft.
Jammer, was weer een top site dit. Niantic zal 'm weer hebben geblokkeerd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:35 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Ik kon vanochtend vroeg nog wel inloggen maar nu niet meer, krijg ook de melding Authorization code was empty.
In mijn buurt komt ie bijna nooit..quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:39 schreef GwaiLow het volgende:
Pikachu is ook makkelijk te vinden. Kan je ook binnen een paar uurtjes een evolutie van binnen hebben.
But let me first pikachu (peek at u)quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:37 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
When you shower I like to Pik a chu.
Ik kan me voorstellen dat er best wat zijn die full time botten hier. Dan hoef ik maar 1x te zwaaien. Scheelt veel werkquote:
Kan er geen traan om laten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:51 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat er best wat zijn die full time botten hier. Dan hoef ik maar 1x te zwaaien. Scheelt veel werk
Van wat ik begrijp blijven die pokémons zitten, je kan checken of mensen gebanned zijn door hun naam in te voeren bij nickname change. Zolang er een pokemon in een gym zit van die persoon, kan je de naam niet changen in die naam. Is die pokemon eruit getrapt door een andere trainer dan komt die naam beschikbaar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kan er geen traan om laten.
Volgens mij zijn ze al bezig want hier in de buurt waren ineens veel witte gyms waar veel hoge pokemon in zaten.
Ja.quote:
Werkt.quote:
Er zijn nog steeds werkende bots.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:04 schreef dimmak het volgende:
Niantic heeft weer aan de api lopen sleutelen. Niks werkt meer wat over hun servers loopt.
uh ohquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:01 schreef Shadowkid053 het volgende:
De waarschijnlijke reden waarom Pogobag.me offline is:
Niantic softbanned users.
Er zijn aardig wat IV calc users gesoftbanned.
Soft ban is geen big issue. Je kan gewoon een tijde niets doen. Je kan ook 40x een poke stop spinnen. Is die ook wegquote:
En wat als je een echt ban krijgt? En kan je die bijv. ook krijgen door het gebruiken van pogobag?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:06 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Soft ban is geen big issue. Je kan gewoon een tijde niets doen. Je kan ook 40x een poke stop spinnen. Is die ook wegAl een paar keer gehad in de trein.
Er is alleen een pagina geopend door Niantic waar je een bap appeal kan geven.quote:
Misschien heb je een ban?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Alle Pokestops en gyms zijn verdwenen? Spel resetten helpt niet.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Er is alleen een pagina geopend door Niantic waar je een bap appeal kan geven.
https://support.pokemongo(...)-Submit-a-ban-appeal
IP ban waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jup probeer eens op een ander WIFI netwerk in te loggen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hmmm. Third party software. Daar valt pokeadvisor en Pogobag ook onder. Ik wacht geduldig af, voor nu werkt alles prima nog.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Er is alleen een pagina geopend door Niantic waar je een bap appeal kan geven.
https://support.pokemongo(...)-Submit-a-ban-appeal
ip ban. duurt uurtje of 2quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nee. Ik heb die van mij gevangen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:20 schreef Onufriev het volgende:
ja probleem heb ik ook, was bang dat ik geband zou zijn toen shadow zei dat er een banwave gaande was maar ik heb nog nooit iets van bots oid gebruiktquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
lieg niet boikquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:41 schreef boik het volgende:
[..]
ja probleem heb ik ook, was bang dat ik geband zou zijn toen shadow zei dat er een banwave gaande was maar ik heb nog nooit iets van bots oid gebruikt
oh sorryquote:
Zonder WiFi werkt het idd wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jup probeer eens op een ander WIFI netwerk in te loggen.
ja dat mag niet he. Dus zal wel een ban zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:46 schreef boik het volgende:
[..]
oh sorry![]()
nee maar serieus heb alleen van die sites zoals pokevision gebruikt nooit iets van gps spoof ofzoiets.
als ik op die link van shadow klik krijg ik ook te zien dat ik geband ben wtf man
Voor Pokevision kunnen ze je niet bannen want dat kunnen ze toch niet aan je account koppelen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja dat mag niet he. Dus zal wel een ban zijn.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja dat mag niet he. Dus zal wel een ban zijn.
ik was er echt ff bang voor want zelfs zonder wifi deed die niks, maar na restart van mijn tel zie ik gelukkig alles weerquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Voor Pokevision kunnen ze je niet bannen want dat kunnen ze toch niet aan je account koppelen?
Bij mij was het dus de wifi, op mobiel internet deed 't t wel.
Dat is een algemene tekst. Ook ik krijg daar te zien dat ik gebanned zou zijn, maar alles werkt gewoon. Logisch ook, ik heb nooit ergens mijn account opgegeven op de site van hun.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:46 schreef boik het volgende:
[..]
oh sorry![]()
nee maar serieus heb alleen van die sites zoals pokevision gebruikt nooit iets van gps spoof ofzoiets.
als ik op die link van shadow klik krijg ik ook te zien dat ik geband ben wtf man
ahh oke ja ik zat ook al te denken want wist vrijwel zeker dat ik op hun site zelf ook nog nooit iets had ingevuld, maar begon aan mezelf te twijfelen door de combinatie van de banwave, niks zien in het spel en dan die tekst op de sitequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is een algemene tekst. Ook ik krijg daar te zien dat ik gebanned zou zijn, maar alles werkt gewoon. Logisch ook, ik heb nooit ergens mijn account opgegeven op de site van hun.
Doe je 4G uit, wacht ff paar minuutjes, zet het aan. Je hebt als het goed is dan een nieuw IP gekregen van je provider.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:06 schreef Maver24 het volgende:
Alle pokestops en gyms zijn hier ook weg op 4g verbinding. Wifi doet het wel. Ip ban? Hoelang gaat dat duren? Heb geen third party apps gebruikt of iets dergelijks. Wel vreemd
Ik speel zelf geen pokemon. Het is op het toestel van me vriendin. Die zet zowiezo altijd haar 4g uit thuis en zet de wifi aan. 4g is al even uitgeweest en net weer omgeschakeld van wifi naar 4g maar nog steeds geen pokestops en gyms te zien op de 4g. Net onderweg had ze het aan en uit gezet voor een tijdje. Heeft dus niet geholpenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:07 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Doe je 4G uit, wacht ff paar minuutjes, zet het aan. Je hebt als het goed is dan een nieuw IP gekregen van je provider.
Wat een huilebalk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:22 schreef Zelfscanner het volgende:
https://mobile.twitter.com/JohanKreek/status/763623535491284992
Ik begrijp beide partijen. Echter is dit een kleine druppel op een gloeiende plaat. Zo zijn er vele verhalen van gebieden waar bijvoorbeeld maar 1 pokestop in een omtrek van 10 kilometer is. Vervolgens wordt er geklaagd door één persoon en verdwijnt de enigste stop in een omtrek van 10 kilometer.quote:
Heerlijk!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wowzat een Lapras met 1056CP hier om de hoek van mijn huis en die had ik nog niet
Gelijk veruit m'n sterkste Pokemon
Het lijkt me echt heel sterk dat ze daarvoor gaan bannen... dan zijn ze het grootste deel van hun klanten kwijtquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hmmm. Third party software. Daar valt pokeadvisor en Pogobag ook onder. Ik wacht geduldig af, voor nu werkt alles prima nog.
Waarop was het antwoord dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:22 schreef Zelfscanner het volgende:
https://mobile.twitter.com/JohanKreek/status/763623535491284992
Inderdaad!quote:
Nee, dat is een functie van het spoofen. Niet van de app.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
Gaat een stuk interessanter worden op die manier. Je kunt met die app dan pijltjestoetsen gebruiken om rond te lopen.
Als t een Android toestel is, dan heeft t waarschijnlijk te maken met de tijdsinstelling.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik speel zelf geen pokemon. Het is op het toestel van me vriendin. Die zet zowiezo altijd haar 4g uit thuis en zet de wifi aan. 4g is al even uitgeweest en net weer omgeschakeld van wifi naar 4g maar nog steeds geen pokestops en gyms te zien op de 4g. Net onderweg had ze het aan en uit gezet voor een tijdje. Heeft dus niet geholpen
Klopt, ik typte het ook een beetje ongelukkig. Met die functies bedoel ik o.a. het zien van Pokémon bij Pokéstops. Ik weet idd dat die pijltjestoetsen door het spoofen komenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee, dat is een functie van het spoofen. Niet van de app.
Ah zoquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Klopt, ik typte het ook een beetje ongelukkig. Met die functies bedoel ik o.a. het zien van Pokémon bij Pokéstops. Ik weet idd dat die pijltjestoetsen door het spoofen komen
Mijn werkgever vraagt of het nog lang gaat duren. Moet ik doorgeven dat ik maandag weer beschikbaar ben?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 07:47 schreef Unites het volgende:
Houd vandaag dit forum extra goed in de gaten voor een leuke aankondiging!
Hoe moet ik dit zien? Dat je van alle pokéstops die zichtbaar zijn op je telefoon kan zien welke pokémon zich daar bevinden? Om welke afstand van de pokéstops gaat het?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Klopt, ik typte het ook een beetje ongelukkig. Met die functies bedoel ik o.a. het zien van Pokémon bij Pokéstops. Ik weet idd dat die pijltjestoetsen door het spoofen komen
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit zien? Dat je van alle pokéstops die zichtbaar zijn op je telefoon kan zien welke pokémon zich daar bevinden? Om welke afstand van de pokéstops gaat het?
Ahh, op die manier. Dat maakt het een stuk makkelijker.quote:
Geen idee hoe waarheidsgetrouw het is hoor maar dat plaatje had ik voorbij zien komen. En er zou eventueel ook nog iets met de sightings functie gebeuren geloof ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh, op die manier. Dat maakt het een stuk makkelijker.
Als het verhaal van die sightings functie klopt (dat je op je map ziet waar ze zitten als je ze aanklikt) ben ik blij hoorquote:
100% IV had 'ie dan toch alquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Boh geluk met een Gyarados evolution.
Dragon Breath en Hydropump en 100% IV
Wat ik dom vind is dat we allemaal zo hysterisch gaan doen over Pokémon terwijl je alleen in de eerste dagen er écht iets van merkte. De nieuwigheid is er nu vanaf, men speelt niet meer zo massaal en begrijpt hoe het werkt en dat je niet op het spoor moet ervoor. Helaas kunnen allerlei wereldvreemde bedrijven niet verder nadenken dan 'VEILIGHEID, VEILIGHEID, VEILIGHEID' en wordt een onschuldig spelletje er weer de dupe van.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:30 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik begrijp beide partijen. Echter is dit een kleine druppel op een gloeiende plaat. Zo zijn er vele verhalen van gebieden waar bijvoorbeeld maar 1 pokestop in een omtrek van 10 kilometer is. Vervolgens wordt er geklaagd door één persoon en verdwijnt de enigste stop in een omtrek van 10 kilometer.
Vergeet whatsapp niet. 1000den mensen diep in hun telefoon hiermee. En dan naar de trein moeten rennen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:21 schreef Donnis het volgende:
[..]
Wat ik dom vind is dat we allemaal zo hysterisch gaan doen over Pokémon terwijl je alleen in de eerste dagen er écht iets van merkte. De nieuwigheid is er nu vanaf, men speelt niet meer zo massaal en begrijpt hoe het werkt en dat je niet op het spoor moet ervoor. Helaas kunnen allerlei wereldvreemde bedrijven niet verder nadenken dan 'VEILIGHEID, VEILIGHEID, VEILIGHEID' en wordt een onschuldig spelletje er weer de dupe van.
Beter gooien ze ook een ban op gebruik van facebook op stations want dat is precies even gevaarlijk.
Nouja, blijkbaar worden er hele groepen zomaar geblokt, dus straks zijn er geen eens spelers meerquote:
Ik ben benieuwd of die persoon met level 35 en zijn Dragonite van 3055 CP in de gym hier vlakbij nog lang kan inloggen met zijn botquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:24 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Nouja, blijkbaar worden er hele groepen zomaar geblokt, dus straks zijn er geen eens spelers meer
Ja klopt maar wilde het nonchalant erbij vermelden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
100% IV had 'ie dan toch al?
Vandaag een Starmie gevangen, die had ik nog niet
Nice wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja klopt maar wilde het nonchalant erbij vermelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |