Dan zwem ik helemaal niks.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zijn wel een beetje recreantentijden
Een variant voor het zwemmen vind ik wel leuk. Dat je geen beenslagen mag maken ofzo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan is er snelwandelen. Derhalve rare post.
Die zwemt hier ook recreantentijdenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:36 schreef Redefine het volgende:
Seebohm moet nog even bedenken of ze het hier gaat laten liggen of in de finale.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik dacht toen dat Adelinde op Franklin reed tijdens de dressuur.
Vlinderslag met borstcrawl benenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een variant voor het zwemmen vind ik wel leuk. Dat je geen beenslagen mag maken ofzo.
Uit Rusland.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:37 schreef Nattekat het volgende:
Waar komen al die Russen vandaan dan?
Hij bedankt onsquote:
Wij worden erkend.quote:
Kennerspubliek.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij zijn liefhebbers jongens.
Steek die maar in jullie broekzak.
Spreek voor jezelfquote:
Schijnt uit Australië te komen, net zoals veel andere falers deze avond.quote:
Vanochtend bij de rechtbank gaat ie ze allemaal opnoemen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:40 schreef Redefine het volgende:
Yuri bedankt ook al die users in zijn topic. Dat zijn ook de echte kenners.
Dit soort posts kunnen alleen om 40:45 gemaakt worden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:40 schreef Redefine het volgende:
Yuri bedankt ook al die users in zijn topic. Dat zijn ook de echte kenners.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vanochtend bij de rechtbank gaat ie ze allemaal opnoemen.
Ja kritiek op het gelach van Franklin.quote:
Zimbabwe =! Keniaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Coventry is de Froome van het zwemmen.
Heemskerk gespot.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:42 schreef Rabieluh het volgende:
Pittige strijd dit, ik begin in te storten.
NOS leest hier mee, wij hadden het ook al over Haase.twitter:NOSsport twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 03:41:34Geen @Robin_Haase vandaag, maar wel acteur Matthew McConaughey in het zwembad in Rio. LIVE: https://t.co/tlgzPm4X6f https://t.co/moKUwLyJPk reageer retweet
Je kent Kirsty Coventry niet?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:44 schreef Nattekat het volgende:
Zie ik nou een Zimbabweaanse in baan 2?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:43 schreef superniger het volgende:
Heeft iemand een link naar die tweet?
twitter:Jeroen_Grueter twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 00:53:35Zo ga je om met een sportheld die het moeilijk heeft.Shouts From the Stands: An Open Letter to Missy Franklin https://t.co/OkY956PZDO reageer retweet
NOS pikt hier gewoon alle info en alle informatie op.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:43 schreef Pino112 het volgende:
NOS leest hier mee, wij hadden het ook al over Haase.twitter:NOSsport twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 03:41:34Geen @Robin_Haase vandaag, maar wel acteur Matthew McConaughey in het zwembad in Rio. LIVE: https://t.co/tlgzPm4X6f https://t.co/moKUwLyJPk reageer retweet
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:44 schreef Nattekat het volgende:
Wat is dezequote:
quote:
Ik verbaas me elke keer weer over die jongenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Twee keer olympisch goud maar op deze afstand, dat is ook wel vrij matig natuurlijk.
Slobeend heeft gelijk, Nattekrant lult alleen maar mee.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Twee keer olympisch goud maar op deze afstand, dat is ook wel vrij matig natuurlijk.
Dat is trouwens ook iemand die al die afstanden vroegah zwom als ze maar zwaar warenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Namechange naar Nattekrant is steeds beter op zijn plaats.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik verbaas me elke keer weer over die jongen
Ze hoeven nu geen experts meer in te hurenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
NOS pikt hier gewoon alle info en alle informatie op.
Ik voorzie binnenkort een tweet van NOS dat iemand op de Bromer is.
Gratis geld ook voor de NOS al die info.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:46 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Ze hoeven nu geen experts meer in te huren
Je bent goed op dreef.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Namechange naar Nattekrant is steeds beter op zijn plaats.
Die lag inderdaad elk toernooi weer 15 keer in het water.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is trouwens ook iemand die al die afstanden vroegah zwom als ze maar zwaar waren
nattekad tochquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik spotte net al Heemskerk onder de users, volgens mij is dat Haase die hier meepostquote:
Dacht ik ook jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:49 schreef Redefine het volgende:
Oh ik dacht we gaan het over pakhaas Chen hebben.
Toen Coventry voor de eerste keer kampioen werd nog een aantal jaartjes jonger dan dat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |