Meegekregen, de kat van JP heet Jippie?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:20 schreef 5thencounter het volgende:
Utopia is tegenwoordig gesloten van 00:00h tot 08:00h ivm de arbeitstijdenwet...
Nee, maar één Jippie is genoeg..Gratebakkie mag trouwens ook welquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Meegekregen, de kat van JP heet Jippie?
Straks wil Ruud Bas én Jessie zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:27 schreef rowan634 het volgende:
cemal was gisteren ook al pissed off, over hoe jaloers ruud tegen jessie deed
SeeS wel, het is die lafbek Ouwe Jetski zelf die nooit wat durft te zeggen, of debielig halve zinnetjes gaan utteren steevast eindigend op Maaretistochsooowquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:26 schreef rowan634 het volgende:
het gaat over ruud
karin: ''er is nooit iemand die iets tegen ruud zegt''
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Straks wil Ruud Bas én Jessie zijn
Als ik Ruud was zou nóg 200 kuikens kopen, en allemaal in de Loods laten pissen en scheitenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:29 schreef HiDiHo het volgende:
Als ik Ruud was zou ik een paar golfclubs kopen
Soort van legbatterij maar dan vrije loopquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ik Ruud was zou nóg 200 kuikens kopen, en allemaal in de Loods laten pissen en scheiten
Als ik Ruud was sloeg ik met mijn piel heel die loods omver.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ik Ruud was zou nóg 200 kuikens kopen, en allemaal in de Loods laten pissen en scheiten
Jij houdt van swaffelen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:31 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Als ik Ruud was sloeg ik met mijn piel heel die loods omver.
Ruud zei zelf dat ze goed doen, die industriebeesjes redden, nah 200 kuikentjes redden is héél goedquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Soort van legbatterij maar dan vrije loop
Het ging over iets van 'vier keer erdoorheen lopen' en 'respectloos'.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:32 schreef WSA het volgende:
Ruud soms commentaar gegeven over dat de koeien nog niet gedaan waren, Cemal en Romy waren met de koeien bezig. Cemal is duidelijk boos of op Ruud.
En ons Romy.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Wie waren er nog wakker, alleen Karin en Cemal?
Karin,Ramona,Romy en Cemalquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Wie waren er nog wakker, alleen Karin en Cemal?
Er is vast wel een milleorganisatie voor te porrenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ruud zei zelf dat ze goed doen, die industriebeesjes redden, nah 200 kuikentjes redden is héél goed
'Spraakmakend' De dorpsgek.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:36 schreef rowan634 het volgende:
die SL is wel de grootste onzin, omdat het om die kneus gaat. wat zien ze daar toch in achter.
Dat ging over gisteren met de foto shoot voor Team Jessie shirt,Ruud was boos dat Cemal zich leende en voor Jessie een foto shoot deed.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:35 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Het ging over iets van 'vier keer erdoorheen lopen' en 'respectloos'.
Hij begint al aardig de lul van utopia te wordenquote:
Gespoten dan denk ik...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:39 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh..Regie heeft met Kopdichtpoeier gestrooid..
Die SL duurde zo lang, ik denk dat ze allemaal persoonlijk lepeltje hebben gekregen en een slokje water, een kusje op hun voorhoofdquote:
Belachelijk al die bescherming...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die SL duurde zo lang, ik denk dat ze allemaal persoonlijk lepeltje hebben gekregen en een slokje water, een kusje op hun voorhoofd
De Clown&z'n Wijf moeten kostte wat het kost hun act kunnen doen, Regie heeft niet voor niets het format verbogenquote:
Komt omdat ie mij nog niet heeft gehad.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:45 schreef WSA het volgende:
Romy heeft het ook wel eens met meisjes gedaan,was niet haar voorkeur.
Cemal heeft het wel eens met mannen geprobeerd, was niet zijn voorkeur.
Prima toch, leven en laten leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |