Meegekregen, de kat van JP heet Jippie?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:20 schreef 5thencounter het volgende:
Utopia is tegenwoordig gesloten van 00:00h tot 08:00h ivm de arbeitstijdenwet...
Nee, maar één Jippie is genoeg..Gratebakkie mag trouwens ook welquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Meegekregen, de kat van JP heet Jippie?
Straks wil Ruud Bas én Jessie zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:27 schreef rowan634 het volgende:
cemal was gisteren ook al pissed off, over hoe jaloers ruud tegen jessie deed
SeeS wel, het is die lafbek Ouwe Jetski zelf die nooit wat durft te zeggen, of debielig halve zinnetjes gaan utteren steevast eindigend op Maaretistochsooowquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:26 schreef rowan634 het volgende:
het gaat over ruud
karin: ''er is nooit iemand die iets tegen ruud zegt''
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Straks wil Ruud Bas én Jessie zijn
Als ik Ruud was zou nóg 200 kuikens kopen, en allemaal in de Loods laten pissen en scheitenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:29 schreef HiDiHo het volgende:
Als ik Ruud was zou ik een paar golfclubs kopen
Soort van legbatterij maar dan vrije loopquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ik Ruud was zou nóg 200 kuikens kopen, en allemaal in de Loods laten pissen en scheiten
Als ik Ruud was sloeg ik met mijn piel heel die loods omver.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ik Ruud was zou nóg 200 kuikens kopen, en allemaal in de Loods laten pissen en scheiten
Jij houdt van swaffelen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:31 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Als ik Ruud was sloeg ik met mijn piel heel die loods omver.
Ruud zei zelf dat ze goed doen, die industriebeesjes redden, nah 200 kuikentjes redden is héél goedquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Soort van legbatterij maar dan vrije loop
Het ging over iets van 'vier keer erdoorheen lopen' en 'respectloos'.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:32 schreef WSA het volgende:
Ruud soms commentaar gegeven over dat de koeien nog niet gedaan waren, Cemal en Romy waren met de koeien bezig. Cemal is duidelijk boos of op Ruud.
En ons Romy.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Wie waren er nog wakker, alleen Karin en Cemal?
Karin,Ramona,Romy en Cemalquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Wie waren er nog wakker, alleen Karin en Cemal?
Er is vast wel een milleorganisatie voor te porrenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ruud zei zelf dat ze goed doen, die industriebeesjes redden, nah 200 kuikentjes redden is héél goed
'Spraakmakend' De dorpsgek.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:36 schreef rowan634 het volgende:
die SL is wel de grootste onzin, omdat het om die kneus gaat. wat zien ze daar toch in achter.
Dat ging over gisteren met de foto shoot voor Team Jessie shirt,Ruud was boos dat Cemal zich leende en voor Jessie een foto shoot deed.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:35 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Het ging over iets van 'vier keer erdoorheen lopen' en 'respectloos'.
Hij begint al aardig de lul van utopia te wordenquote:
Gespoten dan denk ik...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:39 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh..Regie heeft met Kopdichtpoeier gestrooid..
Die SL duurde zo lang, ik denk dat ze allemaal persoonlijk lepeltje hebben gekregen en een slokje water, een kusje op hun voorhoofdquote:
Belachelijk al die bescherming...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die SL duurde zo lang, ik denk dat ze allemaal persoonlijk lepeltje hebben gekregen en een slokje water, een kusje op hun voorhoofd
De Clown&z'n Wijf moeten kostte wat het kost hun act kunnen doen, Regie heeft niet voor niets het format verbogenquote:
Komt omdat ie mij nog niet heeft gehad.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:45 schreef WSA het volgende:
Romy heeft het ook wel eens met meisjes gedaan,was niet haar voorkeur.
Cemal heeft het wel eens met mannen geprobeerd, was niet zijn voorkeur.
Prima toch, leven en laten leven
Ben ik dan de enige die hem in het begin heb horen zeggen dat mannen wel zijn voorkeur hebben?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:45 schreef WSA het volgende:
Romy heeft het ook wel eens met meisjes gedaan,was niet haar voorkeur.
Cemal heeft het wel eens met mannen geprobeerd, was niet zijn voorkeur.
Prima toch, leven en laten leven
wel iets in die richting ja, voorkeur weet ik niet zeker maar wel flink interessequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 08:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die hem in het begin heb horen zeggen dat mannen wel zijn voorkeur hebben?
Er werd toen gevraagd wat hij fijner vond. Seks met mannen of seks met vrouwen. Hij zei toen dat de seks met mannen lekkerder was.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 08:40 schreef Ranah het volgende:
[..]
wel iets in die richting ja, voorkeur weet ik niet zeker maar wel flink interesse
dat ging denk ik over de opstelling van bauke mer romy, ruud meldde zelf bij de tub dat hij er al 2 keer "doorheen" gelopen wasquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:35 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Het ging over iets van 'vier keer erdoorheen lopen' en 'respectloos'.
zoiets jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 08:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er werd toen gevraagd wat hij fijner vond. Seks met mannen of seks met vrouwen. Hij zei toen dat de seks met mannen lekkerder was.
Ik ben blij dat jij het ook gehoord heb. Ik ging al aan mezelf twijfelenquote:
daar, las ik in het vorige topic, voor wat het waard is hè, ze draaien als een blad aan de boom om ons in spanning te houdenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 08:45 schreef Ghostbuster het volgende:
In COS of Utopia? Ik hoop het wel echt geen zin in een wannabee zanger weer
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 08:56 schreef Charmian het volgende:
one man show van JP....die bedenkt bij wie hij zich allemaal al heeft ingelikt
Nee hoor Mazaru ik heb het hem ook horen zeggen..... zal wel weer ´n febo-gedwongen script zijn?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 08:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die hem in het begin heb horen zeggen dat mannen wel zijn voorkeur hebben?
Jah, om daarna mee te gaan klagen dat je nog 15 maanden moet zitten om weg te kunnen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 08:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Je moet het maar kunnen, slijmen bij totale randdebielen zodat je maar alsjeblieft mag blijven
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 08:59 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Jah, om daarna mee te gaan klagen dat je nog 15 maanden moet zitten om weg te kunnen.
Niet gehoord. Wel dat hij weleen ook met een man ....................quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 08:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er werd toen gevraagd wat hij fijner vond. Seks met mannen of seks met vrouwen. Hij zei toen dat de seks met mannen lekkerder was.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 08:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee hoor Mazaru ik heb het hem ook horen zeggen..... zal wel weer ´n febo-gedwongen script zijn?
Goeiemorgen Cos
Maakt ook niet uit. Tenzij je jezelf ineens gaat tegenspreken. Ik vind het hypocriet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niet gehoord. Wel dat hij weleen ook met een man ....................
Weet natuurlijk niet of het een sociaal-wenselijk antwoord was, maar dat hij dat lekkerder vond, heb ik hem nooit horen zeggen.
Ik heb altijd het idee gehad dat hij bi is.
Maakt ook niet uit wat iemand is, want of je wil zo leven of je kunt nou eenmaal niet anders.
O, dat heb ik niet gehoord. Ontkent hij dat nu?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit. Tenzij je jezelf ineens gaat tegenspreken. Ik vind het hypocriet.
Ja, ik las gisteren dat hij zei dat hij niet van de mannen was maar dat vrouwen zijn voorkeur hadden. Beetje raar dat dat nu ineens is veranderd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
O, dat heb ik niet gehoord. Ontkent hij dat nu?
Ja, voor mij zou het ook niets zijn hoor. Ik heb toch liever (in mijn geval dan) een man die hetero is. Maarja, de wereld is zo aan het veranderen en ...... schijnt toch invloed te hebben.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:07 schreef Paule33 het volgende:
iemand die sex doet met vrouwen en mannen,voor mij is het perverse,vicieuse,
iemand die alleen met iemand van eigen sex doet ,is hij gewoon zo geboren en kan niks aan doen heb ik meer respect voor.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:07 schreef Paule33 het volgende:
iemand die sex doet met vrouwen en mannen,voor mij is het perverse,vicieuse,
iemand die alleen met iemand van eigen sex doet ,is hij gewoon zo geboren en kan niks aan doen heb ik meer respect voor.
Misschien had hij weer losse handjes.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:10 schreef WSA het volgende:
Wij mogen niet horen wat er vannacht gebeurt is met Ruud
Nou dat zou dan kunnen (wat mij betreft dan), want ik heb hem nooit horen zeggen dat mannen zijn voorkeur hadden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, ik las gisteren dat hij zei dat hij niet van de mannen was maar dat vrouwen zijn voorkeur hadden. Beetje raar dat dat nu ineens is veranderd.
En ook dat dat niet ineens kan veranderenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Het is 2016 iedereen moet toch wel weten inmiddels dat je een geaardheid niet zelf uit kiest lijkt me.
Nee of door een hype komtquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ook dat dat niet ineens kan veranderen
Prima ik vind het onzin dat is mijn meningquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:13 schreef Paule33 het volgende:
[..]
waarom onzin??dat is wat ik denk en niet wat je zelfs denkt,mijn mening heet het
Ik vind het verstandig. Iedereen een beetje leren kennen, en anderen kennis met jou laten maken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 08:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Je moet het maar kunnen, slijmen bij totale randdebielen zodat je maar alsjeblieft mag blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |