Ow, was het Jacco.Dat klopt.quote:
Ja maar daar had ik het niet over. Ik had het over dat gespeculeer van de hottub bevolking over de geaardheid van Cemal.quote:
zo vertelde romy het ook dus duidelijk voor iedereen daar, next scriptquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:45 schreef WSA het volgende:
Romy heeft het ook wel eens met meisjes gedaan,was niet haar voorkeur.
Cemal heeft het wel eens met mannen geprobeerd, was niet zijn voorkeur.
Prima toch, leven en laten leven
De eerste post heb je al ,thanks Charmain...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:45 schreef Charmian het volgende:
Wat een mooie TT FF...ik voel dat dit het ultieme positieve topic wordt
Van Cemal weten we het (nog) niet.. misschien gaat Jacco 'm uit de kast schoppen, isie ook gelijk van kleutertje Roompje af.. die vind Cemalleke toch maar kinderachtig en beneden haar niveauquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, was het Jacco.Dat klopt.
Mag tie misschien gelijk mee naar pappa in Tuurkijquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Van Cemal weten we het (nog) niet.. misschien gaat Jacco 'm uit de kast schoppen, isie ook gelijk van kleutertje Roompje af.. die vind Cemalleke toch maar kinderachtig en beneden haar niveau
Nou, ik denk dat Cemal een verdwaalde ziel is, die weet niet zo goed wie, wat en hoe hij is. In de wereld waarin hij zich heeft begeven is het normaal om alle kanten van jezelf te exploreren. Moeilik voor hem. Hij moet weer met beide benen op de grond komen te staan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Van Cemal weten we het (nog) niet.. misschien gaat Jacco 'm uit de kast schoppen, isie ook gelijk van kleutertje Roompje af.. die vind Cemalleke toch maar kinderachtig en beneden haar niveau
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:47 schreef Inca het volgende:
Zo heb de eerste pagina gelezen van de vorige COS ben gelijk gestopt met verder lezen
Ik vraag me af of pappa daarop zit te wachten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Mag tie misschien gelijk mee naar pappa in Tuurkij
Denk niet dat pappa dan nog op Cemal zit te wachten als die weet dat z'n zoon uit de kast isquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Mag tie misschien gelijk mee naar pappa in Tuurkij
Logisch zo weet mamma ( in dit geval pappa) altijd waar je bent.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:49 schreef Ranah het volgende:
dat beestje piept bijna aan 1 stuk door
echt? nog nooit bij stil gestaanquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Logisch zo weet mamma ( in dit geval pappa) altijd waar je bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |