quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is weer thuis, zie dat de Gothfather draait en schakelt nog even in
Werkt Gup alweer?
ToT werkt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is weer thuis, zie dat de Gothfather draait en schakelt nog even in
Werkt Gup alweer?
Omdat dat 4 keer per jaar, iedere keer langs een ander stukje Rijn, is.quote:
Hoe Lang is een Chinees.quote:
Whehehe!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
Als je ToT heet, kun je geweldige shownamen maken. Bijvoorbeeld:
- de koek op is
- hij erbij neervalt
- de morgenstond
- iedereen is afgehaakt
- het bittere einde
Die eerste lijkt heel erg veel op de moeder van een van de klasgenoten van mijn kinderenquote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die eerste lijkt heel erg veel op de moeder van een van de klasgenoten van mijn kinderen
Vind het altijd "heel erg" om haar tegen te komen op ouderavonden enzo.
Daar zou met die online-stem van MadMaster (tevens mijn oude stem) iets heel moois van te maken zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:53 schreef ToT het volgende:
Ik had wel een zooi jingles bedacht bij Radio forty-nine:
- Our music is oh so fine
- This radiostation is yours and mine.
- best enjoyed with a good summerwine.
enz.
Hehehe cool!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar zou met die online-stem van MadMaster (tevens mijn oude stem) iets heel moois van te maken zijn.![]()
* Elfletterig heeft vandaag nog wat gewerkt aan speciale jingles voor zijn volgende show....
Dan vind je het vast niet erg om wat Orphanage er achteraan te draaien?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:55 schreef ToT het volgende:
Dit intro had ik ooit als ringtone op mijn telefoon.
Jarenlang een schurfthekel aan dit nummer gehad daardoor, ZEKER na een aantal vervelende telefoontjes van het werk!
Whehehe no problem!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan vind je het vast niet erg om wat Orphanage er achteraan te draaien?
Ja maar, ja maar... deze moet al op stand snoeihard...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe no problem!Nou, na de volgende dan!
Whehehe!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar... deze moet al op stand snoeihard...
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar... deze moet al op stand snoeihard...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |