Ohhh hoeven ze tenminste geen plofmoslim te plezieren!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
De vloerbedekking was gemaakt van de zielen van te vroeg gestorven maagden.
Op sommige stukken zat het echt idioot goed vastgelijmd. Het was maar 8 a 9 m2, maar een heel gepruts om weg te krijgen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
!!!!!!!
Maar oefff ja, dat kan echt heel erg kutwerk zijn!
voor mij zeker beterquote:
heb jij dat allemaal op je gewetenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:15 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
....met als gevolg:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:16 schreef just me het volgende:
[..]
heb jij dat allemaal op je geweten
Voorlopig de komende dagen ruhetagen hierquote:
Ja dat zat er bij daglicht zo al mooi uit!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Het kasteel aan de overkant, dat ik vanmiddag hier postte als afbeelding, is nu schitterend verlicht.
Net een sprookje...
ik zoek even terug!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Het kasteel aan de overkant, dat ik vanmiddag hier postte als afbeelding, is nu schitterend verlicht.
Net een sprookje...
Hehehe nou deze had ik al een tijdje klaar staan eigenlijk!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:29 schreef Fogel het volgende:
ToT ziet sprookjesachtig en draait meteen dit
Ik verbeeld het me welquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Krijg het nu helaas niet goed in beeld, trekt mijn telefooncamera niet...
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop morgen met het vuurwerk erbij wel wat goede plaatjes te kunnen schieten...
Hehehe klinkt lieflijk, maar het verandert wel; het onderwerp is namelijk alles behalve lieflijk!quote:
dat is met zoveel dingen zoquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe klinkt lieflijk, maar het verandert wel; het onderwerp is namelijk alles behalve lieflijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |