Luister maar!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:27 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Gup weer dood is, wat is precies het probleem? Dan kan ik dat morgen doorgeven
Ik ga naar mijn eigen geronk luisterenquote:
Whehehe trusten meid!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga naar mijn eigen geronk luisteren
thanks, zo slecht als afgelopen nacht zal het niet wordenquote:
Same here!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:31 schreef just me het volgende:
[..]
thanks, zo slecht als afgelopen nacht zal het niet worden
Vorige week al gecheckt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:48 schreef Elfletterig het volgende:
Wow, Spotify heeft een nieuwe feature: Release Radar
Gewoon allemaal nieuwe releases van artiesten die ik goed vind in één playlist, aangevuld met passende, nieuwe nummers. Ideaal dit.
Verdorie.... ik zie het nu pas.quote:
Ook goedemorgen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 07:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Verdorie.... ik zie het nu pas.
Goedemorgen.
En tegen de tijd dje gewend bent, kun je weer naar huis zeker?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 07:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook goedemorgen.
Aan een vreemd bed moet ik altijd even wennen, weinig geslapen vannacht.
Zo broodjes halen...
Ja, zoiets.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 07:30 schreef Melting het volgende:
[..]
En tegen de tijd dje gewend bent, kun je weer naar huis zeker?
Maar verse broodjes.
Om het kwartier?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 07:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, zoiets.
De naastgelegen kerkklok die om het kwartier slaat is trouwens ook geen succes...
Heel en half een hele riedel, op het kwartier 1 slag.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 07:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Om het kwartier?Dat is erg.
Ik woon tegenover de kerk, maar hoor het niet eens meer. Ben het wel voort gewend.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 07:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heel en half een hele riedel, op het kwartier 1 slag.
Meer dan ik in jaren gehoord heb...
Ik heb hier ook steeds een Allo Allo gevoel, alsof er elk moment een tank de hoek om kan komen...
Zo maar eens boodschappen doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |