Die Chinezen eten alleen maar rijst, de Japanners eten er tenminste nog wat vis bij, goed voor je huid.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lelijk volk. De japanse zijn nog kawaii tenminste
Die donkere?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:57 schreef Smoofie het volgende:
Deze Amerikaanse bij turnen nu is ook moeilijk lekker hoorl.
Ze kijkt alleen zo boos..quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die nu bezig is op vloer. Blank
Ze heeft nog borsten ook, dat zie je niet vaak bij die turnsters.quote:
quote:Van den Burg valt in de kwalificatie van de ploegenachtervolging. De Nederlandse mannen krijgen een DNF achter hun naam
Laatste of DNF maakt ook niet zoveel uitquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:06 schreef AFCNiels het volgende:
Jojoortje was even overgeschakeld naar het wielrennen.
[..]
Ja, ik postte bij turnen of er nog lekkere cameltoe's te zien waren. Maar nattekut vond het nodig om in te grijpen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:15 schreef Smoofie het volgende:
Ze modden wel echt ziek erg in de OS forum.
Die zijn er zeker mi mangquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, ik postte bij turnen of er nog lekkere cameltoe's te zien waren. Maar nattekut vond het nodig om in te grijpen.
Gras is groen en Nattekat verwijdert een postquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje vreemd dat ze zo'n post wegmodden.
Nattekat heeft gewoon een beetje zand in zijn vagijnquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje vreemd dat ze zo'n post wegmodden.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gras is groen en Nattekat verwijdert een post
Vreemd geval is die gast.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Nattekat heeft gewoon een beetje zand in zijn vagijn
Wegmodden maar zelf zo een absurd refererende username.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Vreemd geval is die gast.
Nattekut xDquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wegmodden maar zelf zo een absurd refererende username.
Zo doen ze dat op FOK!, ze temmen alle grove users door ze mod te maken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wegmodden maar zelf zo een absurd refererende username.
Zoals GGMM?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo doen ze dat op FOK!, ze temmen alle grove users door ze mod te maken.
Ik heb de verwarming vandaag alweer aangedaan. Het lijkt wel winter.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ging even buiten roken is echt vies koud
Ik heb even geklaagd in de FB daar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Uitzondering op de regel, maar genoeg gevallen waar het wel bij gelukt is.
aanstellerquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb de verwarming vandaag alweer aangedaan. Het lijkt wel winter.
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:28 schreef Sked het volgende:
[..]
aansteller
verwarming pas aan als het buiten vriest
Dan vriest het bij mij binnen ook gelijk bijna.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:28 schreef Sked het volgende:
[..]
aansteller
Bij mij ook. En dan trek ik een trui aan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan vriest het bij mij binnen ook gelijk bijna.
Ik kreeg 500 terugquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Bij mij ook. En dan trek ik een trui aan.
Kreeg meer dan de helft terug op m'n gasrekening van 2015 koekoek
Ik 190. En dat in het eerste jaar met dochtertje. Vind ik toch knap.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik kreeg 500 terugwas wel lekker ja
Ik wil hele jaar binnen in zwembroek en blote voeten lopen dus lekker bijstokenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:28 schreef Sked het volgende:
[..]
aansteller
Wisten jullie dit?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet dat ik ook gewoon in de VBL SC kan meelezen?
Komt door tanja ttquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De AIVD is aanwezig in dit topic.
Oei, deze SC was op google niet zichtbaar maar nu ineens wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is geen grap hoor. Ik word hier al jaren gevolgt omdat ik zieltjes ronsel voor mn staatsgreep
Godverdomme dat kan toch nietquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal wel druk zijn met trouwerij voorbereiden.
Genoten van de Britse wielergoden net?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Godverdomme dat kan toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |