SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindresultaten finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindresultaten finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindresultaten finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een goede score?
Omdat (los van de uitvoering) de gemiddelde D-score per toestel flink kan verschillen, is het soms onduidelijk wat nou precies een goede score is of niet. Voor uitleg over de D- en E-scores kun je onder aan deze OP een spoedcursusje vinden.
Uitgaande van de scores op de toestelfinales WK 2015 en de afgelopen kwalificatiescores, zouden deze scores ongeveer kans kunnen maken op een medaille:
Heren
o Vloer | 15.500 >
o Paardvoltige | 15.600 >
o Ringen | 15.700 >
o Sprong | 15.300 >
o Brug met gelijke leggers | 15.900 >
o Rekstok | 15.600 >
Dames
o Sprong | 15.500 >
o Brug met ongelijke leggers | 15.600 >
o Evenwichtsbalk | 15.100 >
o Vloer | 15.000 >
De wedstrijden zijn vanaf de NOS-site allemaal live te streamen: klik hier.
Startlijsten en resultaten vind je up-to-date op de officiële Rio-site: klik hier.
Tref je toevallig een samenvatting of zelfs live-uitzending met commentaar van Hans van Zetten?
Dan heb je geluk, en kan de bingo weer uit de kast!Nieuw in de sport? Kijk en lees hieronder een kekke spoedcursus en word de nieuwe Hans van Zetten!SPOILER: Wat je moet weten over turnen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onze HansGod houdt het hier graag ontopic.
Wil je het hebben over andere sporten op de OS? Dan kun je die hiertussen vinden.
Wil je klagen over de live-uitzendingen van de NOS? Dat kan hier.
Wil je liever slowchatten of over andere dingen praten? Klik dan hier.
En speculaties over de diskwalificatie van Yuri kunnen hier.Fuck the EBU.![]()
Dat weet ik wel zeker. Daarnaast zal een Amerikaanse ook hoger krijgen dan iemand uit Verwegistan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:47 schreef VacaLoca het volgende:
Toch vermoed ik dat de favorieten sws hoger krijgen dan de nobodies van de jury ookal zouden ze exact hetzelfde doenAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Geen TT over meester Van Zetten
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Ik hoop dat we die blessure niet te zien gaan krijgenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:52 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Jade Barbosa raakt geblesseerd tijdens haar vloer oefening
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Jaja de Van Leeuwen
Hans miste een hupje
CSKA en het leger kan ook wel in de Hans bingo.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Zeker door de NOS is elkaar gezet.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ja, pijn in voet of enkel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:54 schreef Moira. het volgende:
Heb dat van Barbosa gemist, verkeerd geland?Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Ze kreeg nog wel een score van 7.5 voor haar oefening.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
Van Gerner bedoel je waarschijnlijk? Nee.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Niet gekwalificeerd.quote:
In principe wel bij de bovenste 24 gekwalificeerd, maar er mogen er maar 2 per land meedoen en dat waren Eythora en Lieke (die boven haar waren geëindigd).Fuck the EBU.![]()
Landde eerst al een serie slecht, daarna nog een keer, toen moest ze stoppen, in tranen van de vloer afquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:54 schreef Moira. het volgende:
Heb dat van Barbosa gemist, verkeerd geland?![]()
Ah, wellicht over 4 jaar danquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet gekwalificeerd.
In principe wel bij de bovenste 24 gekwalificeerd, maar er mogen er maar 2 per land meedoen en dat waren Eythora en Lieke (die boven haar waren geëindigd).![]()
Die tranen zag ik jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:55 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Landde eerst al een serie slecht, daarna nog een keer, toen moest ze stoppen, in tranen van de vloer afzag er al pijnlijk uit
Fuck the EBU.![]()
Nee, Van Gerwen. Het begin van z'n opkomstmuziek werd gespeeld..quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Van Gerner bedoel je waarschijnlijk? Nee.![]()
Michael van Gerwen de darter:quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Van Gerner bedoel je waarschijnlijk? Nee.
Als hij wordt aangekondigd bij een dart wedstrijd hoor je ook Shine on.. van Pink Floyd![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Hij bedoelt de darterquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet gekwalificeerd.
In principe wel bij de bovenste 24 gekwalificeerd, maar er mogen er maar 2 per land meedoen en dat waren Eythora en Lieke (die boven haar waren geëindigd).![]()
Gelachen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee, Van Gerwen. Het begin van z'n opkomstmuziek werd gespeeld..Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Slechte keuze weer qua make-up.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
Lieke op de vloer.The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward![]()
Nou hopelijk kan ze zich herstellen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Biles gaat zo wel 1,5 punt uitlopen op balk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Biles niet op 1 in de tussenstand.![]()
![]()
Ja inderdaadquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Biles niet op 1 in de tussenstand.![]()
Elke vorm van make up is imo een slechte keuzequote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Sprankelendquote:The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Elke vorm van make up is imo een slechte keuze
know'm sayin?
word? word.![]()
Italiaans. Wel opletten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:58 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Prachtige muziek
Nederlandse choreografie100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Roemenen zijn niet gekwalificeerd, mochten maar 1 turnster sturen: Catalina Ponorquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:58 schreef zeeuws_meisje het volgende:
Waarom heb ik het hele toernooi nog geen enkele Roemeense gezien??Fuck the EBU.![]()
Niet per se vind ik, maar het moet ondersteunen, niet overheersen. Bij Biles overheerst het weer.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Elke vorm van make up is imo een slechte keuzeCharlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
muhahaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:59 schreef VacaLoca het volgende:
Volgens mij is ie kijkers aan het naaien die van Amplitude een drankspel hebben gemaaktWinnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:59 schreef KolonelBroodje het volgende:
Mag je je eigen muziek kiezen met turnen?
Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:59 schreef VacaLoca het volgende:
Volgens mij is ie kijkers aan het naaien die van Amplitude een drankspel hebben gemaakt![]()
![]()
Die liggen na vijf minuten dronken onder de tafel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:59 schreef VacaLoca het volgende:
Volgens mij is ie kijkers aan het naaien die van Amplitude een drankspel hebben gemaaktBuren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:
Duhquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leuk maar sprongenseries vallen tegen vergeleken met Biles
Fuck the EBU.![]()
Dus één of ander hardrock nummer mag?quote:Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ferrari moet ook zo nog, heb je die klaarstaan?quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Ze doen het wat minder vandaag, dus misschien zit hij weer in de zaal om te jinxen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:00 schreef Szura het volgende:
Heeft Haase al een turnster gehosseld?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ik vind de Nederlandse dames toch wel de mooiste vloer oefeningen hebben.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.![]()
Kippenvel bij de oefening van Lieke, elke keer weer. Vraag me af of ze de pirouettes toegekend krijgt, dacht geen "goede" 3voudige gezien te hebben maar ik ben geen expert![]()
3e toestel alweer, gaat best vlot.
Terug naar de studio
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
We moeten allemaal een brief schrijven van Hans.Lying awake, wondering if there is a Dog...
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit plaatje, maar dan trolls vervangen door amplitudes.![]()
[ afbeelding ]
Wat doe ik hier?![]()
Even opzoeken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Ferrari moet ook zo nog, heb je die klaarstaan?![]()
quote:
Reality is for people who can't imagine anything better.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus één of ander hardrock nummer mag?Het mag en is ook wel eens gebeurd. Stukjes muziek worden vaak sowieso aangepast om aan te sluiten op de oefening die je turnt. Maar je loopt ergens wel de kans dat er een jurylid tussenzit die dat niet weet te waarderen en daar wel aftrek op geeftquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:00 schreef RipCity het volgende:
Krijg je minpunten als je rocknummer kiest?Fuck the EBU.![]()
Ik zou m zo in de OP stoppenquote:
Die met dat achterste been omhoog viel ze eigenlijk uit, dus die gaat sowieso niet tellen denk ikquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:01 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Kippenvel bij de oefening van Lieke, elke keer weer. Vraag me af of ze de pirouettes toegekend krijgt, dacht geen "goede" 3voudige gezien te hebben maar ik ben geen expertFuck the EBU.![]()
Gewoon Scatman John er in gooienquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Het mag en is ook wel eens gebeurd. Stukjes muziek worden vaak sowieso aangepast om aan te sluiten op de oefening die je turnt. Maar je loopt ergens wel de kans dat er een jurylid tussenzit die dat niet weet te waarderen en daar wel aftrek op geeft![]()
Nee zij heeft wel talent.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Precies, denk dat ze die niet krijgt, ze viel er inderdaad uit.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die met dat achterste been omhoog viel ze eigenlijk uit, dus die gaat sowieso niet tellen denk ik![]()
Ik dacht dat dat erbij hoorde.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die met dat achterste been omhoog viel ze eigenlijk uit, dus die gaat sowieso niet tellen denk ik![]()
Goed dat ik niet in de jury zit, iedereen een 10!
Reality is for people who can't imagine anything better.
Maar het zag er wel prachtig uitquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:03 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Precies, denk dat ze die niet krijgt, ze viel er inderdaad uit.
Fuck the EBU.![]()
Of jump around van house of painquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:02 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Gewoon Scatman John er in gooien![]()
Vraag 475 daarover. Noel van Klaveren.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
En dat zou dus niet mogen, want het gaat toch om de uitvoering van de oefeningen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Het mag en is ook wel eens gebeurd. Stukjes muziek worden vaak sowieso aangepast om aan te sluiten op de oefening die je turnt. Maar je loopt ergens wel de kans dat er een jurylid tussenzit die dat niet weet te waarderen en daar wel aftrek op geeft
Dat staat me eigenlijk ook wel het meeste tegen van jurysporten.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik heb net de stream aan de praat gekregen en er kwam geen svo bij.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vraag 475 daarover. Noel van Klaveren.
Maar bedankt.![]()
Fixedquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:04 schreef RipCity het volgende:
[..]
14 jaar max. Kinderarbeid dit dat.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
In principe staan er wel regels in de Code of Points over vloermuziek volgens mij, dus dat kunnen juryleden dan alszodanig interpreteren.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dat zou dus niet mogen, want het gaat toch om de uitvoering van de oefeningen.
Dat staat me eigenlijk ook wel het meeste tegen van jurysporten.
Subjectiviteit is nooit volledig weg te nemen, maar ze hebben het redelijk goed vormgegeven zo imo. Denk ook niet dat turnen op een andere manier te scoren zou zijn.Fuck the EBU.![]()
Op naar balk voor de topgroep, waar het altijd weer de vraag blijft, wie wint er, Aliya Mustafina of haar acro serie :p![]()
Dat is ook de standaardvraag aan de analisten over de toppers. Is hij/zij benaderbaar?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Thors
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.![]()
Dancing on wat??Lying awake, wondering if there is a Dog...
Eythora 16e, Belgische Derwael 19e, Lieke 23e en dus laatste.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Graves.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Net binnen de lijnen NOGOAL.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
![]()
![]()
Zag er prima uit. Van wat ik er van weet zeg maarCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Simone Bijls gemist
MADquote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Hans heeft wel erg veel vertrouwen in ons leervermogen.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
"Dat kunt u ook zien"
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Hans zijn klasje zit klaar.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Die balkpirouettes van Biles zijn zo goed
Op de stream was ze wel gewoon te zien, misschien handig voor de laatste rotatie. De stream zonder commentaar dan.quote:![]()
Dwergwerpenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Volgens Google:
Lengte: 1,4 m
Gewicht: 34 kg![]()
En ze is 20?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Volgens Google:
Gewicht: 34 kg100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat gezicht van die Chinese is verpest aan d'r 25ste met al die make-upEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Eythora 14.533.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Vind het knap dat ze het met haar kracht nog zo subtiel/elegant kan doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die balkpirouettes van Biles zijn zo goedYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Volgens Google:
Gewicht: 34 kg![]()
![]()
Grueter. Los wat iemand verder van hem vindt, heeft dat ook wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:11 schreef StephanL het volgende:
Gedrevenheid van Hans is echt geweldig. Had iedere commentator dat maarBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Catherina le May Doan[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Redden de os week een beetje ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:11 schreef VacaLoca het volgende:
Goeie score, leuke turndames hebben weEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Debiele zusje van Catriona denk ik.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Toch erg mooi dat onze dames tussen dit geweld meedoen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Nou Hans, derde toestel dus derde keer opmerking over make up van Biles. Je kunt het.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
vond ik gisteren ook van Deurloo ontzettend knap voor een Nederlandse turner je eigen te kwalificeren voor de finale van de meerkampquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:13 schreef Szura het volgende:
Toch erg mooi dat onze dames tussen dit geweld meedoen![]()
Met Zwitserse precisie.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Heeft nog balk, gaat daardoor onder beide NL dames eindigenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:15 schreef komrad het volgende:
[..]
staat nu boven de 2e Nederlandsen![]()
Grueter is ook een fijne commentatorquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Grueter. Los wat iemand verder van hem vindt, heeft dat ook wel.![]()
![]()
Jammer van die Chute voor Steingruber.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Niet helemaal stabiel, dit.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Wat is een chute?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:15 schreef Redefine het volgende:
Jammer van die Chute voor Steingruber.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Vormspanning. Volgens mij hebben we nu echt bingo
Een val.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Valpartij.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Neuh, boven Lieke, onder Eythora waarschijnlijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Heeft nog balk, gaat daardoor onder beide NL dames eindigen![]()
Ja, ik zag het, dacht even dat Lieke 42 had ipv 41quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Neuh, boven Lieke, onder Eythora waarschijnlijk.![]()
Nou ja ook gewoon Franse voor val.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
defensief turnen heb ik ook wel vaak gehoord[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rare omschrijving van de Franse taal.quote:
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Defensief judo ook al teveel gezien van de Nederlanders.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Als Biles niet op d'r plaat gaat in haar laatste oefening dan is de strijd om het goud nu wel gestreden ja.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
Nu een opmerking maken over onder Eythora eindigen mag zeker niet?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Neuh, boven Lieke, onder Eythora waarschijnlijk.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Meer Verliezend judo.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:18 schreef Redefine het volgende:
Defensief judo ook al teveel gezien van de Nederlanders.![]()
Hou op man, mijn gedachten slaan nu al op holquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Nu een opmerking maken over onder Eythora eindigen mag zeker niet?![]()
![]()
Ik snap ook wel dat het Frans is, het word nu alleen te pas en onpas in elk topic bij elke sport gebruikt voor een val.![]()
Leuk om tegen een Fransman te zeggen voortaan, wat praat jij in debiel FOKjargonquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Rare omschrijving van de Franse taal.
Zelfs als ze wel op haar plaat gaat zou het nog goud kunnen wordenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:18 schreef Rikketik het volgende:
Als Biles niet op d'r plaat gaat in haar laatste oefening dan is de strijd om het goud nu wel gestreden ja.
Haha nah wss niet hoor, maar ze is wel vaker 1e geworden met ruim een punt afstandFuck the EBU.![]()
Van mij mag jequote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Nu een opmerking maken over onder Eythora eindigen mag zeker niet?![]()
![]()
Rolletje hier, rolletje daar.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
waarom zo laag?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ioioi 13.866 voor Mustafina op balk. Waar de fuck komt dat nou weer vandaan dan? Was ze gevallen?Fuck the EBU.![]()
13.866 voor Mustafina op de balk. Biles is nu anderhalve punt los van haar.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
Thorsdottir gaat de 58 punten net niet halen vanavond denk ik, maar da's natuurlijk geen schande met 3 volledige meerkampen binnen een weekOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Niet ritmisch, iedere keer gewankel..quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:20 schreef Moira. het volgende:
ioioi 13.866 voor Mustafina op balk. Waar de fuck komt dat nou weer vandaan dan? Was ze gevallen?❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Hans vindt het te defensief geturnd.
Die kan dus nog best op d'r gat gaan straks op vloerquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:20 schreef Rikketik het volgende:
13.866 voor Mustafina op de balk. Biles is nu anderhalve punt los van haar.
Fuck the EBU.![]()
Heeft hij beter zicht, en ontneemt hij gelijk wat zicht van de jury, dus kunnen ze niet zien als het niet helemaal goed gaat.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:19 schreef Rabieluh het volgende:
waarom moet die trainer daar nou bijstaan.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Zit je wel te kijken?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:20 schreef Moira. het volgende:
ioioi 13.866 voor Mustafina op balk. Waar de fuck komt dat nou weer vandaan dan? Was ze gevallen?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Lage D?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:20 schreef Moira. het volgende:
ioioi 13.866 voor Mustafina op balk. Waar de fuck komt dat nou weer vandaan dan? Was ze gevallen?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Jury mag haar niet.quote:
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
Maar 1.444 aftrekquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niet ritmisch, iedere keer gewankel..Nja haar D-score was dan ook weer niet zo hoog
Fuck the EBU.![]()
Was ik al bang voor voor ze haar oefening begon. Heeft zo vaak moeite om haar acro serie door te turnen. Nu dus weer niet gelukt waardoor je dus niet aan de eisen voldoet en dat zie je keihard in de score. Dag medaille kansenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:20 schreef DeLuna het volgende:
Jemig wat een kutscore voor Mustafina![]()
Ja ik dacht komen er nog wel een aantalquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:20 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Is inderdaad wel een groot verschil met de mannen.![]()
![]()
chute[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nou, dan ben je ook een punt kwijt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Ja dat weet ik dan weer niet maar ik kan me voorstellen dat haar score niet zo hoog moet zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar 1.444 aftrekNja haar D-score was dan ook weer niet zo hoog
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Forum Opties Forumhop: Hop naar: