Raar altijd idd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:30 schreef aloa het volgende:
[..]
In het begin van de lente/zomer zit je ook sneller buiten dan eind zomer. Nu is alles lager dan 20 al koud...wat voor begin zomer al snel een reden was om buiten te gaan zitten.
HITTEPLAN BEJAARDENSTERFTE SMELTEND ASFALT PLAKZAK DES DOODS.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 07:11 schreef Klonk het volgende:
Ik denk trouwens dat er geen hittegolf komt. Want De Telegraaf heeft het nog niet in dikke chocolade letters en een foto van springende mensen in zwemkleding op het strand op de voorpagina van de krant of website staan.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 07:27 schreef JDude het volgende:
[..]
HITTEPLAN BEJAARDENSTERFTE SMELTEND ASFALT PLAKZAK DES DOODS.
Eerst zien.....quote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:42 schreef aloa het volgende:
De seizoenen verschuiven, de zomer begint eind augustus.
[ afbeelding ]
Zijn toch volkomen normale augustus verwachtingenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:42 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
Juni alweer vergeten?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:47 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik hoop voornamelijk op nog wat onweer want godverdomme wat is dit jaar wat dat betreft ook nog kansloos.
Paar dagen nét boven normaal. Misschien nét een zomers dagje van 25gr @ de Bilt.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:01 schreef Klonk het volgende:
Maar ben erg benieuwd wat het volgende week gaat doen.
Denk het ook, de hittegolf lijkt me erg onwaarschijnlijk. Ook niet nodig zalig weertje zo.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:56 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Paar dagen nét boven normaal. Misschien nét een zomers dagje van 25gr @ de Bilt.
Daarna al snel temps zakken naar normaal of misschien zelfs iets onder normaal
https://weerstatistieken.nl/
![]()
Normale temperaturen voor de tijd van het jaar ja. Je zou het bijna vergeten.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:42 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
Kan idd gewoon in augustus, maar wel ver boven het gemiddelde. Nu moet het nog uitkomen...zal me niets verbazen als de hitte alleen voor het oosten is (en Duitsland).quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
Zijn toch volkomen normale augustus verwachtingen
Of ze bekijken elk een ander model. GFS is vaak warmer dan b.v. EC.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:18 schreef Klonk het volgende:
Het blijft opvallend hoe de verschillende weerbedrijven de volgende week bekijken.
Voor mijn woonplaats zijn dit de extremen. De rest zit meer richting Weerplaza maar ik blijf het boeiend vinden hoe verschillende weermensen en bedrijven dezelfde gegevens op een verschillende manier interpreteren.
wetter.com, ze zijn vaak wat ehmmm optimistisch, beetje de telegraaf van het weer soms:
[ afbeelding ]
Weerplaza:
[ afbeelding ]
dit, tot eind septemberquote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:16 schreef dick_laurent het volgende:
Californian weather vandaag ja. Helemaal perfect. Waren alle dagen maar zo
Dat zou zomaar kunnen maar dan wil de allesweter in mij weer weten waarom ze zich meer richten op de een dan op de ander. Zal wel nooit duidelijk worden maar ik blijf nieuwsgierig en het blijft me fascinerenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Of ze bekijken elk een ander model. GFS is vaak warmer dan b.v. EC.
Men richt zich vaak op een model. Het lijkt mij veel handiger om meerdere modellen te bekijken en daar kan je vaak meer uithalen dan alleen het 'heilige' Europese model. GEM is b.v. op lange termijn beter, dan op korte termijn (net als GFS).quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen maar dan wil de allesweter in mij weer weten waarom ze zich meer richten op de een dan op de ander. Zal wel nooit duidelijk worden maar ik blijf nieuwsgierig en het blijft me fascineren
Nee hoor. 2 hele dagen met een paar knallen. Onweer is nogal plaatsgebonden en laat ik nou in een zeer onweersarm gebied wonen.quote:
Ik denk dat dat simpelweg de voorkeur van de schrijver is. Dat zie je overal wel in terug. Iemand die van warmte houdt zoekt die modellen wel op natuurlijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Men richt zich vaak op een model. Het lijkt mij veel handiger om meerdere modellen te bekijken en daar kan je vaak meer uithalen dan alleen het 'heilige' Europese model. GEM is b.v. op lange termijn beter, dan op korte termijn (net als GFS).
ik haat warmte en kan ze altijd feilloos vindenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik denk dat dat simpelweg de voorkeur van de schrijver is. Dat zie je overal wel in terug. Iemand die van warmte houdt zoekt die modellen wel op natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |