Niemand heeft een oerdrang om zichzelf voor te planten. Lees de boeken van Midas Dekkers. U heeft zich bevrijd van het culturele idee dat u zichzelf moet voortplanten. Daarvoor inderdaad hulde.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moet ik me dan ook vrijgevochten en verheven voelen omdat ik niet de oerdrang heb zoals velen om mezelf voort te planten?
Onzinnig.
Denk je echt dat ik ook maar enigszins het idee heb dat je waarheid verkondigt? Ach. Weet je, het probleem is gewoon dat je ver buiten de realiteit staat. Je kan de overtuigingen hebben die je maar wilt maar je gaat iemand die wel gewoon leeft er niet mee raken, omdat het compleet wereldvreemd geraaskal is.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:37 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ow halp plies stop
Reageer dan ook niet, druif. De waarheid is nou eenmaal hard en als je het niet aan kan dan kan je beter naar R&P. Geef je jouw ongevraagde adviezen maar aan Deezertje
Ik kan niet wachten tot je de dertig bent gepasseerd, weer single bent en alle mannen aan de finasteride zitten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb al iemand en ik vond het voorheen ook prima toen ik niemand had. Maar blijf vooral vastzitten in je generalisaties.
Ik haat ouderen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:38 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Sluit je aan bij een wandelvereniging. Senioren zijn bijzonder prettig in de omgang, wellicht omdat zij evenmin nog een libido hebben.
Hoe is het mogelijk inderdaad.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:40 schreef Harmankardon het volgende:
Gebeurt niet vaak dat 0906 in een topic prima in de normale verdeling valt.
Nee, anders zou ik wel een (gecastreerde) hond nemen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:41 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik haat ouderen.Maar dat je als solitair persoon de maximale vrijheid hebt, is duidelijk. Maar mis je geen 'maatje'?
Er blijven vast wel wat mannen of vrouwen over die wel zin hebben in een potje seks.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:41 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot je de dertig bent gepasseerd, weer single bent en alle mannen aan de finasteride zitten.
Dat komt doordat ik autistisch ben. In het dagelijks leven probeer ik dit te verbergen door, bijvoorbeeld, zoals de meeste mensen 'hun' en 'als' te zeggen waar 'hen' respectievelijk 'dan' juist is.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:37 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat geforceerde netjes praten
Officieel mag je zowel 'hun' als 'hen' door elkaar gebruiken (nieuwe regels). Maar dat terzijde.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:45 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Dat komt doordat ik autistisch ben. In het dagelijks leven probeer ik dit te verbergen door, bijvoorbeeld, zoals de meeste mensen 'hun' en 'als' te zeggen waar 'hen' respectievelijk 'dan' juist is.
Vrouwen hebben inderdaad een 'flexibelere' seksuele voorkeur, dus je kan altijd nog voor iemand van het gelijke slacht kiezen voor seksuele bevrediging. Al genieten vrouwen, naar ik meen te weten, niet alleen in seksueel opzicht van de dominante positie die zij in het seksuele machtsspel innemen, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er blijven vast wel wat mannen of vrouwen over die wel zin hebben in een potje seks.
Dat iets wereldvreemd is betekent niet per definitie dat het raar is. Het wijkt alleen af van het gebruikelijke en daar heb je natuurlijk gelijk in.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik ook maar enigszins het idee heb dat je waarheid verkondigt? Ach. Weet je, het probleem is gewoon dat je ver buiten de realiteit staat. Je kan de overtuigingen hebben die je maar wilt maar je gaat iemand die wel gewoon leeft er niet mee raken, omdat het compleet wereldvreemd geraaskal is.
Goed om te weten, dan voel ik mij minder vies wanneer ik mij hiertoe verlaag.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:45 schreef netchip het volgende:
[..]
Officieel mag je zowel 'hun' als 'hen' door elkaar gebruiken (nieuwe regels). Maar dat terzijde.
Vrouwen. Ik ben gewoon ik hoor, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:46 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Vrouwen hebben inderdaad een 'flexibelere' seksuele voorkeur, dus je kan altijd nog voor iemand van het gelijke slacht kiezen voor seksuele bevrediging. Al genieten vrouwen, naar ik meen te weten, niet alleen in seksueel opzicht van de dominante positie die zij in het seksuele machtsspel innemen, maar dat terzijde.
En jij bent een alfa in dit verhaal?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:47 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat iets wereldvreemd is betekent niet per definitie dat het raar is. Het wijkt alleen af van het gebruikelijke en daar heb je natuurlijk gelijk in.
We leven anno 2016 in een wereld waar de pure man aan het uitsterven is en waar de beta het overneemt. Je moet er maar net zin in hebben om de rest van je leven de marionette te worden van een vrouw. De meesten willen zich conformeren aan de maatschappij en starten om die reden een gezin. Maar het idee erachter is natuurlijk absurd. Waarom zou je je tijd daar aan willen verspillen?
Vrouwen hebben een flexibelere seksualiteit dan mannen. Gemiddeld. Google maar (of, beter nog, lees er een goed boek over).quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vrouwen. Ik ben gewoon ik hoor, maar dat terzijde.
Een alpha noemt zich geen alpha, maar is dat in daden en overkomen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En jij bent een alfa in dit verhaal?
Het is trouwens nog steeds wel netjes om het op de 'goede' manier te doen, maar beide manieren zijn toegestaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:47 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Goed om te weten, dan voel ik mij minder vies wanneer ik mij hiertoe verlaag.
Oh gemiddeld. Gelukkig, je weet wel dat ik en andere vrouwen gewoon individuen zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:48 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Vrouwen hebben een flexibelere seksualiteit dan mannen. Gemiddeld. Google maar (of, beter nog, lees er een goed boek over).
En door geen seks te hebben dus, blijkbaar. Wat gek dat dit een niet meer algemene opvatting is.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Een alpha noemt zich geen alpha, maar is dat in daden en overkomen.
Allicht, en wanneer de scores van al deze individuen in Excel dan wel SPSS worden verwerkt dan kan hier een gemiddelde voor worden berekend op basis waarvan algemene uitspraken kunnen worden gedaan, met de standaarddisclaimer behorend bij elke statistiek, uiteraard.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh gemiddeld. Gelukkig, je weet wel dat ik en andere vrouwen gewoon individuen zijn.
Iets zegt me dat jij zo veel mogelijk op (de oude) Vegeta wil lijken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:47 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat iets wereldvreemd is betekent niet per definitie dat het raar is. Het wijkt alleen af van het gebruikelijke en daar heb je natuurlijk gelijk in.
We leven anno 2016 in een wereld waar de pure man aan het uitsterven is en waar de beta het overneemt. Je moet er maar net zin in hebben om de rest van je leven de marionette te worden van een vrouw. De meesten willen zich conformeren aan de maatschappij en starten om die reden een gezin. Maar het idee erachter is natuurlijk absurd. Waarom zou je je tijd daar aan willen verspillen?
Dat betekent het wel, per definitie.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:47 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Seks is een primitieve uiting van liefde. Zeker voor de mensheid waar we het vooral doen uit lust en niet enkel voor voortplanting. De behoefte aan een metgezel is slechts een opvulling van je eigen tekortkoming.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En door geen seks te hebben dus, blijkbaar. Wat gek dat dit een niet meer algemene opvatting is.
Elliot Hulse, opperbaas. Alleen hij heeft wel een vrouw (kort pittige variant, niet al te best) en 3/4 kinderen meen ik mij te herinneren. Goede strongman, jammer dat hij gestopt is met uploaden. Tenminste, dat ik weet danquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:02 schreef Gary_Oak het volgende:
Interessant filmpje, negeer alleen de titel.
Ooooh. Nou is het beeld helder.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:45 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Dat komt doordat ik autistisch ben. In het dagelijks leven probeer ik dit te verbergen door, bijvoorbeeld, zoals de meeste mensen 'hun' en 'als' te zeggen waar 'hen' respectievelijk 'dan' juist is.
Bron?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:45 schreef netchip het volgende:
[..]
Officieel mag je zowel 'hun' als 'hen' door elkaar gebruiken (nieuwe regels). Maar dat terzijde.
Het valt nog niet mee om consistent goed te trollen, dat blijkt maar weer.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Seks is een primitieve uiting van liefde. Zeker voor de mensheid waar we het vooral doen uit lust en niet enkel voor voortplanting. De behoefte aan een metgezel is slechts een opvulling van je eigen tekortkoming.
Ik snap best dat jij dat niet kan begrijpen als inferieur 'wezen'. Een vrouw heeft nou eenmaal nesteldrang en behoefte aan bescherming. Alleen vrouwen vormen geen toegevoegde waarde voor mannen die nog puur zijn en zich alleen prima kunnen redden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |