Je reacties zijn niet erg consequent.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:24 schreef 2thmx het volgende:
[..]
PM me voor advies m.b.t. goedkope treinkaartjes. Via Berlijn en Praag ben je in Boedapest tegen een zeer redelijk tarief. In prostitueebezoeken uitgedrukt kost 't, schat ik, ongeveer 0,8.
Je kan ipv uitschakelen ook ervoor zorgen dat je het maximale eruit haalt of je gevoelens onder controle krijgt..quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:27 schreef Gary_Oak het volgende:
Op een bepaalde manier snap ik 2thmx wel. Het boeddhisme schrijft bijvoorbeeld voor dat verlangens de bron van ongelukkigheid zijn. Zo ook seksuele verlangens. Om ongelukkigheid uit te schakelen, moet je dus die verlangens uitschakelen.
Je bent niet vrijgevochten als je je verlangens onderdrukt met een medicijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:28 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Deze post is opnieuw een treffend voorbeeld van de machteloze kinderachtigheid die vrouwen tentoonstellen wanneer zij worden geconfronteerd met een man die zich heeft vrijgevochten van zijn seksuele verlangens.
Zijn vrouwen überhaupt nog in je geïnteresseerd? Of heb je geen vrouwen nodig om je machtsstrijd te winnen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:23 schreef 2thmx het volgende:
[..]
In seksueel opzicht bedoelt u? Ik mag goddomme hopen van niet, al heb ik inmiddels, door vrijwel alle boeken van Herman Brusselmans te lezen, een breed vocabulaire ontwikkeld om vrouwen op gepaste wijze af te wijzen.
Bij het aanschouwen van de Donau komen en werktuigelijk gedachten bij mij op waar u zich geen voorstelling van kan maken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Generaliserend. Stigmatiserend. Alsof elke vrouw zich op een bepaald manier gedraagt en geen meerwaarde heeft behalve seks.
Maar weet je, ik snap dat beperkte wereldbeeld wel van iemand die contactloos of zo goed als contactloos is. Dan verandert je beeld van mensen nogal. Er zijn ook vrouwen precies zoals jij, heb je daar wel eens aan gedacht?
Ik wou dat ik dat kon.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:27 schreef Gary_Oak het volgende:
Op een bepaalde manier snap ik 2thmx wel. Het boeddhisme schrijft bijvoorbeeld voor dat verlangens de bron van ongelukkigheid zijn. Zo ook seksuele verlangens. Om ongelukkigheid uit te schakelen, moet je dus die verlangens uitschakelen.
Dank, PM me je adres, dan stuur ik je een Boeddhabeeldje toe.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:27 schreef Gary_Oak het volgende:
In het eerste geval ben je nog steeds je verlangens aan het najagen zonder garantie op succes. Het tweede geval is inderdaad het gezonde alternatief voor die pillen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Je kan ipv uitschakelen ook ervoor zorgen dat je het maximale eruit haalt of je gevoelens onder controle krijgt..
Iemand die eenmaal zijn integriteit heeft ingeleverd voor de 'verboden vrucht' zal niet snel zijn mening herzien inderdaad.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zal hem de memo geven, kan niet garanderen dat hij het ermee eens.
Dit impliceert trouwens dat ik het erg vindt dat je vrouwen links laat liggen. Vind je dat niet een beetje vreemd? Ik denk namelijk eerder dat de vrouwen jou links laten liggen en dat dit je (niet geheel onlogische) copingmechanisme is.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:28 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Deze post is opnieuw een treffend voorbeeld van de machteloze kinderachtigheid die vrouwen tentoonstellen wanneer zij worden geconfronteerd met een man die zich heeft vrijgevochten van zijn seksuele verlangens.
Ik ben ook blij te zien dat er gelijkgestemden zijn. Laat je niet gek maken door mensen die je willen brainwashen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:26 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Mijn wandelvoeten tintelen bij het lezen van elke post van u in dit topic.
Gisteravond heb ik nog een e-pub versie van 'Trager dan snelheid' naar een vrouw verstuurd. Doelt u op dergelijk contact? Wandelen doe ik alleen, zoals het zich betaamt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zijn vrouwen überhaupt nog in je geïnteresseerd? Of heb je geen vrouwen nodig om je machtsstrijd te winnen?
Dus 95% van de mannen heeft zijn integriteit ingeleverd en jij bent een speciaal vrijgevochten sneeuwvlokje die het allemaal veel beter ziet dan de rest van de wereld?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:31 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Iemand die eenmaal zijn integriteit heeft ingeleverd voor de 'verboden vrucht' zal niet snel zijn mening herzien inderdaad.
Maar het mannelijk ras is niet zo geboren. We zijn superieur, fysiek sterk, slimmer en werken doelgerichter. Zo'n beetje alle eigenschappen die je nodig hebt om te kunnen overleven. Ergens along the way is het misgegaan en is iemand met zijn piemel in een vagina gevallen. Sindsdien zie je dat steeds meer mannen niets meer zijn dan een verlengstuk van hun vrouw. Waarom? Vrouwen zijn nutteloos.
De mens wordt niet vrijgevochten geboren, maar met verlangens waar hij nooit voor heeft gekozen. Medicijngebruik is hier een correctie op, ik zie hier geen bezwaar in.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent niet vrijgevochten als je je verlangens onderdrukt met een medicijn.
Vind je dat lollig, die manier van uitdrukken?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:32 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Gisteravond heb ik nog een e-pub versie van 'Trager dan snelheid' naar een vrouw verstuurd. Doelt u op dergelijk contact? Wandelen doe ik alleen, zoals het zich betaamt.
Nah. Ik snap je, maar ik struggle wel met eenzaamheid. Eerst dacht ik van niet, maar dat was gewoon tegen mezelf gelogen. Veel dingen wil ik alleen doen, maar wil ook weleens een terrasje pakken met iemand.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:30 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Dank, PM me je adres, dan stuur ik je een Boeddhabeeldje toe.
Klinkt een beetje als mijn orgasme.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:30 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Bij het aanschouwen van de Donau komen en werktuigelijk gedachten bij mij op waar u zich geen voorstelling van kan maken.
Serieus ??quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:21 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Mijn huisarts is een vrouw, dus ik reken niet op haar begrip. Om deze reden heb ik de middleman uitgeschakeld en koop ik de finasteride direct online in, zoals overigens de meeste mensen die dit medicijn, anders dan ik, wél tegen haaruitval kopen ook doen. Dit kost mij omgerekend vijf eurocent per dag en een dagelijkse ergernis om de spam uit mijn mailbox te verwijderen die de Indiase drogisterij mij -- steeds met een ander mailadres, zodoende mijn spamfilter op ingenieuze wijze ontwijkend -- toestuurt.
Oh, absoluut vind je dit erg. Allicht niet om mij persoonlijk, maar het idee dat mijn levensinstelling aanslaat bij meer mannen is wat het angstzweet van je rug laat stromen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit impliceert trouwens dat ik het erg vindt dat je vrouwen links laat liggen. Vind je dat niet een beetje vreemd? Ik denk namelijk eerder dat de vrouwen jou links laten liggen en dat dit je (niet geheel onlogische) copingmechanisme is.
Vrouwen zijn niet gewoon mensen zoals ik. Zij zijn fysiek zwakker en hebben meer behoefte aan emotionele connecties. Dat maakt ze afhankelijk van anderen en een man is zelfvoorzienend. De echte man dan tenminste, niet die gesterraliseerde beta die jij vriendlief noemt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus 95% van de mannen heeft zijn integriteit ingeleverd en jij bent een speciaal vrijgevochten sneeuwvlokje die het allemaal veel beter ziet dan de rest van de wereld?
Vrouwen zijn gewoon mensen net zoals jij.
Moet ik me dan ook vrijgevochten en verheven voelen omdat ik niet de oerdrang heb zoals velen om mezelf voort te planten?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:33 schreef 2thmx het volgende:
[..]
De mens wordt niet vrijgevochten geboren, maar met verlangens waar hij nooit voor heeft gekozen. Medicijngebruik is hier een correctie op, ik zie hier geen bezwaar in.
De echte man, oh helpquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:35 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet gewoon mensen zoals ik. Zij zijn fysiek zwakker en hebben meer behoefte aan emotionele connecties. Dat maakt ze afhankelijk van anderen en een man is zelfvoorzienend. De echte man dan tenminste, niet die gesterraliseerde beta die jij vriendlief noemt.
Eerste alinea wel mee eens overigens
In recensies las ik dat men het boek 'gezwets' en erger vond, maar persoonlijk vind ik het inderdaad wel een amusante schrijfstijl c.q. manier van uitdrukken. PM me s.vp. niet als u het boek ook wilt ontvangen, dat lijkt mij illegaal.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vind je dat lollig, die manier van uitdrukken?
Waarom? Ik heb al iemand en ik vond het voorheen ook prima toen ik niemand had. Maar blijf vooral vastzitten in je generalisaties.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:35 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Oh, absoluut vind je dit erg. Allicht niet om mij persoonlijk, maar het idee dat mijn levensinstelling aanslaat bij meer mannen is wat het angstzweet van je rug laat stromen.
Ow halp plies stopquote:
Inderdaad. Dat geforceerde netjes pratenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vind je dat lollig, die manier van uitdrukken?
Sluit je aan bij een wandelvereniging. Senioren zijn bijzonder prettig in de omgang, wellicht omdat zij evenmin nog een libido hebben.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:34 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nah. Ik snap je, maar ik struggle wel met eenzaamheid. Eerst dacht ik van niet, maar dat was gewoon tegen mezelf gelogen. Veel dingen wil ik alleen doen, maar wil ook weleens een terrasje pakken met iemand.
Ik slik nog een finasteridepil bij het lezen van deze post.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als mijn orgasme.
Wat is mis met de makkelijkste weg?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Serieus ??
Dat is 2 maal de makkelijkste weg kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |