Vrouwen hebben een flexibelere seksualiteit dan mannen. Gemiddeld. Google maar (of, beter nog, lees er een goed boek over).quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vrouwen. Ik ben gewoon ik hoor, maar dat terzijde.
Een alpha noemt zich geen alpha, maar is dat in daden en overkomen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En jij bent een alfa in dit verhaal?
Het is trouwens nog steeds wel netjes om het op de 'goede' manier te doen, maar beide manieren zijn toegestaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:47 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Goed om te weten, dan voel ik mij minder vies wanneer ik mij hiertoe verlaag.
Oh gemiddeld. Gelukkig, je weet wel dat ik en andere vrouwen gewoon individuen zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:48 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Vrouwen hebben een flexibelere seksualiteit dan mannen. Gemiddeld. Google maar (of, beter nog, lees er een goed boek over).
En door geen seks te hebben dus, blijkbaar. Wat gek dat dit een niet meer algemene opvatting is.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Een alpha noemt zich geen alpha, maar is dat in daden en overkomen.
Allicht, en wanneer de scores van al deze individuen in Excel dan wel SPSS worden verwerkt dan kan hier een gemiddelde voor worden berekend op basis waarvan algemene uitspraken kunnen worden gedaan, met de standaarddisclaimer behorend bij elke statistiek, uiteraard.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh gemiddeld. Gelukkig, je weet wel dat ik en andere vrouwen gewoon individuen zijn.
Iets zegt me dat jij zo veel mogelijk op (de oude) Vegeta wil lijken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:47 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat iets wereldvreemd is betekent niet per definitie dat het raar is. Het wijkt alleen af van het gebruikelijke en daar heb je natuurlijk gelijk in.
We leven anno 2016 in een wereld waar de pure man aan het uitsterven is en waar de beta het overneemt. Je moet er maar net zin in hebben om de rest van je leven de marionette te worden van een vrouw. De meesten willen zich conformeren aan de maatschappij en starten om die reden een gezin. Maar het idee erachter is natuurlijk absurd. Waarom zou je je tijd daar aan willen verspillen?
Dat betekent het wel, per definitie.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:47 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat iets wereldvreemd is betekent niet per definitie dat het raar is. Het wijkt alleen af van het gebruikelijke en daar heb je natuurlijk gelijk in.
Seks is een primitieve uiting van liefde. Zeker voor de mensheid waar we het vooral doen uit lust en niet enkel voor voortplanting. De behoefte aan een metgezel is slechts een opvulling van je eigen tekortkoming.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En door geen seks te hebben dus, blijkbaar. Wat gek dat dit een niet meer algemene opvatting is.
Elliot Hulse, opperbaas. Alleen hij heeft wel een vrouw (kort pittige variant, niet al te best) en 3/4 kinderen meen ik mij te herinneren. Goede strongman, jammer dat hij gestopt is met uploaden. Tenminste, dat ik weet danquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:02 schreef Gary_Oak het volgende:
Interessant filmpje, negeer alleen de titel.
Ooooh. Nou is het beeld helder.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:45 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Dat komt doordat ik autistisch ben. In het dagelijks leven probeer ik dit te verbergen door, bijvoorbeeld, zoals de meeste mensen 'hun' en 'als' te zeggen waar 'hen' respectievelijk 'dan' juist is.
Bron?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:45 schreef netchip het volgende:
[..]
Officieel mag je zowel 'hun' als 'hen' door elkaar gebruiken (nieuwe regels). Maar dat terzijde.
Het valt nog niet mee om consistent goed te trollen, dat blijkt maar weer.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Seks is een primitieve uiting van liefde. Zeker voor de mensheid waar we het vooral doen uit lust en niet enkel voor voortplanting. De behoefte aan een metgezel is slechts een opvulling van je eigen tekortkoming.
Ik snap best dat jij dat niet kan begrijpen als inferieur 'wezen'. Een vrouw heeft nou eenmaal nesteldrang en behoefte aan bescherming. Alleen vrouwen vormen geen toegevoegde waarde voor mannen die nog puur zijn en zich alleen prima kunnen redden.
Ik vind mensen die zichzelf voorliegen vanuit een soort cognitieve dissonantie, of überhaupt, echt best wel treurig. Dat is de enige reden dat ik de behoefte voel om te reageren.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Seks is een primitieve uiting van liefde. Zeker voor de mensheid waar we het vooral doen uit lust en niet enkel voor voortplanting. De behoefte aan een metgezel is slechts een opvulling van je eigen tekortkoming.
Ik snap best dat jij dat niet kan begrijpen als inferieur 'wezen'. Een vrouw heeft nou eenmaal nesteldrang en behoefte aan bescherming. Alleen vrouwen vormen geen toegevoegde waarde voor mannen die nog puur zijn en zich alleen prima kunnen redden.
Vind ik wel behoorlijk ondergewaardeerd als je kijkt naar de post/reactie ratio. Kan ik ergens een second opinion aanvragen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:07 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Het valt nog niet mee om consistent goed te trollen, dat blijkt maar weer.
4/10.
Wat een gezwets, zelfs op 1,5x normale afspeelsnelheid duurt het te lang voordat deze opgepompte Youtube-Amerikaan tot zijn punt komt dat hij makkelijk in één zin had kunnen samenvatten. Graag zou ik ern argument horen waarom vrouwen per definitie een geschiktere 'teammate' (quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:02 schreef Gary_Oak het volgende:
Interessant filmpje, negeer alleen de titel.
Deel alleen andere inzichten, niet zo agressief doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:09 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Wat een gezwets, zelfs op 1,5x normale afspeelsnelheid duurt het te lang voordat deze opgepompte Youtube-Amerikaan tot zijn punt komt dat hij makkelijk in één zin had kunnen samenvatten. Graag zou ik ern argument horen waarom vrouwen per definitie een geschiktere 'teammate' () zouden zijn dan mannen, honden of, inderdaad, wandelschoenen.
Het doet mij deugd dat je mij nu in een voor jouw wereldbeeld geschikt hok hebt kunnen plaatsen. Cognitieve dissonantie is iets wat ik niemand toewens, zelfs geen Youtube-Amerikaan die zichzelf van veel te dichtbij filmt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ooooh. Nou is het beeld helder.
PM je adres, gaan we vechten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:10 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Deel alleen andere inzichten, niet zo agressief doen.
Maar desondanks vind ik je wel een leuke en gezellige user. Kusje op je neusquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind mensen die zichzelf voorliegen vanuit een soort cognitieve dissonantie, of überhaupt, echt best wel treurig. Dat is de enige reden dat ik de behoefte voel om te reageren.
Nesteldrang
Bescherming
Ik wilde nooit een relatie en ben toch verdomd blij dat ik me ervoor open heb gesteld in plaats van 'zelfstandig' en 'onafhankelijk' te blijven. Gevoelsmatig wel een stuk veiliger natuurlijk.
"Volgens de Algemene Nederlandse Spraakkunst (ANS, 1997) mag er bij dit soort hen/hun-kwesties niet van 'fouten' worden gesproken."quote:
Begin je de draad al een beetje kwijt te raken?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:10 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Het doet mij deugd dat je mij nu in een voor jouw wereldbeeld geschikt hok hebt kunnen plaatsen. Cognitieve dissonantie is iets wat ik niemand toewens, zelfs geen Youtube-Amerikaan die zichzelf van veel te dichtbij filmt.
Je bent iig niet helemaal voorspelbaar in je reacties.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:11 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Maar desondanks vind ik je wel een leuke en gezellige user. Kusje op je neus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |