Ja, N-weg Wassenaar/Bezuidenhoutsequote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is wel sick ja. Ik ken die weg goed, staat niet echt bekend als een gevaarlijke weg ofzo.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, N-weg Wassenaar/Bezuidenhoutse
Wel in Berlijn na een bezoek aan de biermeile. Ze hebben daar echt goede doner. Niet die troep die ze je in Nederland durven te verkopen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kebab eten is dan ook echt iets voor proleten, Opper eet dergelijk voedsel niet.
Zo ernstig heb ik het ook nog niet gezien. Mag een godswonder zijn als de inzittenden dit overleven.quote:
Nee, alhoewel het ook wel heel dom is om op de potsdammer platz Kebab te bestellen als je een paar haltes verder Kreuzberg hebt.quote:
heb wel eens een porsche gezien waar ook weinig van over was, bestuurder slechts een gebroken been geloof ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo ernstig heb ik het ook nog niet gezien. Mag een godswonder zijn als de inzittenden dit overleven.
Eh, Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, alhoewel het ook wel heel dom is om op de potsdammer platz Kebab te bestellen als je een paar haltes verder Kreuzberg hebt.
Ik heb in berlin ook wel eens kebab gegeten (buurt van Kreuzberg geloof ik) blijf er weinig aan vinden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wel in Berlijn na een bezoek aan de biermeile. Ze hebben daar echt goede doner. Niet die troep die ze je in Nederland durven te verkopen.
Maar goed ik leef nog.
Sommigen hebben echt een engeltje op hun schouder.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
heb wel eens een porsche gezien waar ook weinig van over was, bestuurder slechts een gebroken been geloof ik.
Opper koppelt de opmerking van geo aan het nieuwbericht van de vergiftigde toeristenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eh, Waar gaat dit over?
Ah, ik dacht dat Geo op het auto ongeluk reageerdequote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Opper koppelt de opmerking van geo aan het nieuwbericht van de vergiftigde toeristen
Jup, maar mensen die ze raken in hun dwaze drift niet (Porsche Arrest, Enkhuizer doodslag e.d.)quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sommigen hebben echt een engeltje op hun schouder.
Deed hij ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat Geo op het auto ongeluk reageerde
Ik heb mobiel minder overzicht en ik typte zelf: maar ik leef nog.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Opper koppelt de opmerking van geo aan het nieuwbericht van de vergiftigde toeristen
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:12 schreef AFCNiels het volgende:
Oh, de Nederlandse valt van de balk af. Jojoortje heeft haar tv weer aangezet.
Het was Lieke Wevers.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:16 schreef Smoofie het volgende:
Toch niet die Sanne wever ofzo? Mijn chicka
quote:
Ik kijk nu naar een 10 jarig meisje op de balk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ga maar niet naar het windsurfen met Dorian kijken, die gaat heel erg goed nu.
Hoe kijk je? NOS streams zijn down..quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ga maar niet naar het windsurfen met Dorian kijken, die gaat heel erg goed nu.
Die is echt jong jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar een 10 jarig meisje op de balk.
Volgens mij is dit de meerkampfinale.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lieke is mooier.
Sanne is beter.
IS het toestelfinale ?
Aah, die amerikanen winnen toch alles. 1 2 en 3quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de meerkampfinale.
Dat lees ik ook onder in beeld terwijl ik er naar kijk. Hij stopte net wel heel even, maar bij mij ging hij daarna gewoon weer verder.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe kijk je? NOS streams zijn down..
Kijk gewoon maar niets. Jojo.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:23 schreef Jojoortje het volgende:
Niels ik heb besloten dat ik niet naar Dafne ga kijken.
Er mogen er maar 2 per land meedoen, Amerika gaat wel goud en zilver winnen hoorde ik net.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah, die amerikanen winnen toch alles. 1 2 en 3
Niet refreshen danquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat lees ik ook onder in beeld terwijl ik er naar kijk. Hij stopte net wel heel even, maar bij mij ging hij daarna gewoon weer verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |