![t8ut0.jpg]()
![OPvblSCcopy.jpg]()
Dit is de beste en gezelligste SC van FOK!. Kun je niet tegen een bekkenstootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!

Had ik al gezegd dat het hier kanjergezellig is?
SPOILER
Leuke tt maar op dit moment zit ik meet ik de dafne haat
Over minder dan een maand ben ik dertig boys
FML
napoleonfour
Meneer de praeses
quote:
Ik maak geen woorden meer vuil aan dat dopingmeisje.
Ander doping nieuws:
![CpkQ_U5WgAAAUGM.jpg]()
Lance
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Nu naar Mega park
Soort droom die uitkomt
Caland
FREEJANCEES
quote:
Ik denk een heel groot park.
VBL SC influencer
Left, right, behind
napoleonfour
Meneer de praeses
quote:
wel zilver voor de roeisletten
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Sow.
Zonder wrijving geen glans
Ik kan je niet direct zeggen waarom ijshockey tof is en veldhockey gay en toch is het zo
napoleonfour
Meneer de praeses
quote:
IJshockey is sneller door compacter speelveld en je mag elkaar de touwtyfus in beuken. Dat het doorgaans wordt gespeeld door mannen van 100kg+ helpt ook.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Die waren topfavoriet bij de bookies.
Matig
VBL SC influencer
Left, right, behind
napoleonfour
Meneer de praeses
quote:
die twee mannen zijn niet eens tot de finale geraakt.
napoleonfour
Meneer de praeses
quote:
ach zo oost-duits ziet die greipel er ook uit

. Puur natuur uiteraard.
napoleonfour
Meneer de praeses
quote:
Op donderdag 11 augustus 2016 16:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:[..]
Eigeblijk zie ik t ook steeds meer als onderdeel van de sport . Als je ondanks alles weg komt met doping dan verdien je ook een medaille. Het is minder verneukeratief voor de sport dan het oosterse geld in t voetbal bijvoorbeeld
Doping gewoon vol toestaan is echt genot.
Ideale dag voor 422, koud en regen
Caland
FREEJANCEES
quote:
Nee dit waren 2 dames.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Weer een medaillekandidaat met chokeproblemen
napoleonfour
Meneer de praeses
quote:
tegen de nummer 1 van de wereld

. Stop eens met deze act maat.
napoleonfour
Meneer de praeses
quote:
Grol Vijfde plak TeamNL
eh uh ok.
Als je gaat voor goud is eruit in de voorrondes een choke napo
napoleonfour
Meneer de praeses
quote:
Ja want er zijn sporters die voor zilver gaan. Donder toch eens op man

. Choken is wat ajax vorig jaar deed. Krol moest gewoon tegen een betere kandidaat, en dat heeft hij ook gezegd vanmorgen. Maar okay, afgeven op NL-sporters is heel gemakkelijk vandaag de dag, hoe ver ben jij al met je wielercarrière? Al richting Japan 2020 aan het werken?