Ik zie graag nog een halfuur een discussie over het al dan niet en het waarom van het stil zijn bij diverse sporten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt echt een latertje zo
Veel plezierquote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zie graag nog een halfuur een discussie over het al dan niet en het waarom van het stil zijn bij diverse sporten.
Yuri god dit dat gaan ze het over hebbenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zie graag nog een halfuur een discussie over het al dan niet en het waarom van het stil zijn bij diverse sporten.
Liever Melissa dan Katiequote:
Die is tegenwoordig helemaal niet meer erg.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 05:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever Melissa dan Katie
Eensquote:Op donderdag 11 augustus 2016 05:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever Melissa dan Katie
Omdat ze niet meer zo hard zwemt? Heeft ze ook niks meer te lachen en giechelen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 05:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die is tegenwoordig helemaal niet meer erg.
Slapenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 05:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zie trouwens dat we morgen echt een enorm gat hebben vroeg in de nachtWat moet ik doen tussen de rugby sevens finale en het tafeltennis?
Sterkte, ik ben er niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 05:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zie trouwens dat we morgen echt een enorm gat hebben vroeg in de nachtWat moet ik doen tussen de rugby sevens finale en het tafeltennis?
Niet goed voor je ritme.quote:
Nee, niet daarom.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 05:01 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Omdat ze niet meer zo hard zwemt? Heeft ze ook niks meer te lachen en giechelen.
Zeg gewoon dat je liever OS kijkt, mietje.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 05:02 schreef Poepz0r het volgende:
Vrijdag een bruiloft rip OS voor mij maar ik heb al gezegd dat ik vrijdag waarschijnlijk ziek ben #genot
Gewoon naar die bruiloft gaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 05:02 schreef Poepz0r het volgende:
Vrijdag een bruiloft rip OS voor mij maar ik heb al gezegd dat ik vrijdag waarschijnlijk ziek ben #genot
Ga gewoon en kijk een samenvatting.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 05:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je liever OS kijkt, mietje.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 05:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je liever OS kijkt, mietje.
Wat moet ie nou?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 05:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon naar die bruiloft gaan.
Hekel aan dat overacte gedoe. Zal hem condoleren en de tip geven die enveloppen te bewaren voor de scheiding en dan na een uurtje de biezen pakken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 05:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon naar die bruiloft gaan.
Doen wat ie het leukst vindt.quote:
Gaan. Absoluut gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |