Het is achterlijk laat ja, wel fijn dat zo niks in de weg zit van de gewichthefcompetitie.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:38 schreef DeLuna het volgende:
Om 23:38 je halve finale 200 wissel beginnen
ik had het gevolgdquote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:36 schreef Redefine het volgende:
Lochte schijnt ook een eigen reality show te hebben
Prioriteiten stellen +1quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is achterlijk laat ja, wel fijn dat zo niks in de weg zit van de gewichthefcompetitie.
Laatste wat ik heb gezwommen is 21:45u en dat was kut. Maar ik was er dan ook niet op voorbereidquote:
#GeenTTbesteTTquote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:40 schreef Redefine het volgende:
Dagoduck komt altijd met goede TT's, lekker kort ook.
Dat verbaasd mij helemaal nietsquote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:40 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik had het gevolgd
Oh man hij is zo dom
Ach ja, lekker fluitgeluid uit het publiek of wat dan ook en je ligt er te vroeg in. Voetbal is kut, en bij zwemmen heb je concentratie voor je start nodig.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geluid van signaal harder zetten wtf is het probleem. Alsof een voetballer de fluit hoort wanneer die een beslissende penalty moet nemen met 60.000 toeschouwers die lopen te bleren
Maandag met de vlucht naar huis aldus Hendriks.quote:
Poepjes.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zijn die bruine plekken op zijn arm?
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:40 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Ach ja, lekker fluitgeluid uit het publiek of wat dan ook en je ligt er te vroeg in. Voetbal is kut, en bij zwemmen heb je concentratie voor je start nodig.
Je snapt er niks van.
Hij doet met zn vrouw aan SM, daar hoort dat bij, heb ik me laten vertellen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toen werd je dus in het diepe gegooid.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Laatste wat ik heb gezwommen is 21:45u en dat was kut. Maar ik was er dan ook niet op voorbereid
De medailles waarop ie ligtquote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goede reden voetbal is kutquote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:40 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Ach ja, lekker fluitgeluid uit het publiek of wat dan ook en je ligt er te vroeg in. Voetbal is kut, en bij zwemmen heb je concentratie voor je start nodig.
Je snapt er niks van.
Medaljes met een bruine rand.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was overigens 200 rug, de laatste die ik heb gezwommen op de lange baanquote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Toen werd je dus in het diepe gegooid.
FF fappen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:42 schreef Aguero het volgende:
Ik val nu ook bijna in slaap.
En dan komt nu weer wat dode tijd.
Bij de zwemstart hou je gewoon je mond, klaar. Anders blijf je maar lekker thuis voor de tv zitten, kun je schreeuwen wat je wil.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Goede reden voetbal is kut![]()
![]()
Het is gewoon onzin dat iedereen zijn muil moet houden. Daar hebben ze bij andere sporten ook last van (onder andere voetbal) en die zeiken toch ook niet als 60.000 man (iets meer als in zon zwembad) loopt te bleren op een beslissend moment waar de volle concentratie ook nodig is?
Voor reclame op dit tijdstip moet er haast geld bijgelegd worden.quote:
Mijn favoriete afstand JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Ik heb het niet over het wel of niet je mond houden. Ik heb het erover dat zulke kul regels moeten veranderen. Zelfde bij tennis (bij service houd je je mond), waarom? Dan zet je dat signaal harder of whatever, die mensen daar betalen voor een kaartje, laat ze lekker schreeuwen zolang ze de tent niet afbreken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:43 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Bij de zwemstart hou je gewoon je mond, klaar. Anders blijf je maar lekker thuis voor de tv zitten, kun je schreeuwen wat je wil.
Als kinderen van 6 dat kunnen, kunnen een stel volwassenen dat ook.
Dat ie met die Joost zit opgescheept?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb oprecht te doen met Herman.
Ik zie steeds meer parallellen. Sport moet wijken voor tv en lekker arrogant reageren op kritiek.quote:
Daar hebben ze alle tijd voor, die 5 seconden hou je je mond. PUNTquote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het wel of niet je mond houden. Ik heb het erover dat zulke kul regels moeten veranderen. Zelfde bij tennis (bij service houd je je mond), waarom? Dan zet je dat signaal harder of whatever, die mensen daar betalen voor een kaartje, laat ze lekker schreeuwen zolang ze de tent niet afbreken.
Stagiair is weer bezig.quote:
quote:
Het heeft niets met verstand te maken. Ik zeg regels zijn er om te veranderen en dit is zo'n regel dan kun je wel drammen ja maar dit is de regel! Dat snap ik zelf ook wel, maar die regel slaat nergens op.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:45 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Daar hebben ze alle tijd voor, die 5 seconden hou je je mond. PUNT
Als je er geen verstand van hebt moet je niet door blijven drammen.
Niet teveel ingaan op die troll.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:45 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Daar hebben ze alle tijd voor, die 5 seconden hou je je mond. PUNT
Als je er geen verstand van hebt moet je niet door blijven drammen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |