Ik leef mee met de stalquote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik leef vandaag mee met Diederik en zijn knol.
Ok dan kijk ik zonder deskundig commentaar hier.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:59 schreef chufi het volgende:
Nou te beetje overdreven lijkt me.
Ben mn bed in
Wat ze op TV zeggen klopt nietquote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok dan kijk ik zonder deskundig commentaar hier.
Of bij de burenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dressuur is sowieso alleen live op de stream
Die jongen heeft serieus dringend professionele hulp nodig.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zie wel wat persoonlijke aanvallen hier en daar.
Te laat vrees ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die jongen heeft serieus dringend professionele hulp nodig.
Een beetje vredelievende hasj blowers vanuit het niets aanvallen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestaan die nog?andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Het is helaas niet zo goed voor je longen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een beetje vredelievende hasj blowers vanuit het niets aanvallen.![]()
Sorry, maar dan spoor je niet.![]()
Mijn advies aan eenieder die zulke ongefundeerde uitspraken doet is dan ook; relax en rook je voor de verandering eens een lekkere bong, daar word je rustig van.![]()
en voor je harsesquote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:05 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het is helaas niet zo goed voor je longen.
Joh, ik heb heul geen hersenen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:06 schreef FANN het volgende:
[..]
en voor je harses![]()
https://www.jellinek.nl/v(...)jvende-hersenschade/
''rent snel weg voor Mo''![]()
Dan maakt het niet uitquote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, ik heb heul geen hersenen.
Kan er ook weinig aan verloren gaan.quote:
daarom.......................quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan er ook weinig aan verloren gaan.
Gelukkig welquote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Iedereen heeft recht op zijn eigen waanideeën.
Bij mij wel... bij jou ook al?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het rennen gaat niet meer zoals 10 jaar geleden, de jaren beginnen te tellen merk ik.
quote:
Midas...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Haastige spoed is zelden goed.
Hardlopers zijn doodlopers.
Dat boeit niet, wat ie zegt wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Dat hoor ik niet voor het eerst...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, heb laatst pijnlijk ontdekt dat de knol beter is dan ik met rondje springen.
Je hoeft niet te kijken, je MOET luisteren.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat hoor ik niet voor het eerst...
Of gaat het nog steeds over die ene keer?![]()
Had je pas 80x verteld namelijk
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat boeit niet, wat ie zegt wel.misschin ga ik later wel filmpje kijken, ben net wakkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was ontopic.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat hoor ik niet voor het eerst...
Of gaat het nog steeds over die ene keer?![]()
Had je pas 80x verteld namelijk
wél vol gelultquote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zoveel topics heb ik heul niet geopend
Ik lul overal dwars overheen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:54 schreef FANN het volgende:
[..]
wél vol gelult![]()
maar maakt niet uit hoor, af en toe kom ik eens kijken hoe het hier staat...
meestal is het kut
Lekker, met peertjes.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:54 schreef FANN het volgende:
[..]
wél vol gelult![]()
maar maakt niet uit hoor, af en toe kom ik eens kijken hoe het hier staat...
meestal is het kut
weet ikquote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik lul overal dwars overheen.
en slagroomquote:
Je bent te vroegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ik lekker uitbuiken en kijkenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:31 schreef chufi het volgende:
De Olympische golfers zijn inmiddels ook begonnen..
Hij is alleen bij de afslag op baan 1 in beeld geweestquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:33 schreef just me het volgende:
[..]
Kan ik lekker uitbuiken en kijken
dan ga ik verder klooienquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is alleen bij de afslag op baan 1 in beeld geweest
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Kloot ze.. Hij heeft zn 1e bogey al te pakken https://www.rio2016.com/en/golf-mens-round-1
welk een olympische gedachtequote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar de Spelen zijn er dan ook om mee te doen, niet om te winnen
Niks meer bestellenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:18 schreef Soury het volgende:
Ik heb nu ook al ruzie met de post.nl bezorger. Hoe veel erger kan het worden
Had ik ook niet, werd voor me gedaan. Maar er werd een pakje voor een ander nummer in mijn handen gedrukt. Ik ben godverdomme geen postkantoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern![]()
Zonder te vragen? Bij mij bellen ze regelmatig aan voor pakjes voor de buurman.. maar dan vragen ze of ik het wil aannemen. Dan zeg ik meestal wel jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Had ik ook niet, werd voor me gedaan. Maar er werd een pakje voor een ander nummer in mijn handen gedrukt. Ik ben godverdomme geen postkantoor![]()
Ik had altijd een goede band met die bezorger (we zwaaien naar elkaar als ik ergens loop) Deze is nieuw, ik neem pakjes aan voor mijn mede bewoners. En nummer 11 is een blok verder wtf,quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Zonder te vragen? Bij mij bellen ze regelmatig aan voor pakjes voor de buurman.. maar dan vragen ze of ik het wil aannemen. Dan zeg ik meestal wel ja
Pakjes leg ik bij de deur, ik wil niet dat buren aanbellen voor een pakje.. Laat staan dat er mensen aanbellen die ik niet ken.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Je bent tenslotte een FoKster in hart en nierenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had altijd een goede band met die bezorger (we zwaaien naar elkaar als ik ergens loop) Deze is nieuw, ik neem pakjes aan voor mijn mede bewoners. En nummer 11 is een blok verder wtf,
Pakjes leg ik bij de deur, ik wil niet dat buren aanbellen voor een pakje.. Laat staan dat er mensen aanbellen die ik niet ken.![]()
![]()
Ga jij wel lopen leuren met pakjes, of vreemden aan de deur. Geen zin in. Er zit altijd een lekker weer praatje aan vast. Tief op. Ik zorg meestal dat ik thuis ben qua bezorgen als ik wat bestel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent tenslotte een FoKster in hart en nierenIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Nee ik breng niets langs en praatjes valt wel mee over het algemeen. EN pakjes uit een ander blok zijn me nog nooit aangebodenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga jij wel lopen leuren met pakjes, of vreemden aan de deur. Geen zin in. Er zit altijd een lekker weer praatje aan vast. Tief op. Ik zorg meestal dat ik thuis ben qua bezorgen als ik wat bestel.![]()
Daarom liep het uit de handquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik breng niets langs en praatjes valt wel mee over het algemeen. EN pakjes uit een ander blok zijn me nog nooit aangebodenZout op
Die wil gewoon zn pakje kwijtquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom liep het uit de handZout op
![]()
Dat zei hij ook letterlijkquote:Moet ik weer aanbieden, Ok succes mongool( dat zei ik niet maar dacht het)
Dan stopt ie toch gewoon een briefje in de bus (moet ie toch al doen) om het op te halen bij het dichtsbijzijne afhaalpuntquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zei hij ook letterlijkMoet ik weer aanbieden, Ok succes mongool( dat zei ik niet maar dacht het)
![]()
Dat was ik blijkbaarquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan stopt ie toch gewoon een briefje in de bus (moet ie toch al doen) om het op te halen bij het dichtsbijzijne afhaalpuntIedereen is een kutlultrut
Ja wat kan mij dat schelen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Een officieel ophaalpunt bedoel ik, bv een appieIedereen is een kutlultrut
Morningandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Wie zijn "we"quote:
#durftevragenGodmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
Dan vraag ik het later nog wel 'n keerquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen moeilijke vragen zo vroeg hoor
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:38 schreef just me het volgende:
[..]
Dan vraag ik het later nog wel 'n keer![]()
Huldequote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik lul overal dwars overheen.Morgen een pakje van post.nl. Ik bibber al
Herrie schoppen op de radio.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
HuldeMorgen een pakje van post.nl. Ik bibber al
![]()
Dat zou wat zijn, en te laat die post.nl ging al uit zijn dak.quote:Iedereen is een kutlultrut
Je meent het... Volgns mij is die bezorger bangerquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
HuldeMorgen een pakje van post.nl. Ik bibber al
![]()
Ja joh, maar je kan maar beter ok zijn met je bezorger. Wel een klootzakquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Je meent het... Volgns mij is die bezorger bangerIedereen is een kutlultrut
Hier is om de paar maanden een andere, ben al blij als ze Nederlands kunnen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja joh, maar je kan maar beter ok zijn met je bezorger. Wel een klootzak![]()
Nou ik had jaren de zelfde, we zwaaien nog naar elkaar als ik hem in de buurt zie. Ik heb het verpestquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hier is om de paar maanden een andere, ben al blij als ze Nederlands kunnen.
Mijn pakje voor morgen komt volgende maand
Septemberquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik had jaren de zelfde, we zwaaien nog naar elkaar als ik hem in de buurt zie. Ik heb het verpest
Mijn pakje voor morgen komt volgende maand
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Herfstquote:
Tong met een streepjequote:Scheert hij zich ook eens
Tong?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Tong met een streepjeScheert hij zich ook eens
geen idee![]()
wil ik helemaalniet weten ook...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Tong?
geen idee![]()
wil ik helemaalniet weten ook...
EN gevonden? Ik mis dat altijd... Misschien 1 keer ooit eens gezien of zoquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:19 schreef sacha het volgende:
[..]
nee klopt, net met Aap een uur lang naar de vallende sterren gekeken![]()
ooit één keer, zaten we aan de Moesel in een tentejequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:20 schreef chufi het volgende:
[..]
EN gevonden? Ik mis dat altijd... Misschien 1 keer ooit eens gezien of zo![]()
kan ook zijn omdat ik zo stoned als de pest was![]()
![]()
Misschien dat ik zo nog even op het balkon moet gaan liggen..
Sas uit welke hemel vielen ze? Noor, zuid, oost west?![]()
Nostalgie Fannquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:22 schreef FANN het volgende:
met kampvuur, worstjes ontbijtkoek en wijn![]()
ze vielen van links naar rechts, mijn hoofd lag naar het noorden plusminus ongeveerquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:23 schreef chufi het volgende:
Misschien dat ik zo nog even op het balkon moet gaan liggen..
Sas uit welke hemel vielen ze? Noor, zuid, oost west?
...![]()
Je neusquote:Iedereen is een kutlultrut
ain't nobody aroundquote:
i'm just sitting here by myself
with next to nothing on my mind
ain't nobody around
i'm just sitting here by myself
relaxing on the borderline![]()
Ok . Ga het eens proberen als het hier donker genoeg wordtquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:26 schreef sacha het volgende:
[..]
ze vielen van links naar rechts, mijn hoofd lag naar het noorden plusminus ongeveer![]()
lekker manquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:30 schreef sacha het volgende:
ik wil ook next to nothing on my mind![]()
trusten!![]()
sleep welll..................................![]()
koes lekkerquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:30 schreef sacha het volgende:
ik wil ook next to nothing on my mind![]()
trusten!
[ Bericht 0% gewijzigd door chufi op 13-08-2016 02:05:20 ]![]()
Zijn er gelijk 9, dat tikt lekker aan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:33 schreef chufi het volgende:
En weer een medaille Derdst op het roeien![]()
Klopt idd.. Misschien komen we dan toch aan de beoogde 28 medaillesquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zijn er gelijk 9, dat tikt lekker aan.![]()
![]()
Er zit een muis in de keuken maar
het kreng snoept de kaas van de muizenval
en de volgende dag weer.
En er zit hier een sprinkhaan te tsjirpen.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Muizenval andersom zetten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:28 schreef Treehut362 het volgende:
en de volgende dag weer.
En er zit hier een sprinkhaan te tsjirpen.
Is het geen krekel?![]()
Dan ziet ie de kaas nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Muizenval andersom zetten.
Is het geen krekel?![]()
Ik heb ze andersom gezet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Muizenval andersom zetten.
Is het geen krekel?
Nee en krekel klinkt hoger zag ik op you tubeandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Ok, nu afwachten of het helpt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:52 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik heb ze andersom gezet.
Nee en krekel klinkt hoger zag ik op you tube
Een sprinkhaan verdwijnt zelf wel weer. Heb je veel planten staan?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2016 20:55:41 ]![]()
ik heb zero plantenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok, nu afwachten of het helpt.
Een sprinkhaan verdwijnt zelf wel weer. Heb je veel planten staan?andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Anders koop ik maandag een met een klepquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok, nu afwachten of het helpt.
Een sprinkhaan verdwijnt zelf wel weer. Heb je veel planten staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Schijnt niet zo te werken hoorde ik laatstquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Licht uit, raam en balkondeur open dan.![]()
https://omaweetraad.nl/diversen/muizenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:28 schreef Treehut362 het volgende:
en de volgende dag weer.
![]()
![]()
Jij zit weer de OS te kijkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Das heel mooi, maar Churandy moet in de herkansing![]()
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Nee hoor ik wacht op de uitreiking bij de NOS , want die zouden we krijgen.. Dat ie 15 min. geleden al is geweest bij de BBC doen ze ons niet geloven straks denk ikquote:![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoor ik wacht op de uitreiking bij de NOS , want die zouden we krijgen.. Dat ie 15 min. geleden al is geweest bij de BBC doen ze ons niet geloven straks denk ik
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Die is er niet op 100m.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Das heel mooi, maar Churandy moet in de herkansing![]()
![]()
Hij probeert alleen altijd de bocht af te snijden....quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
200 is sowieso zijn beste afstand, de 100m finale was mooi geweest.![]()
Regels zijn regels, je moet binnen de lijntjes blijven.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij probeert alleen altijd de bocht af te snijden....![]()
Waar bijna overal geldt lijn is in is het bij atetiek foutquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Regels zijn regels, je moet binnen de lijntjes blijven.![]()
En hij weet het inmiddels.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar bijna overal geldt lijn is in is het bij atetiek fout![]()
De gunfactor is erg hoog, prachtige interviews altijd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou het graag voor hem hopen dat ie weer de finale haalt...![]()
Altijd positief iigquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De gunfactor is erg hoog, prachtige interviews altijd.![]()
![]()
De concurrentie is groot.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:06 schreef chufi het volgende:
Nog 2 medailles vannacht , maar of het goud wordt durf ik niet te zeggen![]()
Ben niet zo'n voetbal fanaat.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeker. Daar beleef ik meer sensatie aan dan een Champions Leaugue finale![]()
Een beetje, meer vanuit verleden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je bent desondanks redelijk op de hoogte van de algemen lopende zaken![]()
Maar ik ben ook niet meer fanatiek of zo.. Vroeger kon k me nog heel erg opwinden als een club verloor.. Maar nu met de jaren doet het me niets of nauwelijks iets meer.. Heb nog wel mn voorkeuren en zo , maar als die het niet kunnen waarmaken dan niet![]()
Heb ook geen Foxsport of ziggo op Tv, studio eredivisie kijk ik meestal in de herhaling 's nachts.
Champions finale vergeet ik gewoon![]()
Ik was bijna ook vergeten wie er in de finale stonden, maar tis dat afgelopen week de Supercup gespeeld werd dus op basis daarvan weet ik nog 3 van de 4 fianlisten (Champions en Uefa cup)quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb ook geen Foxsport of ziggo op Tv, studio eredivisie kijk ik meestal in de herhaling 's nachts.
Champions finale vergeet ik gewoon![]()
Nee tuurlijk niet.. Opbouwen, Die groengele was dit jaar nog niet sneller geweest en lijkt iets te hebben ....quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet nooit alles laten zien.![]()
Op de 100m winnen moet echt alles precies kloppen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet.. Opbouwen, Die groengele was dit jaar nog niet sneller geweest en lijkt iets te hebben ....![]()
Ja zeg dat wel en het is een heel sterk veld...quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op de 100m winnen moet echt alles precies kloppen.![]()
MAar dit zijn de 7kamp dames, dus niet de specialisten...quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat speerwerpen lijkt wel wat op paardendansen.![]()
Das dezelfdequote:Op zondag 14 augustus 2016 02:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb deze in Chrome: http://hole1988.nl/websites/os2016/![]()
![]()
Bijna maar uiteindelijk ging ie naar Engeland hoor ik van de Belg.. Bijna was ie Amsterdammer geworden...quote:![]()
Nederlandse interviewers zijn niet echt tactisch ... Wat een bagger vragen aan Ranomi.. Zij is toch niet de rest en andersom...![]()
Ik ga mn gedachtes even verdelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat roep ik al jaren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
De NOS gaat niet met de tijd mee..andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
![]()
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
quote:andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Van de week zag ik een Ruigpootbuizerd hier vlakbij. Hij/zij zat in een boom maar vloog weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
of roeien op de machine thuisquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:37 schreef FANN het volgende:
[..]
die kop van de eerste jongen![]()
echt zo van pffffffffffffffffffff we zijn er....
grappig
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Kan ook... toen ik nog naar de sportschool ging heb ik op zo'n ding gezeten,quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
of roeien op de machine thuis
[ afbeelding ]
wél zwáár.........![]()
![]()
Ik zit virtueel in de Eifel nuandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
als je een vogel was zou je méér zien...quote:
![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:25 schreef Treehut362 het volgende:
Van de week zag ik een Ruigpootbuizerd hier vlakbij. Hij/zij zat in een boom maar vloog weg.
[ afbeelding ]die is mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
ja want die vloog weg, ik vind deze mooi.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Hut kennende is dit een internet plaatje, dus niet die daar bij hem in de boomDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
3x raden wat ik aan het doen ben nu, uit de oude doos.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:00 schreef FANN het volgende:
[..]
dan ga je toch effe een muziekje luisteren...![]()
wat dan? disco ?quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
3x raden wat ik aan het doen ben nu, uit de oude doos.![]()
Zucht. http://radio49.nl/listen.plsquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:08 schreef FANN het volgende:
doe effe een ink ik weet niet meer waar dat topic is![]()
Kijk uit voor je tanden met hockey!quote:andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
![]()
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Nog een weekje om lekker over te zeikenquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe lang duurt die onzin nog?![]()
![]()
Je hebt gelijk 21 augustusquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe lang duurt die onzin nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:47 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk 21 augustusMorgen de volgende op de foto ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stiekem kijkt Mo gewoon mee hoor![]()
![]()
I still believe that I can win
[ Bericht 3% gewijzigd door Treehut362 op 15-08-2016 20:56:54 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Om heel eerlijk te zijn heb ik er nog hélemaal niks van gezien, ben met andere dingen bezig.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen de volgende op de foto ...
Stiekem kijkt Mo gewoon mee hoor![]()
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Dan mis je weer een medaile nuquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn heb ik er nog hélemaal niks van gezien, ben met andere dingen bezig.![]()
![]()
Met een EK of WK wil ik nog wel eens een enkele wedstrijd 'meekijken', maar met de OS heb ik echt helemaal niks, ik gun iedereen van harte zijn/haar lolletje, maar aan mij is het niet besteedt.quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
IK heb de muis gevangen!!!andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
mijn dooie muis *Warning Graphic*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:22 schreef Treehut362 het volgende:
mijn dooie muis *Warning Graphic*je zit niet zo veel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zie slechts harige armen...quote:andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
OK dan kan ik met een gerust hart gaan slapuh
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Nouhou...quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:28 schreef Treehut362 het volgende:
OK dan kan ik met een gerust hart gaan slapuh
ik had van jou nooit gedacht dat je en beesje dood zou makn eigenlijk,
maar ga maar slapen dan![]()
![]()
Neef weer op bezoek?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ik had 2 Grieken die voor me hebben gekookt![]()
geen idee eigenlijkquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Stiekem BBQ op het balkon of mag dat van de woningbouw?maar ze doen het hier wel, dit was de eerste keer in al die jaren trouwens
![]()
meteen ook de laatste keer![]()
buiten eten was wel![]()
![]()
Ik mag niet met vuur op het balkon dus moet elektrisch bbq-enquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:48 schreef FANN het volgende:
[..]
geen idee eigenlijkmaar ze doen het hier wel, dit was de eerste keer in al die jaren trouwens
![]()
meteen ook de laatste keer![]()
buiten eten was wel![]()
ah... nah volgende keer broodjes gewoon in de pan, gaat 10x snellerquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mag niet met vuur op het balkon dus moet elektrisch bbq-en![]()
![]()
o jah... koopflat misschien zjn daar andere regels, maar om heel eerlijk te zijn weet ik nietquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:50 schreef chufi het volgende:
Maar OK het gebouw is dan ook van ons allen en niet van een anonieme woningbouw
wat de regels hier zijn qua BBQ op het balkon, ik weet alleen dat ze het hier wel doen,
dus ik denk dat het wel mag ofzo....![]()
Dicht ?
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Nu ?
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Forum Opties Forumhop: Hop naar: