Goed idee.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:28 schreef Szura het volgende:
Volgende keer gewoon Haase niet meer toelaten tot het stadion
En Dafne wordt betrapt?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:31 schreef marcodej het volgende:
Epke gaat van de rekstok lazeren, Niek Kimmann struikelt over zijn BMX, hockeydames verslikken zich in een pinda, het machientje van Churandy gaat kapot. Let maar op.
Schijtspelen.
Precies dezelfde dingen dachten we van Peking hè en toen kwamen er allemaal verrassingen in week 2quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:31 schreef marcodej het volgende:
Epke gaat van de rekstok lazeren, Niek Kimmann struikelt over zijn BMX, hockeydames verslikken zich in een pinda, het machientje van Churandy gaat kapot. Let maar op.
Schijtspelen.
Churandy pakt goud op de 200 in 18.98.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:31 schreef marcodej het volgende:
Schijtspelen.
Ik hoop op goud bij een van de volleybalteams wat dat betreft.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Precies dezelfde dingen dachten we van Peking hè en toen kwamen er allemaal verrassingen in week 2
Ik snap die keepers sowieso niet. Altijd 1 hand naar de bal. Waarom niet net zoals voetbalkeepers met 2 handen? Lijkt wel angst ofzo. Duiken mag maar geen keeper die het doet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:43 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Er werd weer ouderwets GECHOKED. Hoe kun je twee wedstrijden op rij een tegenstander zo terug laten komen en dan je enige kans op overwinning ook nog eens verprutsen.
Janko op doel en niet meer weghalen. Dit zei ik vorige keer ook al. Die Wester kan er he-le-maal niks van. Elke schot op doel is een goal.
Coach is ook gewoon een slappe zak. Kun je 3x beter zo'n Guidetti hebben. Veel meer winnaarsmentaliteit en niet bang te wisselen.
Ze heeft kunstnagels op andere hand.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik snap die keepers sowieso niet. Altijd 1 hand naar de bal. Waarom niet net zoals voetbalkeepers met 2 handen? Lijkt wel angst ofzo. Duiken mag maar geen keeper die het doet.
Overigens zijn dit poulewedstrijden en NL gaat wel door. Eerste 4 door als het goed is?
Ik bedoel alle keepers, ook bij de mannen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:46 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ze heeft kunstnagels op andere hand.
Ook kunstnagels? Ik heb eerlijk gezegd geen idee, klinkt niet logisch iig.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik bedoel alle keepers, ook bij de mannen.
Ik snap die keepers sowieso niet. Altijd 1 hand naar de bal. Waarom niet net zoals voetbalkeepers met 2 handen? Lijkt wel angst ofzo. Duiken mag maar geen keeper die het doet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:47 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ook kunstnagels? Ik heb eerlijk gezegd geen idee, klinkt niet logisch iig.
Ja dat typte je net ook al.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik snap die keepers sowieso niet. Altijd 1 hand naar de bal. Waarom niet net zoals voetbalkeepers met 2 handen? Lijkt wel angst ofzo. Duiken mag maar geen keeper die het doet.
De Nederlandse heren zou wel heel verrassend zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop op goud bij een van de volleybalteams wat dat betreft.
Welke van de 2 duo's? Zou op zich nog best kunnen hoor al moet dan wel alles mee zittenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:53 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
De Nederlandse heren zou wel heel verrassend zijn.
Haha.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke van de 2 duo's? Zou op zich nog best kunnen hoor al moet dan wel alles mee zitten
Ha ha ha ha. Net goed genoeg. Niks aan de hand. Doen met de wereldtop mee.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Net niet goed genoeg. Dat moet je leren.
Dat bedoel ik. Dat is de absolute top. Piet_Verdriet heeft geen benul.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 05:38 schreef heywoodu het volgende:
Ik kom er trouwens pas net achter wat een olympische grootmacht Zuid-Korea eigenlijk is in het vrouwenhandbal![]()
Letterlijk altijd minstens de halve finales gehaald
Sinds vele generaties Ha ha ha haquote:Op donderdag 11 augustus 2016 05:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die handbalmeiden staan er voor de 1e keer sinds vele generaties, ze gaan voor goud.
Uiteraard weet tong de grote kenner daar wel alles vanquote:Op donderdag 11 augustus 2016 06:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Dat is de absolute top. Piet_Verdriet heeft geen benul.
Wanneer was er NL handbalteam op OS voor het laatst wijsneus?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 06:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sinds vele generaties Ha ha ha ha
Yep. Test me. Ook zo genoten van de Duitse handballers in 1979 ? Met Wlado Stenzel de legendarische coach. De twee meter lange Erhard Wunderlich als sterspeler. Heiner Brandt en Joachim Deckarm als besnorde secondanten. Kiel, kilde als doelman de aanvallers. Als Kipiani, Luque en Breitner als partners van Blochin, Kempes en Beckenbauer. Jammer dat Deckarm z'n ruggewervel brak sindsdien vanaf zijn nek verlamd is. Brandt werd de snorremans van dienst door drie jaar geleden Duitsland voor de tweede keer wereldkampioen te maken. Doe je de groeten aan Red Rum. Sportsperson of the year in Engeland. Als paard meer waard dan jij als loper op het schaakbord van Lester Piggot.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 06:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Uiteraard weet tong de grote kenner daar wel alles van
Google kan ik ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 06:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Yep. Test me. Ook zo genoten van de Duitse handballers in 1979 ? Met Wlado Stenzel de legendarische coach. De twee meter lange Erhard Wunderlich als sterspeler. Heiner Brandt en Joachim Deckarm als besnorde secondanten. Kiel, kilde als doelman de aanvallers. Als Kipiani, Luque en Breitner als partners van Blochin, Kempes en Beckenbauer. Jammer dat Deckarm z'n ruggewervel brak sindsdien vanaf zijn nek verlamd is. Brandt werd de snorremans van dienst door drie jaar geleden Duitsland voor de tweede keer wereldkampioen te maken. Doe je de groeten aan Red Rum. Sportsperson of the year in Engeland. Als paard meer waard dan jij als loper op het schaakbord van Lester Piggot.
Trusten. Tot straks.
Prima. Nogmaals test me. Dit is wel erg spitsvondig tot de essentie teruggebracht.quote:
Moeten ze wel 1 van de volgende wedstrijden winnen..quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:17 schreef Columbiafan het volgende:
Kwartfinale halen ze sowieso wel toch?
Ik neem mijn eerdere woorden terug. Die zag ik niet aankomenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 05:38 schreef heywoodu het volgende:
Ik kom er trouwens pas net achter wat een olympische grootmacht Zuid-Korea eigenlijk is in het vrouwenhandbal![]()
Letterlijk altijd minstens de halve finales gehaald
Bulshit.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:22 schreef the_ring het volgende:
Helaasch, penalties nemen op beslissende mensen is niet voor iedereen weggelegd.
Danny Blind won er zelfs een Toyota mee toenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bulshit.
Neeskens nam ze in 74 zelfs twee keer per wedstrijd. Ajax won er de wereldcup mee tegen Gremio.
Geloof in de fabeltjeskrant.
sterker nog: ze hebben gewonnenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:10 schreef Columbiafan het volgende:
Brazilië gaat van Duitsland winnen.
De Nederlandse dames zie er betee uit, zie ik nuquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:38 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zijn er nog dames uit Zweden waar we op moeten letten?
over wiens kling?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:47 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind die handbalstertjes veel te fanatiek. Volgens mij jagen ze zichzelf enorm over de kling.
Ik vond het vroeger op school echt verschrikkelijk. Maar goed, om te kijken gaat wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:48 schreef Joezi het volgende:
Gister eens mannenhandbal gekeken, lol dat is helemaal beuken, trekken en stompen
te duur, die software is echt ziek duurquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:03 schreef OmniRocket het volgende:
Waarom geen picture in picture bij de nos?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
te duur, die software is echt ziek duur
Als ze die al halen. Ik weet niet hoe Zuid-Korea het verder doet of gaat doen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:06 schreef truedestiny het volgende:
Wordt kwart finale eruit voor de handbalsters. Zijn niet in vorm.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:07 schreef Joezi het volgende:
Slecht van de organisatie ook, al die sporten tegelijk
Nee hoor. Ook daar veel sporten tegelijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Was in Sydney wel wat beter geregeld.
Toen was er amper internet dus kon niemand de uitslag voor je vergallen, zoals jullie nu vaak doen hiero op FOK!.nlquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee hoor. Ook daar veel sporten tegelijk.
Ik had eind 90 al internet maar ik ben ook iets ouderquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Toen was er amper internet dus kon niemand de uitslag voor je vergallen, zoals jullie nu vaak doen hiero op FOK!.nl
os00 was gewoon een subforum volgens mijquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Toen was er amper internet dus kon niemand de uitslag voor je vergallen, zoals jullie nu vaak doen hiero op FOK!.nl
Ja want hij heeft last van geplopquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:12 schreef Poepz0r het volgende:
Ze hebben het over knopjes bij handbal
Ja, elke keer. Superleuk natuurlijk, maar ik begrijp eigenlijk niet waarom?quote:
Die rechtsbuiten is toch half Braziliaans?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, elke keer. Superleuk natuurlijk, maar ik begrijp eigenlijk niet waarom?
Ah! Ik had geen idee.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:30 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Die rechtsbuiten is toch half Braziliaans?
Van NL? Die komt van Curacao. Bolletjesgenotquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:30 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Die rechtsbuiten is toch half Braziliaans?
Ik ook niet, misschien het carnaval van de NL supporters in den zaalquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, elke keer. Superleuk natuurlijk, maar ik begrijp eigenlijk niet waarom?
Oh, dacht dat ze dat als reden gaven vorige wedstrijd. Misschien zien die Brazilianen 't verschil niet?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Van NL? Die komt van Curacao. Bolletjesgenot
Brazilianen houden van Nederland. Met elke sport moedigen ze ons aan, let maar eens op.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:31 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Oh, dacht dat ze dat als reden gaven vorige wedstrijd. Misschien zien die Brazilianen 't verschil niet?
De 2 grootste voetbalnaties.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Brazilianen houden van Nederland. Met elke sport moedigen ze ons aan, let maar eens op.
Tja ze gooien die ballen ook maar met 80-120 per uur ofzoquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:32 schreef RipCity het volgende:
Zo'n klein goaltje en toch lijken die keepers nog kanslozer dan Cillessen bij een pingel.
Ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:33 schreef OmniRocket het volgende:
Wester had toch een 7 meter in de eerste helft?
De keepster van ZuidKorea is het er niet mee eens.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:32 schreef RipCity het volgende:
Zo'n klein goaltje en toch lijken die keepers nog kanslozer dan Cillessen bij een pingel.
Straks in de laatste minuut als het gelijk is.quote:
Dan moeten ze eerst in die cirkel komen.quote:
Ze kunnen beter 5 minuten later live uitzenden!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:34 schreef Jane het volgende:
Het ging beter bij het handbal toen de NOS gewoon nog de dressuur uitzond.
Tess is te slechtquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:38 schreef franklop het volgende:
Tess geblesseerd? Of gewoon Jankovic tijd gunnen?
Speelde niet goed dus wisselquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:38 schreef franklop het volgende:
Tess houdt niets tegen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:38 schreef franklop het volgende:
Deden ze tegen argentinie ookquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:38 schreef franklop het volgende:
Wester is met het vliegtuig teruggestuurd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:38 schreef franklop het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |