te duur, die software is echt ziek duurquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:03 schreef OmniRocket het volgende:
Waarom geen picture in picture bij de nos?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
te duur, die software is echt ziek duur
Als ze die al halen. Ik weet niet hoe Zuid-Korea het verder doet of gaat doen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:06 schreef truedestiny het volgende:
Wordt kwart finale eruit voor de handbalsters. Zijn niet in vorm.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:07 schreef Joezi het volgende:
Slecht van de organisatie ook, al die sporten tegelijk
Nee hoor. Ook daar veel sporten tegelijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Was in Sydney wel wat beter geregeld.
Toen was er amper internet dus kon niemand de uitslag voor je vergallen, zoals jullie nu vaak doen hiero op FOK!.nlquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee hoor. Ook daar veel sporten tegelijk.
Ik had eind 90 al internet maar ik ben ook iets ouderquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Toen was er amper internet dus kon niemand de uitslag voor je vergallen, zoals jullie nu vaak doen hiero op FOK!.nl
os00 was gewoon een subforum volgens mijquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Toen was er amper internet dus kon niemand de uitslag voor je vergallen, zoals jullie nu vaak doen hiero op FOK!.nl
Ja want hij heeft last van geplopquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:12 schreef Poepz0r het volgende:
Ze hebben het over knopjes bij handbal
Ja, elke keer. Superleuk natuurlijk, maar ik begrijp eigenlijk niet waarom?quote:
Die rechtsbuiten is toch half Braziliaans?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, elke keer. Superleuk natuurlijk, maar ik begrijp eigenlijk niet waarom?
Ah! Ik had geen idee.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:30 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Die rechtsbuiten is toch half Braziliaans?
Van NL? Die komt van Curacao. Bolletjesgenotquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:30 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Die rechtsbuiten is toch half Braziliaans?
Ik ook niet, misschien het carnaval van de NL supporters in den zaalquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, elke keer. Superleuk natuurlijk, maar ik begrijp eigenlijk niet waarom?
Oh, dacht dat ze dat als reden gaven vorige wedstrijd. Misschien zien die Brazilianen 't verschil niet?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Van NL? Die komt van Curacao. Bolletjesgenot
Brazilianen houden van Nederland. Met elke sport moedigen ze ons aan, let maar eens op.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:31 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Oh, dacht dat ze dat als reden gaven vorige wedstrijd. Misschien zien die Brazilianen 't verschil niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |