Man man man, dat camerawerk ookquote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:26 schreef marcodej het volgende:
Dit is echt een walgelijk interview. Ik schaam me gewoon voor Han.
http://nos.nl/rio2016/vid(...)reden-met-brons.html
,,Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.''quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wij doen gewoon wat we willen, want zo hebben wij dat ooit bedacht. En daar zul je het maar mee moeten doen
Godverquote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
,,Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.''
Maarten Nooter, NOS
Die kunnen we in onze zak steken.
Ze moeten nog groeien in hun rol.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
GodverAls de NOS zich nou eens niet zo verrekte arrogant zou opstellen, zou ik al een heel stuk minder kritisch zijn.
Ze moeten nog arroganter worden?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze moeten nog groeien in hun rol.
We zijn nog niet halverwegequote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze moeten nog arroganter worden?
Dat is jouw insteek. Verschil van mening zul je altijd houden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze moeten nog arroganter worden?
Froome die nog even zegt dat hij echt blij is met brons alsof dat ook maar iemand kan interesseren, we willen Tom.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:26 schreef marcodej het volgende:
Dit is echt een walgelijk interview. Ik schaam me gewoon voor Han.
http://nos.nl/rio2016/vid(...)reden-met-brons.html
,,Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.''quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is jouw insteek. Verschil van mening zul je altijd houden.
We zijn inmiddels vier jaar verder. Het zelfde liedje.quote:
Precies. Niks mis met Erben en Edith.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze doen echt wel hun best met sporters in de studio.
Joost is een baasquote:Op donderdag 11 augustus 2016 05:11 schreef tong80 het volgende:
Ha ha ha.
En wie is deze Joost ? Zwem-analist Ha ha ha
Gemist. Even zappen. Belgen kunnen zo emotioneel worden als commentatoren. Weg van Nederland-2. Zit een politiek analiste te laten zien dat ze Gymnasium heeft. Praat normaal doos. Zoals Joost.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 05:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De Belg zilver was wel hoogtepunt van de avond
Zaten te soppen op zilver.quote:
Sop lekker verder .quote:Op donderdag 11 augustus 2016 06:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zaten te soppen op zilver.
Wij waren teleurgesteld met zilver en brons.
ze zijn zo gefixeerd op atletiek, dat ze alleen die tegels nog kennenquote:
Het idee van de NOS dat iedere kijker een mongool is sijpelt wel in al hun programma's door.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
,,Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.''
Maarten Nooter, NOS
Maarten snoert mondjesquote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maarten Nooter, NOS
Het is jammer dat de verslaggever van AD hem liet wegkomen met sommige antwoorden. Vooral rond het commentaar op de streams. Bij sommige sporten zit gewoon een commentator te wachten tot het moment dat naar zijn sport wordt geschakeld. Waarom zou zo iemand dan niet gewoon de stream van commentaar voorzien? Dat het budget niet toereikend is om een commentator neer te zetten voor iedere willekeurige hockeywedstrijd is best te volgen. Maar commentatoren die hun mond houden op de seconde dat 'Hilversum' iets anders gaat doen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het idee van de NOS dat iedere kijker een mongool is sijpelt wel in al hun programma's door.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:35 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Het is jammer dat de verslaggever van AD hem liet wegkomen met sommige antwoorden. Vooral rond het commentaar op de streams. Bij sommige sporten zit gewoon een commentator te wachten tot het moment dat naar zijn sport wordt geschakeld. Waarom zou zo iemand dan niet gewoon de stream van commentaar voorzien? Dat het budget niet toereikend is om een commentator neer te zetten voor iedere willekeurige hockeywedstrijd is best te volgen. Maar commentatoren die hun mond houden op de seconde dat 'Hilversum' iets anders gaat doen?
Verder is weer glashelder dat de aanpak van de NOS een keuze is. Eentje die niet is ingegeven door financiële oorzaken, maar van redactionele aanpak. Waar ik van mening ben dat de Olympische Spelen een mooi excuus zijn om eens naar sporten te kijken die normaal minder op televisie komen (gisteren op Sporza bijvoorbeeld genoten van de kanoslalom), wil de NOS vooral verhalen vertellen. Dat is in mijn visie een verschrikkelijk ouderwetse aanpak. We leven in het tijdperk van 'hier en nu', van 'instant gratification'. Daar past een snel schakelprogramma in, niet eentje met lange studiogesprekken.
Bovendien vertelt de NOS veel verhalen met een open einde. Zodra de deelname van de Nederlanders voorbij is, is het ook gedaan met de coverage van het onderdeel. Hoe het judo, boogschieten, schermen etc. aflopen....wie naar de NOS kijkt zal het nooit weten.
Zolang er maar genoeg Nederlanders in actie komen, gaat het bij de NOS wel. Dan wordt er nog redelijk wat livesport getoond, bijvoorbeeld de mix van het turnen, boogschieten en strandvolleybal van gisteren. Maar aan de andere kant moest ik weer uitwijken naar een buitenlandse zender om series van het zwemmen te zien met Nederlandse deelname.
Conclusie: met Maarten Nooter aan de leiding bij NPO Sport is dit wat we krijgen. Maar als ik daar werkte zou ik me kapot schamen dat Sporza met zijn veel lagere budget en beperktere mogelijkheden mij qua coverage van de Olympische Spelen alle hoeken van het Olympic Parc laat zien, terwijl wij zwelgen in oudbolligheid.
Dit dus, de aanpak van NOS is totaal niet meer van deze tijd, gelukkig is het ook de laatste keer.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:35 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Conclusie: met Maarten Nooter aan de leiding bij NPO Sport is dit wat we krijgen. Maar als ik daar werkte zou ik me kapot schamen dat Sporza met zijn veel lagere budget en beperktere mogelijkheden mij qua coverage van de Olympische Spelen alle hoeken van het Olympic Parc laat zien, terwijl wij zwelgen in oudbolligheid.
Over 2 jaar krijgen we dit weer hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:47 schreef byah het volgende:
[..]
Dit dus, de aanpak van NOS is totaal niet meer van deze tijd, gelukkig is het ook de laatste keer.
Ik begrijp de hoeveelheid beachvolleybal an sich al niet zo goed. Zo populair is dat hier toch ook weer niet, of vergis ik me daar in?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:49 schreef franklop het volgende:
De streams zonder commentaar is zonde, maar denk dat dat in andere landen niet veel anders is. Is gewoon signaal wat ze doorzetten.,
Enige waar ik me wel aan stoor is het gebruik van NPO Sport kanaal, zou veeeeeeeeel beter kunnen. Soms gaat het wel lekker, als beachvolleybal wordt uitgezonden, of andere teamsporten, maar waarom op andere momenten niet inzetten? Zwem series hadden daar vaak prima gekund e.d.
Snap dat niet iedereen dat kanaal heeft, maar degenen die het wel hebben kan je dan toch net een iets betere service voorschotelen..
volgens mij nietquote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Over 2 jaar krijgen we dit weer hoor
https://over.nos.nl/nieuw(...)ie-olympische-spelenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:51 schreef byah het volgende:
[..]
volgens mij niet
http://www.nu.nl/media/40(...)mpische-spelen-.html
We hebben een aantal koppels die tot de absolute wereldtop behoren, dus medaillekansen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik begrijp de hoeveelheid beachvolleybal an sich al niet zo goed. Zo populair is dat hier toch ook weer niet, of vergis ik me daar in?
Het wordt benut voor teamsporten met NL. En buiten hockey/volleybal/handbal zijn dat er niet zoveelquote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik begrijp de hoeveelheid beachvolleybal an sich al niet zo goed. Zo populair is dat hier toch ook weer niet, of vergis ik me daar in?
Amenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:35 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Het is jammer dat de verslaggever van AD hem liet wegkomen met sommige antwoorden. Vooral rond het commentaar op de streams. Bij sommige sporten zit gewoon een commentator te wachten tot het moment dat naar zijn sport wordt geschakeld. Waarom zou zo iemand dan niet gewoon de stream van commentaar voorzien? Dat het budget niet toereikend is om een commentator neer te zetten voor iedere willekeurige hockeywedstrijd is best te volgen. Maar commentatoren die hun mond houden op de seconde dat 'Hilversum' iets anders gaat doen?
Verder is weer glashelder dat de aanpak van de NOS een keuze is. Eentje die niet is ingegeven door financiële oorzaken, maar van redactionele aanpak. Waar ik van mening ben dat de Olympische Spelen een mooi excuus zijn om eens naar sporten te kijken die normaal minder op televisie komen (gisteren op Sporza bijvoorbeeld genoten van de kanoslalom), wil de NOS vooral verhalen vertellen. Dat is in mijn visie een verschrikkelijk ouderwetse aanpak. We leven in het tijdperk van 'hier en nu', van 'instant gratification'. Daar past een snel schakelprogramma in, niet eentje met lange studiogesprekken.
Bovendien vertelt de NOS veel verhalen met een open einde. Zodra de deelname van de Nederlanders voorbij is, is het ook gedaan met de coverage van het onderdeel. Hoe het judo, boogschieten, schermen etc. aflopen....wie naar de NOS kijkt zal het nooit weten.
Zolang er maar genoeg Nederlanders in actie komen, gaat het bij de NOS wel. Dan wordt er nog redelijk wat livesport getoond, bijvoorbeeld de mix van het turnen, boogschieten en strandvolleybal van gisteren. Maar aan de andere kant moest ik weer uitwijken naar een buitenlandse zender om series van het zwemmen te zien met Nederlandse deelname.
Ja, dat themakanaal. Maar ook op NPO1 vind ik dat er echt bizar veel aandacht voor beachvolleybal is.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Het wordt benut voor teamsporten met NL. En buiten hockey/volleybal/handbal zijn dat er niet zoveel
Plus dat daar ook een constante stream van is.
Geen troll: waarom kijk je nog? Zoveel streams, zoveel alternatieven als je sport zonder NL wil zien.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:02 schreef Syntix het volgende:
Het grappigste is die reclame van Samsung met als aftiteling: "a world without barriers" om daarna weer even lekker te schakelen naar de NOS met hun nationalistisch/chauvinistisch blik op de OS![]()
waarbij ze alles buiten de NL grens als "niet boeiend/interessant" aanzien.
NOS![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |