Man man man, dat camerawerk ookquote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:26 schreef marcodej het volgende:
Dit is echt een walgelijk interview. Ik schaam me gewoon voor Han.
http://nos.nl/rio2016/vid(...)reden-met-brons.html
,,Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.''quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wij doen gewoon wat we willen, want zo hebben wij dat ooit bedacht. En daar zul je het maar mee moeten doen
Godverquote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
,,Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.''
Maarten Nooter, NOS
Die kunnen we in onze zak steken.
Ze moeten nog groeien in hun rol.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
GodverAls de NOS zich nou eens niet zo verrekte arrogant zou opstellen, zou ik al een heel stuk minder kritisch zijn.
Ze moeten nog arroganter worden?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze moeten nog groeien in hun rol.
We zijn nog niet halverwegequote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze moeten nog arroganter worden?
Dat is jouw insteek. Verschil van mening zul je altijd houden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze moeten nog arroganter worden?
Froome die nog even zegt dat hij echt blij is met brons alsof dat ook maar iemand kan interesseren, we willen Tom.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:26 schreef marcodej het volgende:
Dit is echt een walgelijk interview. Ik schaam me gewoon voor Han.
http://nos.nl/rio2016/vid(...)reden-met-brons.html
,,Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.''quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is jouw insteek. Verschil van mening zul je altijd houden.
We zijn inmiddels vier jaar verder. Het zelfde liedje.quote:
Precies. Niks mis met Erben en Edith.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze doen echt wel hun best met sporters in de studio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |