werd je daar een beetje opgewonden van?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:54 schreef JimmyDean het volgende:
Ze hadden turnen aan in de kroeg en die lui hadden wel spieren zeg, damn.
ja heerlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:54 schreef JimmyDean het volgende:
Ze hadden turnen aan in de kroeg en die lui hadden wel spieren zeg, damn.
Nee, jij wel?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
werd je daar een beetje opgewonden van?
Ik alleen met een schuin oog, moest ook nog sociaal doen hèquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ja heerlijk
heel de avond gekeken
epkegod gaat medaille pakken volgende weekquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ja heerlijk
heel de avond gekeken
ja dinsdag tochquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
epkegod gaat medaille pakken volgende week
afzeggenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dinsdag toch
heb dan met een vriendin afgesprokenjammer
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dinsdag toch
nee ik mis haarquote:
samen kijkenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dinsdag toch
hebben ze altijdquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:03 schreef JimmyDean het volgende:
Aparte hoofden hebben deze drie fietsers.
Is Dumoulin er? Knappe man.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:03 schreef JimmyDean het volgende:
Aparte hoofden hebben deze drie fietsers.
Dat is bij mij niet dagelijks hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dagelijks geniet momentje.
hzaw ben jij het?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt echt een hekel aan mij he?
Hmm dat is wel erg weinig.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is bij mij niet dagelijks hoor.
Eens in de 2/3 dagen meestal.
Iedereen is vriendelijk tegen jou.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:16 schreef Paxcon het volgende:
hzaw vind ik altijd erg vriendeliijk
Valt wel mee, het kan erger.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hmm dat is wel erg weinig.
nou helaas nietquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Iedereen is vriendelijk tegen jou.
Wie?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:16 schreef Paxcon het volgende:
hzaw vind ik altijd erg vriendeliijk
Waar is je Rachel McAdams UI?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Iedereen is vriendelijk tegen jou.
In de database.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar is je Rachel McAdams UI?
nee ik ben anti-geweldquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wie niet dan? Geef mij naam, ik heb prikpen
Als er nog dienstplicht was kan je er onderuit komen op die manier.quote:
Waarom?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Doe die maar weer ipv die vlag.
ja maar in flodder maken ze ook tijdens het auto wassen een autosleutel naquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er nog dienstplicht was kan je er onderuit komen op die manier.
Althans dat was zo in Flodder.
beetje genant altijd mensen die een statement proberen te makenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zo'n shirt is niks voor jou?
[ afbeelding ]
hehquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
beetje genant altijd mensen die een statement proberen te maken
Met dat spul wat uit de dakgoot komtquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja maar in flodder maken ze ook tijdens het auto wassen een autosleutel na
Je kunt niet alles hebben.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar Rachel McAdams dan naar zo'n raar low-res vlaggetje.
Ze kunnen dan beter een injectienaald afbeelden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zo'n shirt is niks voor jou?
[ afbeelding ]
ik vind die aflevering dat kees door aliens wordt gepakt echt saaiquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met dat spul wat uit de dakgoot komt
Toen wisten de schrijvers van gekkigheid niet meer wat ze moesten verzinnen neequote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik vind die aflevering dat kees door aliens wordt gepakt echt saai
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat blijkt, maar je kan het altijd proberen.
is dat die met zo'n schilderij wat doormidden gaat?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen wisten de schrijvers van gekkigheid niet meer wat ze moesten verzinnen nee![]()
Die aflevering met die vossenjacht is wel leuk. Dat Johnny en Kees gaan inbreken, en Kees de inbrekersspullen gaat verkopen
Jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
is dat die met zo'n schilderij wat doormidden gaat?
twee weken al nietquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jij date wel vaak met ze hè
Zelden tot nooit.quote:
Oh okay, ik date ook weinig hoor maar wel meer dan 1 per jaar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelden tot nooit.
1x date gehad in een jaar, en die meid is weer terug bij haar ex. Al was dat sowieso niks geworden hoor.
Verder tinder ik al maanden niet meer.
Met tinder wel vaker de kans gehad om met meiden te daten, maar toen ergerde ik me al intens aan hun gedrag of intelligentie (niet dat ik mezelf zo slim vind, maar sommige meiden man man man)quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh okay, ik date ook weinig hoor maar wel meer dan 1 per jaar.
Ja tinder vind ik eigenlijk niks maar goed, wel makkelijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met tinder wel vaker de kans gehad om met meiden te daten, maar toen ergerde ik me al intens aan hun gedrag of intelligentie (niet dat ik mezelf zo slim vind, maar sommige meiden man man man)
Is ook niks.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja tinder vind ik eigenlijk niks maar goed, wel makkelijk.
Waarom is dat niet te doen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook niks.
Maarja aanspreken irl is al helemaal niet te doen, dus blijft het bij staren.
kan welquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook niks.
Maarja aanspreken irl is al helemaal niet te doen, dus blijft het bij staren.
Ik vroeg dit niet aan jouquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee niet zo'n zin in om dat te kijken.
Bemoei je hier niet meequote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je vroeg het in het algemeen. Specificeer dan, als je bepaalde personen bedoelt.
Wat moet je in godsnaam zeggen tegen een wildvreemde.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh, dan ga ik de moeite niet nemen
"hey, kom je hier vaker?"quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam zeggen tegen een wildvreemde.
"Hey" "Hoi" "Alles goed" "Ja leuk, ga nu maar weer weg"
Een grapje.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam zeggen tegen een wildvreemde.
"Hey" "Hoi" "Alles goed" "Ja leuk, ga nu maar weer weg"
Dan krijg ik een allergische reactie in mijn lichaam denk ik, als ik dat zegquote:
Dan maak ik altijd net de verkeerde grapquote:
Was dan ook een grapje.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan krijg ik een allergische reactie in mijn lichaam denk ik, als ik dat zeg
Er is geen magische manier van iemand aanspreken. Als je moet vragen wat je op een bepaald moment moet gaan zeggen dan heeft het sowieso allemaal niet zoveel nut.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan krijg ik een allergische reactie in mijn lichaam denk ik, als ik dat zeg
[..]
Dan maak ik altijd net de verkeerde grap
vanavond mocht etsu zich niet bemoeien met onze discussiequote:
Ja klopt, sommige mensen kunnen blijkbaar meteen een praatje met iedereen maken. Ik wil eerst iemand goed kennen voor ik weet welke opmerkingen ik kan maken of nietquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er is geen magische manier van iemand aanspreken. Als je moet vragen wat je op een bepaald moment moet gaan zeggen dan heeft het sowieso allemaal niet zoveel nut.
hey sofgodinquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:53 schreef supersof het volgende:
[..]
vanavond mocht etsu zich niet bemoeien met onze discussie
Hoi typgodquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
hey sofgodin
JimmyDean vindt dit niet leuk
Waarom doe je zo krengerig?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:53 schreef supersof het volgende:
[..]
vanavond mocht etsu zich niet bemoeien met onze discussie
ik zeg gewoon de waarheidquote:
dit ga je verliezenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Op een selectieve manier. Selectieve waarheid is geen waarheid.
Ga het niet lezen, maar ik ging daar vroeger best vaak zwemmen met mijn neven.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:03 schreef Mortaxx het volgende:
Dit topic
KLB / Zwembad De Fakkel in Ridderkerk
Kijk dan de foto'squote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ga het niet lezen, maar ik ging daar vroeger best vaak zwemmen met mijn neven.
Einde bericht.
FOK!meet op het H2O feest.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk dan de foto's
Waarschijnlijk zwemde je op zondag in het zaadwater van het seksfeest van de avond ervoor
Gast...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk dan de foto's
Waarschijnlijk zwemde je op zondag in het zaadwater van het seksfeest van de avond ervoor
goed hoor. Beetje chillen in m'n ouders' huis met de hond. Met jou?quote:
Wat voor hond hebben je ouders?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:09 schreef supersof het volgende:
[..]
goed hoor. Beetje chillen in m'n ouders' huis met de hond. Met jou?
Ook prima.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:09 schreef supersof het volgende:
[..]
goed hoor. Beetje chillen in m'n ouders' huis met de hond. Met jou?
een ruwharige parson Jack Russelquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat voor hond hebben je ouders?
in Arnhem? Ja. Maar heb nu twee hele leuke nieuwe huisgenotenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ook prima.
Zit je nog op dezelfde kamer?
mooie hondennaamquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:18 schreef supersof het volgende:
[..]
een ruwharige parson Jack Russel
Zo'n hyperactief hondje zeker?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:18 schreef supersof het volgende:
[..]
een ruwharige parson Jack Russel
nee hij is gehandicapt. En heel lief en knuffeligquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zo'n hyperactief hondje zeker?
hij heet Plutoquote:
ahwwwwquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:40 schreef supersof het volgende:
[..]
nee hij is gehandicapt. En heel lief en knuffelig
dankjequote:
Omdat je na 7 uur nog eens zo'n White Knight post doet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik walgelijk ben. Omdat ik je tegenspreek?
Ik kan er niets aan doen dat ik het nu pas lees.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat je na 7 uur nog eens zo'n White Knight post doet.
Je hoeft niet per se altijd te reageren.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen dat ik het nu pas lees.
Ik heb mijn naam hoog te houden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je hoeft niet per se altijd te reageren.
voor je date? Of alleen voor jezelfquote:
Beide natuurlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:42 schreef supersof het volgende:
[..]
voor je date? Of alleen voor jezelf
leuk hoorquote:
Ik hoop dat hij wat getallen heeft mistypt.quote:
Net boven die van mij zeg maar, met die leeftidjen,.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Zie allemaal lange posts, welk nr. moet ik lezen?
269quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Zie allemaal lange posts, welk nr. moet ik lezen?
Wat de fuck.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Net boven die van mij zeg maar, met die leeftidjen,.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Net boven die van mij zeg maar, met die leeftidjen,.
thxquote:
raarquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:43 schreef JimmyDean het volgende:
Wat vinden jullie van zoiets?
http://www.aliexpress.com(...)108.1000017.4.MxquGm
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik nieste net zo hard, dat ik vrees dat ik een natte scheet liet
hemd met capuchon vind ik raarquote:
Wel gangsterboy thoughquote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:43 schreef supersof het volgende:
[..]
hemd met capuchon vind ik raar
Het is toch te idioot voor woorden. Het is augustus.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het regent gewoon al 10 uur.
Absolutely haram.
Las ergens dat Twente afgelopen nacht het vriespunt had bereiktquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is toch te idioot voor woorden. Het is augustus.
het was vannacht echt koud ja brrrquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Las ergens dat Twente afgelopen nacht het vriespunt had bereikt
quote:
Had wel een reactie van jou verwacht.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:11 schreef supersof het volgende:
[..]
het was vannacht echt koud ja brrr
hoezoquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Had wel een reactie van jou verwacht.
Ben je ongesteld of zo? Jezus man.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:22 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo
eerst zat je te haten op haar en mensen die naar vlogs kijken
en nu is het opeens interessant genoeg om te vermelden dat ze dat gaat doen
terwijl ik dat zelf allang heb gezien
Nee ben pas op de helft van mn stripquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ben je ongesteld of zo? Jezus man.
Waarom loop je dan zo te zeiken?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ben pas op de helft van mn strip
Hebben ze bij jou op school uitgelegd hoe dat werkt, tijdens seksuele voorlichting of iets?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ben pas op de helft van mn strip
stel je anders lekker aan johquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom loop je dan zo te zeiken?
De pil? Niet echt uitgebreid volgens mij. Meer dat je dat kan gebruiken om je ongesteldheid te regelen en als voorbehoedmiddel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebben ze bij jou op school uitgelegd hoe dat werkt, tijdens seksuele voorlichting of iets?
precies wat ik net zeiquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom loop je dan zo te zeiken?
ben je ongesteld ofzo?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bemoei je er anders lekker mee joh
Heb je zelf niks interessants te melden?
Dat doe ik niet?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je had ook normaal kunnen reageren in plaats van alles wat ik post af te zeiken.
Ja laat maar weer joh.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat doe ik niet?
Vind het alleen raar dat je het eerst verafschuwde en nu opeens zulke dingen post. en dan verwacht dat ik erop reageer
Hoezo dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebben ze bij jou op school uitgelegd hoe dat werkt, tijdens seksuele voorlichting of iets?
Ik kon me niet herinneren dat dit bij ons vroeger zo was. Stond ook maar een klein stukje in het boek dat ik afgelopen jaar gebruikte voor mijn klas. Wilde weten of het normaal is dat te onderwijzen, of dat dit meer thuis gebeurt.quote:
Denk wel dat het goed is om te bespreken ja, elke dag slikken, niet beschermd voor soa's etc. Maar ik heb het vooral in tijdschriften gelezen en op internet. En de huisarts legt het ook uit. En er is ook een bijsluiter.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kon me niet herinneren dat dit bij ons vroeger zo was. Stond ook maar een klein stukje in het boek dat ik afgelopen jaar gebruikte voor mijn klas. Wilde weten of het normaal is dat te onderwijzen, of dat dit meer thuis gebeurt.
Maar heb het, samen met andere voorbehoedsmiddelen, uitgelegd. Wat is het, hoe werkt het, etc.
De meiden vonden het erg interessant. Maarja, veel allochtonen natuurlijk, waar er thuis minder open wordt gesproken over zulke dingen.
De belangrijkste taak van de middelbare school is denk ik je voorbereiden voor de maatschappij. IS seksuele voorlichting een essentieel onderdeel van vind ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Denk wel dat het goed is om te bespreken ja, elke dag slikken, niet beschermd voor soa's etc. Maar ik heb het vooral in tijdschriften gelezen en op internet. En de huisarts legt het ook uit. En er is ook een bijsluiter.
Maar alsnog goed om op school te doen omdat sommigen er inderdaad voor worden afgeschermd enzo
En hoever moet je daarin gaan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De belangrijkste taak van de middelbare school is denk ik je voorbereiden voor de maatschappij. IS seksuele voorlichting een essentieel onderdeel van vind ik.
Ligt wel aan de leeftijd, maarja, de standaar dingetjes hoe het werkt, maar ook seksuele weerbaarheid, beetje leren wat okay is en wat niet. Denk ik?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En hoever moet je daarin gaan?
Lekker beetje over dubble anal fisting praten toch.
Dat soort dingen wordt ook wel onderwezen. Nouja, bij ons vroeger niet, maar wij hadden dat dan ook niet nodig. Nooit ongein van dat soort.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ligt wel aan de leeftijd, maarja, de standaar dingetjes hoe het werkt, maar ook seksuele weerbaarheid, beetje leren wat okay is en wat niet. Denk ik?
Of ben ik naief om te denken dat elke 12 jarige wel weet dat niet okay is ongevraagd aan elkaar te zitten?
272*quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
http://news.nationalgeogr(...)Content&sf33119810=1
Haai van 300 jaar oud.
Met afwijking van 120 jaar, dus hij is waarschijnlijk iets ouder.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met afwijking van 120 jaar, dus hij is waarschijnlijk iets ouder.
Met een speling van 120 jaar, da's nogal wat.quote:
Ja weet ik. Ik vind dat echt onzin. Zo kan ik ook voorspellen hoe oud iemand is. Pfff amateurs.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met een speling van 120 jaar, da's nogal wat.
Vind maar eerst een iets die ouder kan worden dan 272 jaar, dan praten we verder.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja weet ik. Ik vind dat echt onzin. Zo kan ik ook voorspellen hoe oud iemand is. Pfff amateurs.
Jouw oma heeft er veel van weg.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vind maar eerst een iets die ouder kan worden dan 272 jaar, dan praten we verder.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jouw oma heeft er veel van weg.
je kan ook kort programma doen tochquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:42 schreef Etsu het volgende:
Waarom moeten de wasmachine en de droger altijd zo lang draaien?
ik heb 'kort spoelen', maar dat is vast niet zo hygienisch als de gewone was zeg maar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:43 schreef supersof het volgende:
[..]
je kan ook kort programma doen toch
ik doe thuis altijd kort programma en is een uurtjequote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb 'kort spoelen', maar dat is vast niet zo hygienisch als de gewone was zeg maar.
naja nog ff een uurtje wachten dan maar, dan kan ik gaan slapenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ik doe thuis altijd kort programma en is een uurtje
Wasmachine doet er bij mij op kort programma een uurtje over. Droger op kort programma een uurtje of 6 ofzoquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:42 schreef Etsu het volgende:
Waarom moeten de wasmachine en de droger altijd zo lang draaien?
6?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wasmachine doet er bij mij op kort programma een uurtje over. Droger op kort programma een uurtje of 6 ofzo
ach zo laat is het nog nietquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
naja nog ff een uurtje wachten dan maar, dan kan ik gaan slapen
ik spreek nooit af om te ontbijten met iemandquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee maar ik moet morgen om 10:30 ontbijten met iemand
da's vroeg
nee maar ik neem afscheid van vrienden enzo, en morgen weer een en zaterdag ook weer een.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ik spreek nooit af om te ontbijten met iemand
Ja, echt niet normaal. Weet niet wat er mis is met dat ding. Ik reinig hem ook gewoon goed. Maar goed, gebruik hem heel weinig. Eigenlijk alleen voor handdoeken/washandjes was. Daar heb ik echt geen geduld voor om dat op te hangen.quote:
Ik vond het altijd wel gezellig als er iemand bleef slapen na een meet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ik spreek nooit af om te ontbijten met iemand
ooh zoquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee maar ik neem afscheid van vrienden enzo, en morgen weer een en zaterdag ook weer een.
en die van morgen kon alleen in de ochtend
Ohja als iemand is blijven slapen ontbijt ik wel met diegene ja, maar echt afspreken om te ontbijten nietquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel gezellig als er iemand bleef slapen na een meet.
Ging ik beetje sinaasappeltjes persen, croissantjes maken met pesto en kaas enzo.
ja die van morgen heb ik al ruim een jaar niet meer gezienquote:
ahja ik zie sommige vrienden ook maar twee keer per jaar ofzoquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja die van morgen heb ik al ruim een jaar niet meer gezien
was vorig jaar al klaar met zelfde studie, sindsdien verkrast uit grunn
en met de rest van onze tijd zitten we op fokquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ahja ik zie sommige vrienden ook maar twee keer per jaar ofzo
nee hoor want anderen zie ik wekelijksquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
en met de rest van onze tijd zitten we op fok
Aso.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik probeer vrienden altijd zo min mogelijk te zien.
hoezo datquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
hehequote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Da's waar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij wilt mij niet eens zien. Dan houd het op.
zo hoog op die vloer hequote:
ja maar ook dat terugbutsen op het einde, wtfquote:
haha ja dat einde was nicequote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar ook dat terugbutsen op het einde, wtfvond echt vet
en steeeds zo mooi weer landen whuuut
Ik ook niet. Maar ga even kijken of ik een cameltoe kan spotten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh, turnen.
Ik snapte er al niks van :$
jij bent echt zo'n irritante ventquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ga even kijken of ik een cameltoe kan spotten.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:06 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent echt zo'n irritante vent
dit jaquote:
Snap gewoon nooit waarom je zou willen dat mensen je stom vinden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:09 schreef supersof het volgende:
[..]
dit ja
en zo doet ie wel vaker
ook naar zn eigen vriendin
Ik ook. Prachtige tactiekquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:11 schreef Crack_ het volgende:
Wil die komkommer-expressie wel zien
ik ookquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:11 schreef Crack_ het volgende:
Wil die komkommer-expressie wel zien
gewoon normaal gezicht trekken en ogen dicht lolquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, snap het gewoon niet.
Komkommer heeft geen expressie
nouja dat is het sowieso nietquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Komkommer expressie, aldus google
[ afbeelding ]
ja, lekker makkelijk die komkommerquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon normaal gezicht trekken en ogen dicht lol
misschien ging het om de reactie die ze hadden nadat hij zei dat ze dat moesten doenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nouja dat is het sowieso niet
[..]
ja, lekker makkelijk die komkommer
ja, gewoon lol met training oid?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien ging het om de reactie die ze hadden nadat hij zei dat ze dat moesten doen
Hebben ze in Nederland ook al aardig over weten te nemen sinds begin deze eeuw.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:14 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet dat de verkiezingen in USA zo gaan, maar vind dat elkaar kapot maken echt zo verschrikkelijk om te zien.
niet te vergelijken met USAquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebben ze in Nederland ook al aardig over weten te nemen sinds begin deze eeuw.
Weet ik, maar bij ons hebben de mensen ook minder stront om op te graven.quote:
Nog altijd een lachertje vergeleken met verkiezingscampagnes uit het begin van de 19e eeuw.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:14 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet dat de verkiezingen in USA zo gaan, maar vind dat elkaar kapot maken echt zo verschrikkelijk om te zien.
Gelukkig maar..quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik, maar bij ons hebben de mensen ook minder stront om op te graven.
Ja leuk, ik vind het op zichzelf verschrikkelijk of het nou beter is dan hoe het ooit was of niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nog altijd een lachertje vergeleken met verkiezingscampagnes uit het begin van de 19e eeuw.
Things got ugly fast. Jefferson's camp accused President Adams of having a "hideous hermaphroditical character, which has neither the force and firmness of a man, nor the gentleness and sensibility of a woman."quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja leuk, ik vind het op zichzelf verschrikkelijk of het nou beter is dan hoe het ooit was of niet.
TL;DRquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Things got ugly fast. Jefferson's camp accused President Adams of having a "hideous hermaphroditical character, which has neither the force and firmness of a man, nor the gentleness and sensibility of a woman."
In return, Adams' men called Vice President Jefferson "a mean-spirited, low-lived fellow, the son of a half-breed Indian squaw, sired by a Virginia mulatto father."
As the slurs piled on, Adams was labeled a fool, a hypocrite, a criminal, and a tyrant, while Jefferson was branded a weakling, an atheist, a libertine, and a coward. See 8 great campaign slogans »
Even Martha Washington succumbed to the propaganda, telling a clergyman that Jefferson was "one of the most detestable of mankind."
vind die bovenbenen fascinating zo groot wtfquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:20 schreef supersof het volgende:
dat baanwielrennen is echt zo saai
Niet als ze omver knetteren.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:20 schreef supersof het volgende:
dat baanwielrennen is echt zo saai
ja zag het netquote:
Ja, en heb hiervoor al gezegd dat het me niet kan schelen wat ze twee eeuwen terug deden omdat ik dit op zichzelf erg vind.quote:
Vind eigenlijk wel meevallenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hier zijn de usertjes ook al zo snel mad te krijgen
Oke Crackquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en heb hiervoor al gezegd dat het me niet kan schelen wat ze twee eeuwen terug deden omdat ik dit op zichzelf erg vind.
Of wat is uberhaupt je punt met zeggen dat het vroegah erger was dan nu, gewoon mededeling? Oke bedankt, weer wat geleerd
Jij en Sof gingen anders net wel ff lekker tekeer op mijn posts. Zat echt te genietenquote:
mannen hier denken dat vrouwen hier altijd ongesteld zijn en altijd boosquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |