abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 augustus 2016 @ 00:02:56 #51
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_164414485
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 00:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Klopt. Is niet zo lastig.
Kijk, ik leer het nog wel. 8-)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 00:03:49 #52
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_164414507
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 00:01 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Doet Tsukahara wel mee dit jaar, anders ga je hem ook niet horen natuurlijk. :7
Dat had ik met de tegenstandster van Polling. Tachimoto zou zo een judo worp kunnen zijn.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  PR en moderator donderdag 11 augustus 2016 @ 00:05:27 #53
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_164414546
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 23:59 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Beide jurypunten, maar die D staat meer vast toch? Dit element is zo veel waard, dat element zo veel. Daar valt verder weinig op af te dingen.

De E is dan een "schoolresultaat" zeg maar, 'zoveel out of 10' en gaat dan meer over uitvoering en is dus afhankelijk van hoe de jury het ziet gebeuren. Daar zit dan ook je aftrek voor hupjes en kromme armpjes ed.

Of kijk ik er nu te simpel naar? :@
Nee klopt wel ongeveer.
De D-score is een startwaarde die je als het ware zelf samenstelt. Er zijn een aantal verplichte elementgroepen waar je sowieso uit moet kiezen (maar dan kun je ook een moeilijker element nemen om dus ook weer extra puntjes erbij op te tellen), en voor elk van die eisen waar je aan voldoet krijg je 0.5 op de D-score erbij, daar heb je meestal gewoon het maximale aantal punten van 2.5 voor dus (voor het voldoen aan die elementgroep-eisen), en verder stel je dus zelf de reeks elementen samen. Die elementen varieren bij de heren van A t/m H (waarbij A-elementen 0.1 waard zijn en H elementen 0.8). En door die elementen te combineren krijg je ook nog 0.1 en 0.2 bij.
Het enige wat daar aan af te dingen valt tijdens de oefening zélf, is als je bijv door een fout niet je hele element af maakt (Bijv een salto dubbele schroef is 0.5 (ik roep maar wat, geen idee wat dat waard is), maar maak je tijdens je oefening een fout waardoor je er maar een enkele schroef uit krijgt is dat element dus maar 0.4 waard bijv.) of als je connecties mist waardoor je dus die 0.1 of 0.2 misloopt.

De E-score is inderdaad een maximum aan 10 punten waar gewoon punten worden afgetrokken (0.1 voor kleine fouten, 0.3 voor middelgrote fouten, 0.5 voor grote fouten en 1.0 voor vallen, zoiets) tijdens de oefening zelf.

Heel lulverhaal :D
Fuck the EBU.
  PR en moderator donderdag 11 augustus 2016 @ 00:06:08 #54
288245 crew  Moira
pi_164414569
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 00:01 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Doet Tsukahara wel mee dit jaar, anders ga je hem ook niet horen natuurlijk. :7
De Tsukahara is een sprong-element :D Yurchenko ook. Die elementen worden vernoemd naar degenen die ze het eerste op het wereldtoneel hebben uitgevoerd. (en het element van tevoren hebben aangegeven bij de FIG zodat die kunnen checken of het een plaatsje in the Code of Points (turnbijbel) waard is en hoe veel punten die voor de D-score waard zal zijn).
Fuck the EBU.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 00:06:39 #55
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_164414587
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 00:06 schreef Moira. het volgende:

[..]

De Tsukahara is een sprong-element :D Yurchenko ook. Die elementen worden vernoemd naar degenen die ze het eerste op het wereldtoneel hebben uitgevoerd.
Wereldtoneel is ook wel een echt Hans woord.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  PR en moderator donderdag 11 augustus 2016 @ 00:06:57 #56
288245 crew  Moira
pi_164414593
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 00:06 schreef Redefine het volgende:

[..]

Wereldtoneel is ook wel een echt Hans woord.
Too much Hans will kill you :'(
Fuck the EBU.
pi_164414604
Als ik Zonderland was zou ik mn laatste jaren besteden om te zorgen dat er een bepaald element naar je vernoemd wordt.
  PR en moderator donderdag 11 augustus 2016 @ 00:08:36 #58
288245 crew  Moira
pi_164414635
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 00:07 schreef skysherrif het volgende:
Als ik Zonderland was zou ik mn laatste jaren besteden om te zorgen dat er een bepaald element naar je vernoemd wordt.
Ik hoop ook echt dattie dat doet :o Hoewel ik wel gok dat hij daar tussendoor in z'n trainingen stiekem mee bezig is ofzo :D

Bretschneider (die vandaag ook meedeed) heeft er al eentje
Fuck the EBU.
pi_164414657
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 00:08 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik hoop ook echt dattie dat doet :o Hoewel ik wel gok dat hij daar tussendoor in z'n trainingen stiekem mee bezig is ofzo :D

de Zonderland klinkt ook wel goed

en als hij het 2x doet: de Zonderland-II
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_164414671
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 00:08 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik neem aan dat die mogelijke combinaties al wel op papier staan, maar het nu nog is dat een topturner die succesvol moet gaan uitvoeren?
  donderdag 11 augustus 2016 @ 00:10:41 #61
345170 Roger_Epiales
pi_164414688
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 00:05 schreef Moira. het volgende:

[..]

Nee klopt wel ongeveer.
De D-score is een startwaarde die je als het ware zelf samenstelt. Er zijn een aantal verplichte elementgroepen waar je sowieso uit moet kiezen (maar dan kun je ook een moeilijker element nemen om dus ook weer extra puntjes erbij op te tellen), en voor elk van die eisen waar je aan voldoet krijg je 0.5 op de D-score erbij, daar heb je meestal gewoon het maximale aantal punten van 2.5 voor dus (voor het voldoen aan die elementgroep-eisen), en verder stel je dus zelf de reeks elementen samen. Die elementen varieren bij de heren van A t/m H (waarbij A-elementen 0.1 waard zijn en H elementen 0.8). En door die elementen te combineren krijg je ook nog 0.1 en 0.2 bij.
Het enige wat daar aan af te dingen valt tijdens de oefening zélf, is als je bijv door een fout niet je hele element af maakt (Bijv een salto dubbele schroef is 0.5 (ik roep maar wat, geen idee wat dat waard is), maar maak je tijdens je oefening een fout waardoor je er maar een enkele schroef uit krijgt is dat element dus maar 0.4 waard bijv.) of als je connecties mist waardoor je dus die 0.1 of 0.2 misloopt.

De E-score is inderdaad een maximum aan 10 punten waar gewoon punten worden afgetrokken (0.1 voor kleine fouten, 0.3 voor middelgrote fouten, 0.5 voor grote fouten en 1.0 voor vallen, zoiets) tijdens de oefening zelf.

Heel lulverhaal :D
Dat vind ik nog meevallen.
Ik dacht dat je in zo'n geval gewoon de volle punten voor dat element niet kreeg, want niet naar behoren uitgevoerd oid.
Feel free to insult me.
  PR en moderator donderdag 11 augustus 2016 @ 00:11:14 #62
288245 crew  Moira
pi_164414702
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 00:09 schreef komrad het volgende:

[..]

de Zonderland klinkt ook wel goed

en als hij het 2x doet: de Zonderland-II
Dat zou dan het 2e (verschillende) originele element zijn :D

Meneer Gaylord heeft er bijv. 2 (of volgens mij zelfs 3) gedaan, en Epke doet vaak de Gaylord 2 :D

Nu ook weer in opspraak dat er een meisje bij zit ergens bij de vrouwen die 'Dick' heet en dus een element naar zich laat vernoemen deze spelen _O-
"Een prachtige uitvoering van de dick!"
Fuck the EBU.
  PR en moderator donderdag 11 augustus 2016 @ 00:11:54 #63
288245 crew  Moira
pi_164414726
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 00:10 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik neem aan dat die mogelijke combinaties al wel op papier staan, maar het nu nog is dat een topturner die succesvol moet gaan uitvoeren?
Noah, in theorie zou je het meeste wel kunnen bedenken maar moet het idd uitvoerbaar zijn/worden. Maar volgens mij word er ook gewoon wel eens wat nieuws bedacht :Y wordt wel steeds lastiger natuurlijk, dat evolueert een beetje met de sport mee
Fuck the EBU.
  PR en moderator donderdag 11 augustus 2016 @ 00:12:31 #64
288245 crew  Moira
pi_164414743
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 00:10 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dat vind ik nog meevallen.
Ik dacht dat je in zo'n geval gewoon de volle punten voor dat element niet kreeg, want niet naar behoren uitgevoerd oid.
Ja dat kan ook hoor :Y In mijn voorbeeld zou het dan gewoon gelden als een salto met een enkele schroef. Maar als je bijv. een element doet die je gewoon niet af maakt en die half-afgemaakt ook geen ander element voorstelt, dan loop je daar gewoon al die punten mis.
Als chicks bijv tijdens een Jaeger-salto van de brug pleuren, dan doen ze die nog ff als ze er weer op komen om toch die geplande D-punten te krijgen, aangezien ze al een volle punt op de E-score mislopen door die val. Niet altijd trouwens, je ziet ze wel eens met de coach overleggen en als ze toch al kansloos zijn in de wedstrijd op dat moment en het risico van blessure niet op willen lopen doen ze 't niet.
Fuck the EBU.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 00:14:55 #65
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_164414809
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 00:11 schreef Moira. het volgende:

[..]

Noah, in theorie zou je het meeste wel kunnen bedenken maar moet het idd uitvoerbaar zijn/worden. Maar volgens mij word er ook gewoon wel eens wat nieuws bedacht :Y wordt wel steeds lastiger natuurlijk, dat evolueert een beetje met de sport mee
Het zal vooral ook uitvoerbaar moeten zijn ja. En lekker veel punten moeten opleveren, dat scheelt ook wel. Want anders kun je er wel eentje bedenken, maar dat doet niemand jouw naam oefening.

Je ziet bij de vrouwen overigens wel heel veel de Van Leeuwen voorbij komen ^O^
  donderdag 11 augustus 2016 @ 00:15:48 #66
345170 Roger_Epiales
pi_164414832
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 00:12 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja dat kan ook hoor :Y In mijn voorbeeld zou het dan gewoon gelden als een salto met een enkele schroef. Maar als je bijv. een element doet die je gewoon niet af maakt en die half-afgemaakt ook geen ander element voorstelt, dan loop je daar gewoon al die punten mis.
Als chicks bijv tijdens een Jaeger-salto van de brug pleuren, dan doen ze die nog ff als ze er weer op komen om toch die geplande D-punten te krijgen, aangezien ze al een volle punt op de E-score mislopen door die val.
Misschien ben ik wel gewoon te streng dan, ik zou zeggen van de brug flikkeren is klaar. niks te nog een keer om de punten te pakken. iig niet op de OS. :@
Feel free to insult me.
  PR en moderator donderdag 11 augustus 2016 @ 00:16:08 #67
288245 crew  Moira
pi_164414849
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 00:14 schreef Redefine het volgende:

[..]

Het zal vooral ook uitvoerbaar moeten zijn ja. En lekker veel punten moeten opleveren, dat scheelt ook wel. Want anders kun je er wel eentje bedenken, maar dat doet niemand jouw naam oefening.

Je ziet bij de vrouwen overigens wel heel veel de Van Leeuwen voorbij komen ^O^
Is leuk ja :D Heb alleen nog nooit een engelsman/amerikaan de 'van leeuwen' horen zeggen, volgens mij hebben die daar gewoon van die namen voor zoals 'het wippertje' dat bij ons ook niet echt een vernoeming is maar gewoon een soort 'wip' van de lage naar de hoge legger :P
Fuck the EBU.
  PR en moderator donderdag 11 augustus 2016 @ 00:16:32 #68
288245 crew  Moira
pi_164414858
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 00:15 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Misschien ben ik wel gewoon te streng dan, ik zou zeggen van de brug flikkeren is klaar. niks te nog een keer om de punten te pakken. iig niet op de OS. :@
Van de brug flikkeren betekent meestal sowieso wel klaar in de strijd om de medailles :D Die punt is gewoon echt heel belangrijk om niet kwijt te raken aan vallen :P
Fuck the EBU.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 00:17:56 #69
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_164414913
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 00:15 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Je bent een beetje de Maurits Hendriks van de turnsport dan. Niks gewonnen? Halverwege de OS met the flight of shame naar huis.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 00:21:15 #70
345170 Roger_Epiales
pi_164415055
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 00:17 schreef Redefine het volgende:

[..]

Je bent een beetje de Maurits Hendriks van de turnsport dan. Niks gewonnen? Halverwege de OS met the flight of shame naar huis.
_O-
Dat nou juist niet.
Niks gewonnen in de eerste week? Vooral blijven en de rest aanmoedigen, samen uit samen thuis. :7
wel zolang je je een beetje redelijk gedraagt natuurlijk.
Feel free to insult me.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 00:22:25 #71
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_164415087
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 00:21 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

_O-
Dat nou juist niet.
Niks gewonnen in de eerste week? Vooral blijven en de rest aanmoedigen, samen uit samen thuis. :7
wel zolang je je een beetje redelijk gedraagt natuurlijk.
Haha dan is het goed. Ik doel overigens puur op de flight of shame wat betreft belachelijk iets. Bij Van Gelder vind ik het lastig te zeggen wie er gelijk heeft, al neig ik meer naar NOC/NSF.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 00:27:18 #72
345170 Roger_Epiales
pi_164415194
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 00:22 schreef Redefine het volgende:

[..]

Haha dan is het goed. Ik doel overigens puur op de flight of shame wat betreft belachelijk iets. Bij Van Gelder vind ik het lastig te zeggen wie er gelijk heeft, al neig ik meer naar NOC/NSF.
Flight of shame vind ik echt niks, de naam alleen al.
kan me alleen maar voorstellen dat zoiets de sfeer drukt. Je leeft jaren naar een OS toe, niks winnen is dan al zuur genoeg, krijg je dat ook nog ff over je heen.

Gelder-Gate is lastig door gebrek aan duidelijkheid, maar als de reconstructie van het AD ook maar een beetje klopt heeft hij het imo volledig aan zichzelf te danken. Maar dat weten we dus niet.
Feel free to insult me.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 00:30:38 #73
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_164415264
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 00:27 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Flight of shame vind ik echt niks, de naam alleen al.
kan me alleen maar voorstellen dat zoiets de sfeer drukt. Je leeft jaren naar een OS toe, niks winnen is dan al zur genoeg, krijg je dat ook nog ff over je heen.

Gelder-Gate is lastig door gebrek aan duidelijkheid, maar als de reconstructie van het AD ook maar een beetje klopt heeft hij het imo volledig aan zichzelf te danken. Maar dat weten we dus niet.
Flight of shame is door mensen als reactie bedacht, uiteraard niet door henzelf. Ik vind het zelf ook maar heel raar. Die sporters horen daar gewoon twee weken thuis. Ik snap dan best wel de gedachte erachter waarom ze het doen. Maar je zou ook gewoon het probleem kunnen bestrijden, door de sporters die klaar zijn op de eerste etages te stoppen. En de anderen hoger ofzo. Want al de buitenlandse sporters lopen dan wel gewoon herrie te maken enz.

Wat Yuri betreft, hij heeft sowieso een fout gemaakt en hij wist de consequenties van te voren. Of het dan te streng is, is lastig te zeggen zonder echt alle informatie. Maar het grappige van de mensen die hem verdedigen vind ik wel dat als er een collega dronken op het werk verschijnt ze er opeens heel anders over denken dan met Yuri nu.
  PR en moderator donderdag 11 augustus 2016 @ 00:33:26 #74
288245 crew  Moira
pi_164415317
OP geüpdate met resultaten van vanavond *O*

Morgen Bilesgodin in actie _O_
Fuck the EBU.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 00:40:08 #75
345170 Roger_Epiales
pi_164415499
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 00:30 schreef Redefine het volgende:

[..]

Flight of shame is door mensen als reactie bedacht, uiteraard niet door henzelf. Ik vind het zelf ook maar heel raar. Die sporters horen daar gewoon twee weken thuis. Ik snap dan best wel de gedachte erachter waarom ze het doen. Maar je zou ook gewoon het probleem kunnen bestrijden, door de sporters die klaar zijn op de eerste etages te stoppen. En de anderen hoger ofzo. Want al de buitenlandse sporters lopen dan wel gewoon herrie te maken enz.
Ja, maar die naam hangt er nu wel aan vast en dat weten al die sporters ook.
het is idd niet zo dat ze maar een paar kamers hebben, moet dus wel iets te regelen zijn om de wel- en niet winnaars geen last van elkaar te laten hebben en toch iedereen daar te houden.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 00:33 schreef Moira. het volgende:
OP geüpdate met resultaten van vanavond *O*

Morgen Bilesgodin in actie _O_
*O*

Biles is die Amerikaanse toch?
Feel free to insult me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')