Ik moet dit meer volgen. Alvast maar even het twitteraccount van de bond gevolgd.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zomaar even de halve finales van de Spelen en de WK-finale halen enzo ja. Faler.
Makkelijk volgens wie?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:51 schreef Coco98 het volgende:
22:36 - Rick van der Ven tegen makkelijke Brit (1/32 finale)
![]()
![]()
Spelen de tennissers nog?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:51 schreef Redefine het volgende:
De gifbeker moet vandaag echt helemaal leeg.
Nattekatquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:52 schreef Aguero het volgende:
[..]
Die moet uit z'n functie gezet worden.
Wordt het wielrennen herhaalt?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:52 schreef Bolasie het volgende:
Gelukkig vanaf 23:00 wel Nederlands succes
Postponedquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Spelen de tennissers nog?
Erg kort inderdaad.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:52 schreef Slobeend het volgende:
Ik vind dat die wedstrijden best een paar sets langer mogen duren.
Druk even op F5 manquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:51 schreef Coco98 het volgende:
22:36 - Rick van der Ven tegen makkelijke Brit (1/32 finale)
![]()
![]()
Dit is Ricks niveau het afgelopen jaar. Hard, maar waar.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit en Rick schoot maar matig, ruim onder zijn niveau.
Dit dus...ze mogen amper 10 pijlen schieten. Als je dat met het dartsen vergelijkt...quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:52 schreef Slobeend het volgende:
Ik vind dat die wedstrijden best een paar sets langer mogen duren.
Bertens en Rojergod mogen morgen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alleen vier jaar geleden was hij tot twee keer toe één pijl verwijderd van een medaille. Nu niet eens de eerste ronde door...quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:53 schreef marcodej het volgende:
Net als vier jaar geleden schoot hij op het moment supreme zijn slechtste pijl.
Volgens mij nog steeds rain delay.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is Haase al aan het domineren op Wimbledon?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bertens en Rojergod mogen morgen.
Sjef heeft wel een bazenuitstraling. Ene kant een dikke nerd met z'n hamsterhoofd, maar aan de andere kant ook hartstikke zeker van zijn zaak.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit is Ricks niveau het afgelopen jaar. Hard, maar waar.
Sjef is al 2 jaar een stuk beter dan Rick.
Dit dacht ik na de Spelen van Londen ook. Eurosport kwam toen ook met reclames van World Archery en dat ze World Cups uit gingen zenden enzo, echt honderd keer die reclame voorbij zien komenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik moet dit meer volgen. Alvast maar even het twitteraccount van de bond gevolgd.
Ik had dit format al voorgesteld voor het dartsen. Heel WK op 1 avond, genot.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus...ze mogen amper 10 pijlen schieten. Als je dat met het dartsen vergelijkt...
Op zo'n Premier League avondje gooi je ook maar misschien 80 pijlen als Mike er zin in heeftquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus...ze mogen amper 10 pijlen schieten. Als je dat met het dartsen vergelijkt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |