Dat is gewoon Noors voor "Goederenvervoer"quote:Op woensdag 17 augustus 2016 08:14 schreef MTL het volgende:
[..]
* MTL googled Hell...
Ah, dat ligt vlak bij het sjordal.
En uiteraard op het moment dat ik dit typ rij ik er doorheen. Ook mooi, dat bedrijf naast het station: Gods expedition
Je vraagt je toch af hoe die Noren er op komen
die transparante pixel is gewoon zichtbaar hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat dat plaatje fiksen ouwe staakhaas
Ich weiß, maar het blijft een mooie combi om zoiets in Hell te vestigenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is gewoon Noors voor "Goederenvervoer"
Nee, doen ze niet..quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:29 schreef boriq het volgende:
Weet iemand of NS bij het beeindigen van je dal-voordeel nog een aanbieding doet, om toch maar het abonnement te houden?
Oke, dankjewel!quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:58 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Nee, doen ze niet..
Waar ze je wel mee helpen is opzeggen en opnieuw aanvragen als er bijvoorbeeld een kortingsactie is, ook al staat er in de voorwaarden dat dat niet mag...
Op het NS-forum heb ik vaker berichten zien langskomen van mensen die inderdaad dergelijke aanbiedingen kregen toen ze belden om op te zeggen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:29 schreef boriq het volgende:
Weet iemand of NS bij het beeindigen van je dal-voordeel nog een aanbieding doet, om toch maar het abonnement te houden?
Die Walibi Express gaat daar toch gewoon?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:10 schreef Peterselieman het volgende:
Heeft er niemand bedacht dat Harderwijk ook een goede optie is als je naar Biddinghuizen wilt?
Lelystad en Dronten zijn er donderdag en vrijdag pendelbussen naar Biddinghuizen, za zo ma moeten mensen naar Drontenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:17 schreef b2py het volgende:
Festivalgangers naar Almere & Lelydorp? Ze moeten toch naar Dronten?
eh ja, dat bedoel ikquote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:17 schreef b2py het volgende:
Festivalgangers naar Almere & Lelydorp? Ze moeten toch naar Dronten?
Er rijden pendelbussen vanaf Drontenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:23 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Maar Lowlands ligt toch naast Walibi? Dat is toch niet Dronten maar Biddinghuizen?
Zeker, maar daar is geen treinstation. Daarom ook mijn Harderwijk optie. Is vele malen snellerquote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:23 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Maar Lowlands ligt toch naast Walibi? Dat is toch niet Dronten maar Biddinghuizen?
't FUCKING HARDE MOET GEWOON TERUG ALS STOPPLAATSquote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeker, maar daar is geen treinstation. Daarom ook mijn Harderwijk optie. Is vele malen sneller
Jeeej frikandellenquote:Op dinsdag 16 augustus reed onze trein rond 16:50 langs het melkveebedrijf van Tine van Houselt tussen Zutphen en Hengelo. Tine werd opgeschrikt door het getoeter van de trein. Wat bleek toen zij polshoogte opnam? Koe Gonda had net een kalfje gekregen in het weiland!
Het kalfje heeft de toepasselijke naam “Tsjoe-Tsjoe” gekregen.
Syntus wenst Gonda en haar zoon Tsjoe-Tsjoe heel veel geluk toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |