euhhquote:
Kweenie?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:21 schreef knokkels het volgende:
Ligt het aan mij of klinkt het een beetje vaag?
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Kweenie?Ga jij eens wat draaien, misschien dat we verschil horen?
Gelukkig niet Muis met een hoofdletter.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:45 schreef knokkels het volgende:
Meen je niet he, begin net mijn show en *plop* muis kapt er mee
Nee, mijn muisquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gelukkig niet Muis met een hoofdletter.
Of dat Muis er de brui aan gaf meteen nadat / omdat jij een spontane show start...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, mijn muisNiet Lucky's muis.
Zou apart zijn als ik met Lucky's muis op mijn bureau zat
Hmmm... vervelendquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:50 schreef knokkels het volgende:
Dit gaat lekker, ik kom er niet in. en mijn telefoon als muis gebruiken, is het ook niet.
En ook mic, autodj/queue/manual. Gaat hem niet worden, helaasquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:54 schreef knokkels het volgende:
Nope, dat wordt hem dus niet helaas.
Had ik tussen 2 monitoren moeten switchen via TeamViewer, en dan ook nummers queuen.. Mea Culpa
Nee dat wil ik wel gelovenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:50 schreef knokkels het volgende:
Dit gaat lekker, ik kom er niet in. en mijn telefoon als muis gebruiken, is het ook niet.
Ik heb daarvoor ook uiteraard niet de juiste toegangsrechten. Nudge nudge, wink winkquote:
Gewoon foon ff rooten, dan komen de ratten muizen welquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor ook uiteraard niet de juiste toegangsrechten. Nudge nudge, wink wink![]()
Ha! Muis![]()
Hoe is ie?
quote:
Klinkt alsof je langzaam maar zeker aan de beterende hand bentquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Elf
Heb vanavond nog naar de zingende paddestoelen van de Efteling geluisterd. Heeft natuurlijk niets met jou te makenmaar toch
Gaat wel OK, redelijk wel, etc, revalideren, pijn, slapen, pijn, nog meer slapen, revalideren
Over 1,5 jaar loop ik jullie er bij de R49 marathon allemaal uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |