Yuri is gewoon domme gozer die goed op de ringen is, iedereen weet dat.quote:
Waarbij de hoogte van die schadevergoeding natuurlijk best zou kunnen afhangen van de uitspraak van de rechter in het kort geding.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:08 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nu je dit zegt.. Het (hoofd)doel van het kortgeding is dan dus toch om te proberen weer in de finale te komen? Voor een eventuele schadevergoeding zou een 'gewone' rechtszaak later immers ook voldoen.
Toch?
Klopt. Maar als de rechter oordeelt dat hij terecht is teruggestuurd, dan is het gewoon einde verhaal.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarbij de hoogte van die schadevergoeding natuurlijk best zou kunnen afhangen van de uitspraak van de rechter in het kort geding.
Als die besluit dat hij idd onterecht teruggestuurd is naar NL en het NOS kan de deelname aan de finale dan vervolgens niet meer regelen (en dat zullen ze niet kunnen) is de schade natuurlijk veel groter dan wanneer hij werkelijk zou kunnen terugvliegen om aan de finale deel te nemen.
De turnbond heeft 'm al uitgeschreven en geen idee of dat nog terug te draaien is?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarbij de hoogte van die schadevergoeding natuurlijk best zou kunnen afhangen van de uitspraak van de rechter in het kort geding.
Als die besluit dat hij idd onterecht teruggestuurd is naar NL en het NOS kan de deelname aan de finale dan vervolgens niet meer regelen (en dat zullen ze niet kunnen) is de schade natuurlijk veel groter dan wanneer hij werkelijk zou kunnen terugvliegen om aan de finale deel te nemen.
Nou ja, wel netjes tov van degene die alsnog in de finale staat in plaats van hem. Dan kan die zich ook goed voorbereiden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De turnbond heeft 'm al uitgeschreven en geen idee of dat nog terug te draaien is?
Vieze streek wel want om uit te schrijven was nog tijd genoeg.
Blijkbaar waren ze er helemaal klaar mee en zeker genoeg van hun gelijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De turnbond heeft 'm al uitgeschreven en geen idee of dat nog terug te draaien is?
Vieze streek wel want om uit te schrijven was nog tijd genoeg.
Topsporters en netjes zijn 2 dingen die niet bij elkaar horen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou ja, wel netjes tov van degene die alsnog in de finale staat in plaats van hem. Dan kan die zich ook goed voorbereiden.
Daar lijkt het op, het is maar goed dan Sjef de man van Anky nooit in OS dorp heeft gezeten.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Blijkbaar waren ze er helemaal klaar mee en zeker genoeg van hun gelijk.
Topsporters en discipline zijn normaalgesproken wel 2 dingen die hand in hand gaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Topsporters en netjes zijn 2 dingen die niet bij elkaar horen.
Bij de USA hebben ze ook zo'n buitenbeentje en dwarsligger, die haalt wel 21 medailles inmiddelsquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Topsporters en discipline zijn normaalgesproken wel 2 dingen die hand in hand gaan.
Daar geloof ik niets van. Dit gaat een behoorlijke schaduw werpen over de rest van het toernooi, let maar op!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Klopt. Maar als de rechter oordeelt dat hij terecht is teruggestuurd, dan is het gewoon einde verhaal.
Dat verwacht ik niet, in de finale is er Fransman erg blij dat ie alsnog mee mag doen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:48 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van. Dit gaat een behoorlijke schaduw werpen over de rest van het toernooi, let maar op!
Waarom zou het een schaduw werpen als blijkt dat Yuri terecht thuis op de bank zit?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:48 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van. Dit gaat een behoorlijke schaduw werpen over de rest van het toernooi, let maar op!
Not gonna happenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:28 schreef Wimperkruller het volgende:
Ik ga lachen als hij toch mee mag doen.
Yuri vergelijken met Phelps lijkt me iets te veel eer.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij de USA hebben ze ook zo'n buitenbeentje en dwarsligger, die haalt wel 21 medailles inmiddels
Qua dwarsliggen wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Yuri vergelijken met Phelps lijkt me iets te veel eer.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:53 schreef Tentrits het volgende:
Yuri komt terug en zal na het behalen van goud een lange neus maken naar NOC*NSF.
Het is te hopen dat de rechter diezelfde dag nog een uitspraak kan doen.quote:Bij een kort geding kan de rechter meteen na afloop uitspraak doen. Gebruikelijk is op een termijn van ėėn of twee weken.
Zo dom komt hij niet over als hij praat.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yuri is gewoon domme gozer die goed op de ringen is, iedereen weet dat.
Daarnaast kent hij Rio beter dan al die begeleiders.
Straatschoffie die moeite met regels heeft, krijgen we hier in NL nu ook zo'n strak regime dat het op DDR methodes gaat lijken?
Heb 'm nog nooit op verstandige uitspraak kunnen betrappen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:15 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Zo dom komt hij niet over als hij praat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |