quote:Marianne Vos mag komende zomer proberen om voor de derde keer olympisch kampioen te worden. Ze is door bondscoach Johan Lammerts geselecteerd voor de wegwedstrijd. Op die discipline werd ze in 2012 in Londen olympisch kampioen. In 2008 (Peking) veroverde Vos goud op de puntenkoers bij het baanwielrennen.
Het was lang onzeker of Vos op tijd fit zou zijn voor de Spelen van komende zomer, omdat ze een jaar lang uitgeschakeld was door blessures en vermoeidheid. In maart maakte ze haar rentree op de weg. In april reed Vos voor het eerst weer mee in een WorldTour-wedstrijd, ze werd negende in de Waalse Pijl.
Ook Anna van der Breggen, Annemiek van Vleuten en Ellen van Dijk zijn door bondscoach Johan Lammerts geselecteerd voor de Olympische Spelen. Sportkoepel NOC*NSF moet de voordracht van de KNWU nog wel goedkeuren, maar dat is een formaliteit.
Sowieso, dus voor ons is ze goud!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:45 schreef Pedroso het volgende:
Goud verloren..... Zonder val had v. Dijk goud gepakt
Lekkere speculaasjes?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:45 schreef Pedroso het volgende:
Goud verloren..... Zonder val had v. Dijk goud gepakt
Nederland faalderland.quote:
Bingoquote:
Dit dus, superprestatie dit.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:46 schreef Mani89 het volgende:
Al die negatievelingen die dachten we we geen medaille gingen winnen.
Zoals altijd de ultieme jinxkoning.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:48 schreef Max23 het volgende:
Herbert de hele tijd dat Villumsen niet het gevaar is
20 wel hoor..quote:
Ze zeggen hier 20 seconden, maar ik betwijfel of het echt zoveel was.quote:
lekker hypocriet jaquote:
ik moet al tien minutenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:48 schreef truedestiny het volgende:
Die Rus mag wel even een plasje gaan plegen straks.
Jij hebt nogal een obsessie voor het woord falen he.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:48 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Van der Breggen profiteert weer van falen ploeggenoot.
Berm in, fiets kwam er niet lekker uit, weer op fiets, ritme zoekenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze zeggen hier 20 seconden, maar ik betwijfel of het echt zoveel was.
ze was minstens 10/15 seconden aan het hannessen, daarna weer op snelheid komen..quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze zeggen hier 20 seconden, maar ik betwijfel of het echt zoveel was.
Omdat zij naar het CAS is gestapt en hij niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:49 schreef Slobeend het volgende:
Waarom mag Zabelinskaya hier wel rijden en De Tataar niet?
Die is al gepakt op doping. Iemand die doping heeft gebruikt, heeft er de rest van zijn/haar leven profijt van.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:49 schreef Collide het volgende:
Rus wordt nog wel gepakt op doping hopelijk
Hoe langer wachte hoe beterquote:
Ze fietsen, sommige harden dan andere.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:50 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook jongens!Voor het eerst deze OS.
Praat me even bij, wat gebeurt er allemaal?
Die wordt later alsnog gepakt, en dan hebben we toch goud..quote:
Gelukkig maar...quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oke denk dat Van Dijk dus geen goud heeft verloren met het uitstapje.
Mwah 22secquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, want nu is een Amerikaanse eerste.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:51 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Die wordt later alsnog gepakt, en dan hebben we toch goud..
Ja, want Nederlanders gebruiken nooit wat.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:50 schreef Frutsel het volgende:
Gewoon negeren die Rus op het podium
Maar echt stil heeft ze niet lang gestaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:49 schreef franklop het volgende:
[..]
ze was minstens 10/15 seconden aan het hannessen, daarna weer op snelheid komen..
Nee. Had ze niet gehaald.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:51 schreef Marcoss het volgende:
Dit had goud kunnen zijn voor van Dijk..
misschien, maar in elk geval wel een medaillequote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van bijna 43. Dat is ook nogal...apartquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:52 schreef Nober het volgende:
Russin verliest dus met doping van een Amerikaanse. Hoe kan dit?
Die Amerikaanse is ook niet helemaal brandschoonquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:52 schreef Nober het volgende:
Madquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oef.... in dat hoofd zit 3 liter doping.
Mwuah, ik denk dat ze tweede was geworden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:51 schreef Marcoss het volgende:
Dit had goud kunnen zijn voor van Dijk..
Nah wel met weer opstarten, uit de schrik komenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Waag te betwijfelen dat ze 22s met die val heeft verloren.
ach natuurlijk niet. ze was gewoon nietgoed genoegquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Waag te betwijfelen dat ze 22s met die val heeft verloren.
Maar anders had ze brons en die ander zilverquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:51 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Van Dijk had sws geen goud gewonnen denk ik
Ik denk juist wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Te weinig genomenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:52 schreef Nober het volgende:
Over 10 jaar, als niemand het meer boeitquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:52 schreef Mani89 het volgende:
Een 42-jarige Armstrong en een dopingrussin. Ik geef ons nog wel een kans op Goud.
Anna steelt weer een medaille van haar teamgenoot.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
misschien, maar in elk geval wel een medaille
erg jammer
Iedereen doping behalve de hardwerkende Nederlandse burgers!quote:
Met Annegodin een gewonnenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
misschien, maar in elk geval wel een medaille
erg jammer
Vraag het me af, ze heeft sowieso 10 seconden stil gestaan, volgens mij, terwijl ze in een lastig deel bergop reed, dus moeilijk om weer op gang te komen..quote:
Longo haalde ook nog een 4e plek toen ze al 50 was.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Van bijna 43. Dat is ook nogal...apart
En maar lullen over de Russen, terwijl die Amerikanen daar heer en meester in zijn!!!!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Van bijna 43. Dat is ook nogal...apart
Nee. Alleen wel betrouwbaarder dan staatsdoping van de Russen. DDR all over again.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:51 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Amerikaantjes zijn heel geloofwaardig natuurlijk. Anna wel heel knap trouwens.
Ze werd goed aangeduwd.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nah wel met weer opstarten, uit de schrik komen
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:53 schreef Ericr het volgende:
Tom zal dan straks ook wel het skoekeloen in duiken.
Nog niet eerder.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:53 schreef Ludacriss het volgende:
VDB wint Brons door het choken van haar teamgenoot? Waar heb ik dat eerder gezien?
Idd wel erg dit jaar.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:53 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Toch zonde dat NL zo veel podiumplekken in jaar misloopt in het wielrennen
Dijk viel niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:53 schreef Montov het volgende:
Gelukkig die Rus geen goud. Mooi een medaille voor NL.
Van der Breggen haalt weer een medaille omdat een landgenote viel.
Armstrong komt er vast wel mee weg, ze is niet zo cocky als Lance.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:52 schreef byah het volgende:
Een Rus en een Armstrong voor onsIk voorzie nog goud
je heb groep 1 en groep 2quote:
Van der Breggen is de meest succesvolle vrouwelijke wegrenster op deze spelen, maar dat geheel ter zijde.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:53 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
wtf is dat toch met die nederlanders.
Dat mag je helemaal niet zeggen van de ''Alles is kut'' clan.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:54 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Van der Breggen is de meest succesvolle vrouwelijke wegrenster op deze spelen, maar dat geheel ter zijde.
Weet ikquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:54 schreef WEST het volgende:
[..]
je heb groep 1 en groep 2
en daar zit nog 3 kwartier tussen.
Moeder heeft d'r tanden niet gepoetst denk ikquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:53 schreef Mani89 het volgende:
Als je het op die plek voor elkaar krijgt om van de weg af te rijden verdien je ook geen PLAK.
Op het laatste moment alles verkloten,quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:53 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
do i sense a patternquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:53 schreef Montov het volgende:
Ik denk meer.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:54 schreef komrad het volgende:
Dit is erg teleurstellend. Nu had van Dijk het niet gered voor goud maar kost haar wel brons.
Mentaal zwak gemaakt door Ruttequote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:53 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Zou je je moeder in zon pakje willen zien?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Moeder heeft d'r tanden niet gepoetst denk ik
twitter:HammersNele twitterde op woensdag 10-08-2016 om 14:53:00Not sure which would have been worse to win that time trial, a drug cheat from Russia or an American called Armstrong. 🤔🤔 been here before. reageer retweet
De wegrit was anders zilver geweest.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:53 schreef Montov het volgende:
Ze moet ook weer tempo maken en ritme zoeken, dat zijn ook wat secondenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:55 schreef Montov het volgende:
Filmpje van de bermrit opnieuw gekeken en getimed dat er ongeveer 15 seconden heeft gekost.
Poels/Mollema vind ik wel een tikkeltje anders dan Kruijswijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:55 schreef GotenSSJ het volgende:
Aan de ene kant best kut het laatste jaar met podium mislopen: Dumoulin, Kruijswijk, van Dijk.
Maar aan de andere kant ook veel succes met VDB, Poels, Mollema
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:55 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mentaal zwak gemaakt door Rutte
Een Amerikaanse Armstrong ook nog. Te mooi om te verzinnen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:52 schreef Nober het volgende:
Maarja, ook weer in het ritme komenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:55 schreef Montov het volgende:
Filmpje van de bermrit opnieuw gekeken en getimed dat er ongeveer 15 seconden heeft gekost.
Ah kom op, als je na zo'n bijna-val op 22 seconden van goud vierde wordt is dat gewoon ongelooflijk zuur.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:55 schreef Columbiafan het volgende:
Wat zijn jullie toch zuurpruimen. Anna kan hier gewoon bijzonder tevreden zijn na de wegrit.
Absoluut. Kruijswijk was echt een dramaquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Poels/Mollema vind ik wel een tikkeltje anders dan Kruijswijk.
Er is wel niveau, maar de top is gewoon heel smal. Als je goed bent, dan blijf je goed, ben je op alle parcoursen goed en doorgaans zelfs in alle takken van het dameswielrennen goed.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:55 schreef golfer het volgende:
Wat zegt het over het niveau van vrouwenwielrennen als er een stel dames op leeftijd bovenin eindigen?
Longo, Armstrong, Zablinskaya?
Kruijswijk was meer dan een drama. Een horrorfilm van Oscar-niveau.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Absoluut. Kruijswijk was echt een dramaZo goed, de allerbeste, en het dan zo verkloten
Anna zeker, wel ontzettend jammer van v. Dijk. Had goud geweest.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:55 schreef Columbiafan het volgende:
Wat zijn jullie toch zuurpruimen. Anna kan hier gewoon bijzonder tevreden mee zijn na de wegrit.
Twee bejaarden voor haar, kan gewoon niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:55 schreef Columbiafan het volgende:
Wat zijn jullie toch zuurpruimen. Anna kan hier gewoon bijzonder tevreden mee zijn na de wegrit.
zeker is dat enorm zuur maar niets meer aan te doenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah kom op, als je na zo'n bijna-val op 22 seconden van goud vierde wordt is dat gewoon ongelooflijk zuur.
En ze heeft er meer verloren door dat uitstapje.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah kom op, als je na zo'n bijna-val op 22 seconden van goud vierde wordt is dat gewoon ongelooflijk zuur.
Is toch meer dan ik dacht idd.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:57 schreef Max23 het volgende:
T
[..]
Tot het moment van aanduwen
Voordat ze in het ritme komt is dat dus echt wel 22
En dan tempo maken + ritme zoekenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:57 schreef marcodej het volgende:
Ik heb even getimed, er zit 18 seconden tussen de val en het moment dat de begeleider loslaat.
oke, het heeft dan wel goud gekostquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:57 schreef marcodej het volgende:
Ik heb even getimed, er zit 18 seconden tussen de val en het moment dat de begeleider loslaat.
onzin.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan tempo maken + ritme zoeken
+5 seconden
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:57 schreef GGMM het volgende:
Wat heeft Anne het WAARDELOOS gedaan zeg. Een schande voor Nederland.
Ik vrees dat die gewoon teveel last heeft van zijn polsquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:57 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik durf eigenlijk niet te kijken naar Tom. Ik vrees dat we weer een chute gaan zien.
Maar ja, dat is wel 3 seconden verder in het parcours.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:57 schreef marcodej het volgende:
Wie is Anne?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:57 schreef GGMM het volgende:
Wat heeft Anne het WAARDELOOS gedaan zeg. Een schande voor Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |