Oh! Ja! MB = jarige job, MLB = mooi meisje op de heiquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:28 schreef Missladybug het volgende:
Gefeliciteerd met je dreumes MissBliss!
Wat een aparte bultjes Mari, gelukkig dat hij er geen last van heeft. Geweldige foto, kleine L op dat grooote paard!
Ahh twist, wat zonde dat het logeren niet lukte. Spannend dat jullie je army gaan uitbreiden!
Ik zit nog in twijfel of ik ga meeposten in WOHTS.
IMA, je bedoelde MissBliss denk ik he?

Heerlijke foto trouwens!
 Heerlijke foto trouwens!  

Spelen met takjes, spetteren in het beekje, rennen door de brandnetels.
 Spelen met takjes, spetteren in het beekje, rennen door de brandnetels.   Kiek nou.
 Kiek nou.  

Dat ziet er heerlijk uit! Zou zoiets ook graag met Ketel doen, maar 1) hij loopt nog niet en 2) is bang voor gras.
 Dat ziet er heerlijk uit! Zou zoiets ook graag met Ketel doen, maar 1) hij loopt nog niet en 2) is bang voor gras. 

Had gehoopt er even vanaf te zijn nu de vier Kiezen From Hell Door zijn, maar nee, nu staan er meerdere hoektanden op doorbreken. Dus warm, huilerig en slecht eten. Bleh.
 Had gehoopt er even vanaf te zijn nu de vier Kiezen From Hell Door zijn, maar nee, nu staan er meerdere hoektanden op doorbreken. Dus warm, huilerig en slecht eten. Bleh.

. Goed pak had ze er ook bij aan.
. Goed pak had ze er ook bij aan.   .
 . .
. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.

van die ladesperren bevestigen?
 van die ladesperren bevestigen?

.
.

. V had ook ooit de grote messen vast..
 . V had ook ooit de grote messen vast..  .
 . en ik aan de koffie. Handig zo'n indoor playdate!
 en ik aan de koffie. Handig zo'n indoor playdate!

quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:30 schreef AwayTL het volgende:
Ok, ik zit nu met mijn mannen in de tent, zonder koffie..

Die zijn superfijn idd! Ben wel erg blij met het reservesleuteltje. Hoe vaak ik wel niet een la dichtmik terwijl ik me nét te laat bedenk dat de sleutel er nog in ligtquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben deze: https://www.baby-dump.nl/(...)eutel-2-stuks/69962/
Werkt hartstikke goed, als het kastje op slot zit krijg je het ook echt niet open zonder de magneetsleutel.
In de praktijk hebben we de kastjes overigens zelden nog op slot (behalve dan de kast met schoonmaakmiddelen, natuurlijk). Ik vind het niet echt een probleem als I de theedoeken uit de la trekt of zo.

.
 .

Oh, die van ons gaan pas dicht als je de sleutel aan de buitenkant van de deur of lade van links naar rechts beweegt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:37 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Die zijn superfijn idd! Ben wel erg blij met het reservesleuteltje. Hoe vaak ik wel niet een la dichtmik terwijl ik me nét te laat bedenk dat de sleutel er nog in ligt
.

Scary... En +1 op kanniewachten tot m'n inrichting weer kindonafhankelijk is
 Scary... En +1 op kanniewachten tot m'n inrichting weer kindonafhankelijk is   

. Als iedereen die boos keek dat toch eens op die manier deed.
. Als iedereen die boos keek dat toch eens op die manier deed.  .
.

Ze vind het superleuk om te 'helpen' met poetsen, net als wij doen als ze gegeten heeft met een stuk keukenpapier de stoel en de grond afnemen. En daarna (soms
 Ze vind het superleuk om te 'helpen' met poetsen, net als wij doen als ze gegeten heeft met een stuk keukenpapier de stoel en de grond afnemen. En daarna (soms  ) dan het papier weggooien. Vervelend van de tanden zeg.
 ) dan het papier weggooien. Vervelend van de tanden zeg.   

Ik kan er nog niet helemaal bij met mijn hoofd! Denk dat ik misschien nog even mijn bed in duik.
 Ik kan er nog niet helemaal bij met mijn hoofd! Denk dat ik misschien nog even mijn bed in duik.   En verder zullen het wel vooral achterstallige huishoudelijke klusjes worden.
 En verder zullen het wel vooral achterstallige huishoudelijke klusjes worden.  

Wat superfijn, gefeliciteerd! (Heb je de baan toch aangenomen? En wanneer ga je daar beginnen?) Geniet van je vrije tijd!quote:

Zo lief, Bedankt!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:41 schreef lunapuella het volgende:
Lu, ik had je op FB ook al gefeliciteerd, maar ik vind het zo knap en stoer dat je nu afgestudeerd bent! Zeker met alle tegenslag en tegenwerking die je gehad hebt. Je hebt de uni maar mooi laten zien dat het WEL kan! Geniet van je vrije tijd nu, je hebt 'm verdiend!

Bedankt! En tja, doorzettingsvermogen... laten we wel wezen, ik had niet echt een keuze. Met alleen een bachelor sociale wetenschappen en geen noemenswaardig arbeidsverleden icm met wat arbeidsbeperkingen was de enige andere optie thuis zitten met een uitkering. Dus ik moest wel. Daarbij, studieontwijkend gedrag is me zeker niet vreemd, het had in principe wel eerder af kunnen zijn allemaal.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:56 schreef Mariposas het volgende:
Ja gefeliciteerd LuDann! Wat een doorzettingsvermogen heb jij, ik heb niet eens 1/5 wat jij daarvan hebt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |