quote:Marianne Vos mag komende zomer proberen om voor de derde keer olympisch kampioen te worden. Ze is door bondscoach Johan Lammerts geselecteerd voor de wegwedstrijd. Op die discipline werd ze in 2012 in Londen olympisch kampioen. In 2008 (Peking) veroverde Vos goud op de puntenkoers bij het baanwielrennen.
Het was lang onzeker of Vos op tijd fit zou zijn voor de Spelen van komende zomer, omdat ze een jaar lang uitgeschakeld was door blessures en vermoeidheid. In maart maakte ze haar rentree op de weg. In april reed Vos voor het eerst weer mee in een WorldTour-wedstrijd, ze werd negende in de Waalse Pijl.
Ook Anna van der Breggen, Annemiek van Vleuten en Ellen van Dijk zijn door bondscoach Johan Lammerts geselecteerd voor de Olympische Spelen. Sportkoepel NOC*NSF moet de voordracht van de KNWU nog wel goedkeuren, maar dat is een formaliteit.
Op verzoek van NEderlanders weggehaalt, leverde teveel stress opquote:
Dat sluit ik niet uitquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:30 schreef TheTraveler het volgende:
Armstrong kom de moeder zijn van die Poolse
Ah joh, no worrie.quote:
Was niet echt een val toch? Zag er wel heel knullig uit.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:30 schreef Joezi het volgende:
Voet schoot vooraf uit de pedaal leek wel bij van Dijk bij de val
Nee, die Brazilianen kunnen geen wegen aanleggen. Er zat daar een rare gleuf in de weg.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:30 schreef Joezi het volgende:
Voet schoot vooraf uit de pedaal leek wel bij van Dijk bij de val
https://www.rio2016.com/e(...)ndividual-time-trialquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:31 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Waar kijken jullie tussentijden?
Sterkste renner die geen fouten maakt vooral.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:31 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Zonde dit weer. Nu komt niet beste rijder boven drijven, maar degene met minste doodsangst.
niet in in 10kmquote:
Gelukkig doen er geen Marokkanen mee. Die zouden omdraaien en de cameraman aanvallen, 'wat film je mij? Dit is niet mijn helm vriend'quote:
Ook dat is wielrennen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:31 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Zonde dit weer. Nu komt niet beste rijder boven drijven, maar degene met minste doodsangst.
Ja, maar pakte maar 3 sconden terug op ELBquote:
Ze heeft in het tweede deel maar 2,5 seconden goed gemaakt. Lijkt me sterk dat ze in het laatste deel dan 17 seconden paktquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:32 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Gelukkig doen er geen Marokkanen mee. Die zouden omdraaien en de cameraman aanvallen, 'wat film je mij? Dit is niet mijn helm vriend'
Je speelt met mijn prive!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:32 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Gelukkig doen er geen Marokkanen mee. Die zouden omdraaien en de cameraman aanvallen, 'wat film je mij? Dit is niet mijn helm vriend'
En het nemen van meer risico's maakt je niet een betere "rijder"?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:31 schreef V-for-Vendetta het volgende:
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:32 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Je vergeet die Russin.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:32 schreef VacaLoca het volgende:
Goud Armstrong, Zilver zal tussen Van der Breggen en Longo gaan
Twee olympische titels door chokende ploegmaatsquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:32 schreef franklop het volgende:
Zonder die val had Ellen eerste gestaan
Dus Anna wordt olympisch kampioen, zo gaat dat
Neequote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:32 schreef tompsv18 het volgende:
Wordt dit goud voor Nederland jongens?
Neequote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:32 schreef tompsv18 het volgende:
60% kansquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:32 schreef tompsv18 het volgende:
Nichtje van Erik Zabel?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:33 schreef Marcoss het volgende:
Zabelinskaya mocht eigenlijk helemaal niet starten door haar dopingverleden..
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:33 schreef Marcoss het volgende:
Het tweede deel sluit wel beter aan bij haar kwaliteiten, ik zou haar dus nog niet uitvlakken.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:33 schreef TheTraveler het volgende:
Villumsen rijdt ook onder haar niveau
Klopt, ze kunnen ook zomaar 4e en 6e worden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:33 schreef TheVulture het volgende:
Dit kan zomaar ook helemaal niets worden qua medailles
Niet alleen de Russische.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:34 schreef byah het volgende:
Russische sowieso aan de dope natuurlijk
Dopingverleden/verledenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:33 schreef Marcoss het volgende:
Dat gaan ze eens goed bespreken onder het genot van een pilsje.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:35 schreef AF_ het volgende:
Even off topic
In de balk eronder: Van Gelder wilt via juridische stappen nog de finale van de ringen turnen?
Ze was al #viesdik toch?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:35 schreef marcodej het volgende:
Breggem moet hier heel snel aankomen.
Nope. Dat zit er niet in voor ze.quote:
Ik hoorde dat de onderhandelingen tot de ochtend zouden durenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dat gaan ze eens goed bespreken onder het genot van een pilsje.
Ja want het is heerlijk weer buiten.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:37 schreef VacaLoca het volgende:
Hallo, ik binnen dit kijken ipv in de zon zitten, pakken ze geen medaille...
Wil mn geld terug
WK vorig jaar was best aardigquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach ja, VDB is ook geen erkende hardrijdster
Hier in t oostenn al volop zon al uur langquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:37 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Ja want het is heerlijk weer buiten.
Volop zon.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:37 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Ja want het is heerlijk weer buiten.
Dan weet je dat het verloren is.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Van der Breggen moet verschroeiend gaan uithalen hoorde ik Renaat zeggen.
Die niet eens mee zou mogen doen.quote:
Ze staan nu 4e en 6e.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:39 schreef Mykonos het volgende:
Dat wordt 4e en 5e, tenzij er nog iemand instort.
quote:
Het is een rus. Wat denk jequote:
Is Herbert alweer de kleinzielige kinderachtige chauvinist aan het uithangen?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:39 schreef heywoodu het volgende:
"Je kunt je afvragen of Zabelinskaya wel mee mag doen."
Nou nee, dat mag ze.
Niet volgens de regels van het IOC. Russin met dopingverleden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:39 schreef heywoodu het volgende:
Nou nee, dat mag ze.
Longo is altijd clean geweest?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:40 schreef TLC het volgende:
n wonder dat die Russin uberhaupt mee mag doen gezien haar doping verleden
Realistisch.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:40 schreef Columbiafan het volgende:
Wat is iedereen negatief hier...
Verliest minder tov de leider tussen punt 1-2, dus die rijdt echt niet slecht...quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:38 schreef Columbiafan het volgende:
Villumsen blijft sowieso achter de Nederlandse dames. Medaille op zijn minst lijkt me.
Vooroordelen.quote:
Genant dat Ilnur Zakarin wel geweerd wordt maar zij nietquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:39 schreef heywoodu het volgende:
Nou nee, dat mag ze.
Ja want Zakarin mocht niet mee doenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:40 schreef TLC het volgende:
n wonder dat die Russin uberhaupt mee mag doen gezien haar doping verleden
Welkom in het OS forum.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:40 schreef Columbiafan het volgende:
Idd, laatste 10 km in het voordeel van van Dijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:39 schreef Columbiafan het volgende:
Goud kan écht nog hoor, het is super close. Longo verloor ook tijd op het laatste gedeelte.
En dat is door het CAS terecht weggewuifd als onzin.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet volgens de regels van het IOC. Russin met dopingverleden.
Klopt, nog minder dan Whitten.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:40 schreef Max23 het volgende:
Italiaanse heeft geen sterk laatste deel gereden trouwens
We doen het niet voor een vierde en vijfde plek!!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:40 schreef Columbiafan het volgende:
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:40 schreef Columbiafan het volgende:
Ja, een beetje.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Houd je wel CM een beetje in de gaten?
Niet fit genoeg lijkt me ook een optiequote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:40 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Nu Tom nog onderuit of materiaalpech oid en de dag is compleet.
Ik denk dat men het internationaal geen hol kan schelen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:40 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Nu Tom nog onderuit of materiaalpech oid en de dag is compleet. Internationaal staan we er iig weer goed op met 3 vallen (Poels, Van Vleuten, Van Dijk) in 3 wedstrijden. Zonde
Die had ook gewoon meegedaan als hij naar CAS was gestapt, maar daar was geen tijd meer voor (werd donderdag/vrijdag bekend en zaterdag was de wegrit).quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Genant dat Ilnur Zakarin wel geweerd wordt maar zij niet
Ik ben net zo negatief als Rusland.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:40 schreef Columbiafan het volgende:
Het kan zomaar het verschil tussen goud en niks zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat Van Dijk ging veldrijden, anders hadden we wel een plak gehad. Nu wordt t close.
Jij en ik gaan dat subleagueklassement afgetekend winnen. #rockracingn1fansquote:
Ik heb geen vooroordelen. Ik leg de vraag terug bij Banaanquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vooroordelen.
Die regelmatig kloppen.
Ik hoop het pik haha.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij en ik gaan dat subleagueklassement afgetekend winnen. #rockracingn1fans
Wat zijn de regels van IOC dan waard, sporters die een dopingverleden hebben moeten geweerd worden, als dat direct door CAS van tafel wordt geveegdquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die had ook gewoon meegedaan als hij naar CAS was gestapt, maar daar was geen tijd meer voor (werd donderdag/vrijdag bekend en zaterdag was de wegrit).
Najah dat verleden heeft ze natuurlijk wel.. Die octopamine zat er niets voor niks inquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dat is door het CAS terecht weggewuifd als onzin.
Toch niet. De NOS is te hoog gegrepen voor je.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:41 schreef VacaLoca het volgende:
Zonder bermuitstapje was het iig Van Dijk ruim op 1 geweest nu, maja fouten moet je niet maken in sport. Helaas pindakaas.
Zo, met zulke inzichtvolle uitspraken kan ik ook werken bij de NOS.
Dubbel straffen voor één overtreding mag niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat zijn de regels van IOC dan waard, sporters die een dopingverleden hebben moeten geweerd worden, als dat direct door CAS van tafel wordt geveegd
nee joh, gewoon die post verwijderenquote:
Ik dacht dat het een toespeling naar Zabelinskaya wasquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:42 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Nou, het gaat toch heel lekker? Van Dijk de snelste.
Villumsen is gevaarlijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:42 schreef TheVulture het volgende:
Maar dan halen we sowieso wel een bronzen plak lijkt me, alleen Zabelinskaya en Armstrong nog sneller van de niet-Nederlanders
Kijk in de opquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat gebeurde precies? Zapte later in, dus heb die val/oid niet gezien
Over 4 jaar bij hertesten doping bij Zabelinskayaquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dubbel straffen voor één overtreding mag niet.
Even een stukje door het zand gefietst.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
Gifje Staat in de OPquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
http://nos.nl/rio2016/vid(...)tijdens-tijdrit.htmlquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
Veldrijden zeg maarquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Even een stukje door het zand gefietst.
quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Even een stukje door het zand gefietst.
Ziet er dom uit.. Doet zij ook veldrijden?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://nos.nl/rio2016/vid(...)tijdens-tijdrit.html
Zou wel goed zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:43 schreef truedestiny het volgende:
Wordt elke sporter gecontroleerd TIJDENS de spelen?
Ik had het over dat 'dit wordt niets' gedoe. Terwijk beiden op goudkoers lagen aan T2.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een toespeling naar Zabelinskaya was
Dat zie je tochquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:44 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ziet er dom uit.. Doet zij ook veldrijden?
Alleen op woensdagen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:44 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
hoezo, snijdt gewoon de bocht af?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:44 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |