quote:Marianne Vos mag komende zomer proberen om voor de derde keer olympisch kampioen te worden. Ze is door bondscoach Johan Lammerts geselecteerd voor de wegwedstrijd. Op die discipline werd ze in 2012 in Londen olympisch kampioen. In 2008 (Peking) veroverde Vos goud op de puntenkoers bij het baanwielrennen.
Het was lang onzeker of Vos op tijd fit zou zijn voor de Spelen van komende zomer, omdat ze een jaar lang uitgeschakeld was door blessures en vermoeidheid. In maart maakte ze haar rentree op de weg. In april reed Vos voor het eerst weer mee in een WorldTour-wedstrijd, ze werd negende in de Waalse Pijl.
Ook Anna van der Breggen, Annemiek van Vleuten en Ellen van Dijk zijn door bondscoach Johan Lammerts geselecteerd voor de Olympische Spelen. Sportkoepel NOC*NSF moet de voordracht van de KNWU nog wel goedkeuren, maar dat is een formaliteit.
Op verzoek van NEderlanders weggehaalt, leverde teveel stress opquote:
Dat sluit ik niet uitquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:30 schreef TheTraveler het volgende:
Armstrong kom de moeder zijn van die Poolse
Ah joh, no worrie.quote:
Was niet echt een val toch? Zag er wel heel knullig uit.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:30 schreef Joezi het volgende:
Voet schoot vooraf uit de pedaal leek wel bij van Dijk bij de val
Nee, die Brazilianen kunnen geen wegen aanleggen. Er zat daar een rare gleuf in de weg.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:30 schreef Joezi het volgende:
Voet schoot vooraf uit de pedaal leek wel bij van Dijk bij de val
https://www.rio2016.com/e(...)ndividual-time-trialquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:31 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Waar kijken jullie tussentijden?
Sterkste renner die geen fouten maakt vooral.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:31 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Zonde dit weer. Nu komt niet beste rijder boven drijven, maar degene met minste doodsangst.
niet in in 10kmquote:
Gelukkig doen er geen Marokkanen mee. Die zouden omdraaien en de cameraman aanvallen, 'wat film je mij? Dit is niet mijn helm vriend'quote:
Ook dat is wielrennen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:31 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Zonde dit weer. Nu komt niet beste rijder boven drijven, maar degene met minste doodsangst.
Ja, maar pakte maar 3 sconden terug op ELBquote:
Ze heeft in het tweede deel maar 2,5 seconden goed gemaakt. Lijkt me sterk dat ze in het laatste deel dan 17 seconden paktquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:32 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Gelukkig doen er geen Marokkanen mee. Die zouden omdraaien en de cameraman aanvallen, 'wat film je mij? Dit is niet mijn helm vriend'
Je speelt met mijn prive!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:32 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Gelukkig doen er geen Marokkanen mee. Die zouden omdraaien en de cameraman aanvallen, 'wat film je mij? Dit is niet mijn helm vriend'
En het nemen van meer risico's maakt je niet een betere "rijder"?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:31 schreef V-for-Vendetta het volgende:
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:32 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Je vergeet die Russin.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:32 schreef VacaLoca het volgende:
Goud Armstrong, Zilver zal tussen Van der Breggen en Longo gaan
Twee olympische titels door chokende ploegmaatsquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:32 schreef franklop het volgende:
Zonder die val had Ellen eerste gestaan
Dus Anna wordt olympisch kampioen, zo gaat dat
Neequote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:32 schreef tompsv18 het volgende:
Wordt dit goud voor Nederland jongens?
Neequote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:32 schreef tompsv18 het volgende:
60% kansquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:32 schreef tompsv18 het volgende:
Nichtje van Erik Zabel?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:33 schreef Marcoss het volgende:
Zabelinskaya mocht eigenlijk helemaal niet starten door haar dopingverleden..
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:33 schreef Marcoss het volgende:
Het tweede deel sluit wel beter aan bij haar kwaliteiten, ik zou haar dus nog niet uitvlakken.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:33 schreef TheTraveler het volgende:
Villumsen rijdt ook onder haar niveau
Klopt, ze kunnen ook zomaar 4e en 6e worden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:33 schreef TheVulture het volgende:
Dit kan zomaar ook helemaal niets worden qua medailles
Niet alleen de Russische.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:34 schreef byah het volgende:
Russische sowieso aan de dope natuurlijk
Dopingverleden/verledenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:33 schreef Marcoss het volgende:
Dat gaan ze eens goed bespreken onder het genot van een pilsje.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:35 schreef AF_ het volgende:
Even off topic
In de balk eronder: Van Gelder wilt via juridische stappen nog de finale van de ringen turnen?
Ze was al #viesdik toch?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:35 schreef marcodej het volgende:
Breggem moet hier heel snel aankomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |